۱۳۹۴ اسفند ۴, سه‌شنبه

آقای هاشمی ـ اینجا پایان خط است!


علی رغم صراحت و بداهت بیانات رهبری در مورد موذی گری و شرارت و دخالت رسانه وزارت خارجه دولت انگلستان (BBC) در انتخابات ایران، آقای هاشمی رفسنجانی به سنت مالوف و با هجو اظهارات آیت الله خامنه ای طی دیدار با «ائتلاف امید» فرموده اند:
«تبلیغ بر این ماجرا که دشمنان برای مردم ایران تعیین تکلیف می‌کنند، بسیار زشت و زننده است، چون به گونه‌ای دارند القاء می‌کنند که انگلیسی‌ها در سراسر کشور ایران نفوذ دارند و نامزد معرفی می‌کنند.»
آقای هاشمی رفسنجانی به این حد نیز اکتفا نکرده و با قرائت آیه چهارم سوره قصص ضمن پرده دری و طعنه و اتصاف توام با ایهام رهبری به تفرعن و فرعونیت فرموده اند:
یکی از اقدامات تفرعونی، تفرقه انگیزی در جامعه برای ماندگاری در قدرت است. فضای سیاسی نیز «فَرِّق تَسُد» شیوه‌ی استکباریون برای غارت اموال مردم است و نباید بگذاریم این شیوه در داخل جامعه و بین مردم اختلاف اندازد.

(اینجا)
شواهد امر موید آن است که آیت الله هاشمی علی رغم صراحت بیانات رهبری ایران مایلند خود را به تجاهل زده و راه طی شده را تا انتها بپیمایند.
صورت قضیه بسیار روشن است:
1ـ رسانه وزارت خارجه انگلستان (BBC) در مورخه 27 بهمن 94 طی امریه ای در قالب تحلیل در مورد انتخابات مجلس خبرگان در ایران نوشته:
«اگر حامیان رئیس جمهور فعلی در انتخابات خبرگان پیش رو در تهران، به طور هماهنگ به ۱۶ نفر فهرست هاشمی ـ روحانی که رقیب آقایان یزدی، جنتی و مصباح اند رای بدهند، به راحتی امکان راندن آنها به جایگاه های ۱۷ به پایین فهرست منتخبان استان تهران را خواهند داشت»
(اینجا)
2ـ آیت الله خامنه ای در مورخه 29 بهمن 94 طی دیدار با بخشی از مردم آذربایجان شرقی در خصوص این دخالت آشکار رسانه وزارت خارجه انگلستان اظهار داشت:
«دشمن الان بر روی مجلس خبرگان حساس است؛ رادیوی انگلیسی دارد به مردم ایران، مردم تهران دستورالعمل می‌دهد که به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید؛ معنایش چیست؟ انگلیسی‌ها دلشان برای دخالت کردن در ایران تنگ شده است؟ اینکه تأکید داریم مردم، با بصیرت، باآگاهی، با دانایی وارد بشوند به خاطر این است که بدانند دشمن چه می‌خواهد. وقتی شما دانستید دشمن چه می‌خواهد عکس آن عمل خواهید کرد»
به بیانی صریح BBC فرمان داده تا شهروندان تهرانی چگونه به لیست منتخب آقای هاشمی رفسنجانی در انتخابات پیش رو رای دهند تا مخالفان ایشان از خبرگان حذف شوند!
و به بیانی صریح تر آیت الله خامنه ای نیز متقابلاً و در واکنش به شرارت و دخالت BBC به مردم و مخاطبان BBC فرموده اند تا به امریه این شبه رسانه بی وقعی کنند و به پیشنهاد BBC (هاشمی و لیست منتخب هاشمی) رای ندهند و خلاف آن عمل کنند!
آقای هاشمی رفسنجانی! معنای صریح اظهارات رهبری ایران یعنی جنابعالی گزینه دشمن شده اید و نباید به شما رای داد.
یعنی اگر به ادعای قبلی خود دال بر متابعت رهبری تحت هر شرایطی ملتزم هستید اکنون باید ضمن استقبال از توصیه رهبری عطای ماندگاری در انتخابات پیش رو را بر لقای آن بخشیده و بابت یافتن چنین جایگاه معتمدانه ای نزد دولت انگلستان اعتذاری ملی بخواهید!
علی ایحال با وقوف به سنت سیاسی جنابعالی و بی انتهائی جاه جوئی معظم اله قطعاً بدون اعتنا به موقعیت لغزنده و شماتت آمیز فعلی تان بر ادامه این مسیر متخذه ابرام خواهید ورزید.
بر این منوال جنابعالی فردای اعلام نتایج نتخابات خبرگان تحت هر شرایطی بازنده آن آزمون خواهید شد!
اگر انتخابات تهران را ببرید یعنی موفق شده اید با قرار دادن خود ذیل سپهر «مخالفان با رهبری انقلاب» خود را به نقطه امید و اعتماد و التجاء بی بی سی و اصحاب بی بی سی و عقبه انگلوفیل موجود دولت انگلستان در تهران مبدل کنید.
اقبالی که قطعا به عنوان یک فراز قابل افتخار در تاریخ تحولات سیاسی ایران نمی تواند در دوسیه انقلابی جنابعالی درج شود و تبعا نمی تواند موجبات ابتهاج جنابعالی باشد.
اگر هم نتیجه انتخابات 7 اسفند را واگذار کنید باز هم بدلیل اصرارتان در ماندن در رقابت مبتنی بر دو قطبی «معتمدان لندن» و «مخالفان لندن» با بدنامی مجبور به خروج از دایره سیاست و سیاست ورزی در ایران خواهید شد.
در هر دو حالت این پایان خط و پایان ماجرای بیش از 7 دهه مبارزه سیاسی جنابعالی خواهد بود که متاسفانه حائز ملامت است.


۱ نظر:

Unknown گفت...

خيلي باحال بود!
واقعا باهاتون موافقم.
اين البته از الطاف خفيه الهي است.
من هميشه فكر ميكردم خدا كه اينقدر نشون داده پشت سر اين انقلاب هست چطوري شر منتظري رو از سر مملكت كم ميكنه. باور كنيد بهتر از اين نميشد كه تو محرم از دنيا بره و تو حرم حضرت معصومه هم دفنش كنند! اينطوري نه زمان مرگش رو كسي تونست باهاش بازي كنه (مثلا سالگرد بگيره) چون تو چندسال بعدش محرم و صفر بود كه همه چيز تحت الشعاع قربانش برم امام حسين هست. هم اينكه با دفن ايشون در حرم حضرت معصومه (كه ظاهرا بر اساس نظر قوه عاقله نظام بود) امكان هرگونه امامزاده سازي از حضرات سلب شد.
در مورد اعلي حضرت هاشمي هم همش نگران بودم كه خدا چطور شرش رو از سر ملت و اسلام و مسلمين كم ميكنه؟؟؟؟
ديگه بهتر از اين نميشد كه دست خدا از آستين بي بي سي در بياد و انگي به ايشون بخوره كه تا ابد با هيچ رنگي قابل پاك شدن نباشه.
خلع سلاح شدن اين عنصر مزاحم تمام اين سالها را به بندگان حقيقي خدا و همه آزادگان از شرق و غرب عالم تبريك ميگم.
و مكروا و مكر الله ولله خير الماكرين
پاينده باشي آقا داريوش