۱۳۹۶ آذر ۸, چهارشنبه

غریب می نمائید جناب آشنا!



آقای حسام الدین آشنا در تلگرام شان و به صنعت ایهام فرموده اند:

یکی از تفاوت های «ما» و »آنها» در این است که برخی از «ما» ، «او» را در ۸۲ بسیاری در ۸۴ و همه در ۸۸ شناختیم و نفی کردیم ، ولی هیچ یک از «آنها» ، «او» را در ۸۴ ،۸۶ و ۸۸ نشناختند یا نفی نکردند؛ بسیاری از «آنها» از ۹۲ نقد «او» را قدح نظام و برخی هم تا ۹۶ «او» را ابزاری برای ایجاد توازن می دانستند.

خیر جناب آشنا! برخلاف نام تان غریب می نمائید!

نقل این حرف ها نیست!

احمدی نژاد هر چه کند ارزنی نمی توانید از جوار آن برای فتنه سبز و ماجراجوئی ها و جاه طلبی های اصحاب فتنه تان در ۸۸ مشروعیت بخرید!

مغلطه نفرمائید!

محمود ارزنی غلط زیادی کند قطعا نظام موظف است به ایشان تو دهنی بزند همان طور که وقتی حضرت استوانه تان در ۸۸ از محمود برای تحقق فتنه های خود بهره و استفاده ابزاری برد و بقاعده از نظام تو دهنی خورد!

خیر جناب آشنا!

یکی از تفاوت های «ما» و «شماها» آن بود که «ما» بلد بودیم به منتخب مردم ولو از ایشان کراهت هم داشتیم احترام بگذاریم و «شماها» از عمق تفرعن تان قائل به آپارتاید رای بوده و «خودآیتان» را موهبتی الهی مفروض انگاشته که از جانب خداوند به این ملت ارزانی شده و رعیت رسالتی جز اقبال به ژاژ خوائی های متفرعنانه شمایان ندارند.

در ۸۸ یادتان دادیم تحت هر شرایطی باید به رای مردم احترام بگذارید ولو آنکه از منتخب شان بی زار باشید!

خود نیز بقاعده از امام آموخته ایم با هیچ کس در هیچ مرتبه ای عقد اخوت و دوستی ابدی نبسته ایم و مشاهیرمان هر که باشند (هاشمی یا احمدی نژاد) تا زمانی که در صراط باشند نزدمان محترم اند با اولین کژتابی ، تادیب و طردشان می کنیم.

..........................................
داریوش سجادی
@dariushsajjadi44

هیچ نظری موجود نیست: