۱۳۹۲ اردیبهشت ۷, شنبه

سنگواره ها!


«شورای ملی ایران» عنوان تجمع نوینی است که طی دو روز گذشته و با پایمردی «رضا پهلوی» و جمعی از طرفداران وی در پاریس و بمنظور براندازی حکومت در ایران برگزار شد.
هر چند تلاش رضا پهلوی و سلطنت طلبان حامی وی برای اعاده نهاد سلطنت در ایران را نمی توان مورد ملامت قرار داد ولو آنکه کسانی مانند «ابولحسن بنی صدر» چنین تلاشی را آن گونه و با هتک و تندی نفی کند که:

«هیچ ملتی استفراغ خود را نمی خورد»!!!
هم چنان که در تاریخ نیز ثبت است بعد از پیروزی انقلاب بلشویکی در روسیه سالها اشراف گریخته از آن انقلاب به عبث گیلاس ودکاهای خود را در کناره رود ولگا بسلامتی بازگشت «تزار نیکلای دوم» سر می کشیدند!!!
علی ایحال با توجه به آنکه 3 ماه پیش ذیل پست «جمهوری اسلامی محکوم به بقاست» متذکر شدم:
«تمام حلقه های فکری یا سیاسی مدعی آلترناتیو بودن برای جمهوری اسلامی الگوهای نخ نما شده و مسبوق به سابقه و فاقد اعتبارند» بر این مبنا نشست پاریس را شاهد قابل وثوقی بر این ادعا می دانم. خصوصاً آنکه برگزار کنندگان در این اجلاس تعمد داشتند تا «رضا پهلوی» را تحت عنوان «شاهزاده رضا پهلوی» مورد خطاب قرار دهند بدون آنکه نامبرده نیز معترض چنین عنوانی شود.
تسمیه انزجار آوری که جامعه «کاستی» و ظالمانه و منقرض شده ساسانیان را تداعی به ذهن می کند که در آن افراد به احتساب شغل پدرشان برسمیت شناخته می شدند. گوئی فرزندان کنیه خود را از شغل پدر و از مجرای رحم مادر کسب می کنند!
مبنای قابل شماتتی که برسمیت شناختن اش بدان معناست که یکی را باید به احتساب شغل پدرش «شاهزاده» نامید! و لابد آن دیگری را «گدا زاده» و ایضاً دیگری را «عمله زاده» و «نانوا زاده» و «رعیت زاده» و «بقال زاده» و «حمال زاده» و الی آخر!!!

یاد روزی افتادم که در نمایشگاه کتاب تهران سربازی مانع از ورودم به یکی از سالن ها شد و دلیلش را آن گفت که:
یک «شخصیت» مشغول دیدار در سالن است!!! و ورود را برای عامه مسدود کرده بودند و در واکنش به ایشان گفتم:
خوب باشد. مگر ما بی شخصیتیم!!!؟ ما هم برای خود شخصیتی داریم!!!

http://sokhand.blogspot.com/2013/01/blog-post_25.html

۳ نظر:

ناشناس گفت...

THIS NATIONAL COUNCIL OF IRAN !!! IS ANOTHER LINK IN THE CHAIN OF NATIONAL COUNCIL OF RESISTANCE !!!COUNCIL OF GREEN PATH COORDINATION !!!COUNCIL OF NATIONAL IRANIANS!!! IN ANY GATHERING OF THEM YOU CAN COUNT THEIR MEMBER WHICH DOES NOT EXCEED THE NUMBER OF YOUR FINGERS AND PLUS A FEW OLD , DEMORALIZED , BOARD AND DEPRESSED REFUGEES WHO GO WHENEVER THERE IS A GATHERING OF THIS SORT ,A GOOD PLACE TO GOSSIP AND RELIEVE HOMESICKNESS ,WITHOUT EXCEPTION THEIR DIRECTION FOR HAND OUTS AND COUNCIL IS WASHINGTON,LONDON,PARIS ,TELAVIVE AND RECENTLY DOHA AND RYIADTH .IT IS A JOB ASSIGNED TO THEM TO DO ,BUT CAN NOT DISTINGUISH BETWEEN MERCENARY AND PATRIOTISM . OH BY THE WAY WHAT HAPPENED TO THAT COUNCIL !! WHICH WAS SUPPOSED TO BE ASSIGNED TO THAT 2ND HAND SALESMAM AND CONARTIST CHARLATAN MOJTABA VAHEDI

ناشناس گفت...

خب شاهزاده است دیگر آقای سجادی . پدرش شاه بوده . مگر فرزند آقای خامنه ای را آقا مجتبی نمی خوانند چون به پدرشان می گویند : آقا . این به آن در .
اما عجیب این است که با این همه نوشتن و خواندن نمی بینید که تاریخ در حال تکرار شدن است . چشمتان راباز کنید تا حقیقت واقع را بهترببینید آقا . موفق باشید .

آرسین گفت...

برادر آدمی که مجبور شود استفراغ هم میخورد.
شما خبر نداری که خیلی وقت است مردم مجبور شده اند...