۱۳۹۲ شهریور ۲۹, جمعه

نرمش قهرمانانه!


اکبر ترکان مشاور عالی رییس جمهور:
«نرمش قهرمانانه همان سیاست و مشی صلح امام حسن(ع) است که از همان ابتدا مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و نباید مورد غفلت قرار گیرد»!!!
هر چند شخصاً نظر خود در مورد نرمش قهرمانانه را در مقاله «دام چاله های سیاسی» آورده ام اما در مورد اظهارات آقای ترکان معتقدم این اظهارات را در خوش بینانه ترین حالت باید سهو لسان دانست! در غیر این صورت آقای ترکان خواسته یا ناخواسته در حال دادن این پیغام به مخاطب است که با روی کار آمدن دولت جدید در ایران پشت رهبری همانند دوران امام حسن (ع) از اصحاب و یاران قابل وثوق و اعتماد خالی شده و اکنون باید چشم انتظار تحمیل سازش به ایشان و نظام و مملکت باشیم!!!

امری که منطقاً می تواند اسباب گلایه آقای روحانی از مشاور عالی خود را نیز فراهم کند!

۴ نظر:

ناشناس گفت...

دام چاله های سیاسی جناب عالی دارد کشک می سابد . زور به حرف حق می چربد . این جا آمریکا ایران را به زانو در آورده است . ادامه این روند موجب آن می شود که همین حکومت نیم بند را از چنگ فقه سیاسی امروز ایران در آورد .
امام حسین شدن به بلف نیست . شجاعت می خواهد اما حالا امام حسن هم امام است برای خودش .
اگر کامنت کمی تند است ، ببخشید که حرف حق است به گمانم .
موفق باشید آقا .

ناشناس گفت...

صریح مخالفت رهبری با صلح امام حسن:
به‌ بركت‌ وجود ملت‌ هوشیاری‌ مانند ملت‌ ایران‌ و افكار برانگیخته‌ این‌ ملت‌ و به‌ بركت‌ انقلاب‌ بزرگی‌ مانند انقلاب‌ ایران‌، نه‌ آمریكا و نه‌ قدرتهای‌ هم‌ پیمان‌ او قادر نیستند حادثه‌ تلخی‌ مانند حادثه‌ صلح‌ امام‌ حسن‌ مجتبی‌(ع‌) را بر ملت‌ ایران‌ تحمیل‌ كنند و اگر دشمن‌ خیلی‌ فشار بیاورد، حادثه‌ای‌ مانند حادثه‌ كربلا در اینجا اتفاق‌ خواهد افتاد.

ناشناس گفت...

کوجای؟!

ناشناس گفت...

بی صبرانه منتظر خواندن تحلیلتان از حوادث اخیر نیویورک هستیم.