۱۳۹۶ اسفند ۲۰, یکشنبه

تاجزاده ژانوسی! (*)


نامه نگاری اخیر مصطفی تاجراده با محسن مخلمباف هر چند از حیث ترویج گفتمان اصلاح طلبی شانیت دارد اما از حیث شخصیت فاقد مشروعیت است.

در طرفین این مراوده اولا مخملبافی نشسته که مهمل بافی های خود در ۸۸ را فراموش کرده که چگونه از طریق سابوتاژ و شامورتی بازی می کوشید بر آتش فتنه و شهرآشوبی ۸۸ بنزین نفرت و خشونت بپاشد.

مهملاتی ناظر بر اسب های میلیون دلاری رهبری در کنار پیپ ها و عصاهای مُرصع و جواهر نشان ایشان به همراه آشپزخانه میلیون دلاری جهت تست سم شناسی اطعمه و اشربه آیت الله خامنه ای!

گذشته از هجویات مخملباف آنچه این مراوده را نامسموع می کند نسیان تاجزاده است که اینک از موضع اولترا خیراندیشی خطاب به مخملباف می گوید:

من هرگز تسلیم این راهبرد نژادپرستانه نشدم که در حلب هرچه می‌خواهد رخ دهد، بدهد، همدان امن باشد.

من هرگز تن به تقسیم‌بندی بیشرمانه “ناموس ما”، “ناموس آنها” ندادم. برای من ناموس همه ساکنان خاورمیانه اعم از شیعه و سنی و مسیحی و یهودی و ایزدی و زرتشتی و سکولار مهم است، نه فقط ناموس ایرانیان و شیعیان.

تاجزاده در حالی به تصنع در مقابل مخملباف خود را در پوزیشن زهد فروشی و پارساکیشی قرار داده که همان تصنعی بودن مانع از آن شده تا به یاد بیآورند در در دی ماه گذشته و پس از سرکوب داعش در شامات و عراق، ایشان چگونه سردار قاسم سلیمانی و نیروهای تحت امرش را به اتهام دفاع از مردم یمن به طعنه و تحقیر این چنین خطاب قرار داد که:

یمن که در اشغال داعش نیست، حرم ندارد و هم مرز اسرائیل هم نیست که به اصطلاح آقایان عمق استراتژیک جمهوری اسلامی محسوب شود. اعلان کمک مستشاری ایران در یمن توسط سپاه در شرایطی که ترامپ در پی اثبات دخالت سپاه در امور داخلی کشورهای دیگر است، چه معنا و چه لزومی دارد؟

در همان تاریخ خدمت جناب تاجزاده معروض داشتم:

یمن حرم ندارد! اما «آدم» که دارد و آن آدم های بی پناه در مظلومانه ترین شکل ممکن توسط ارتش وابسته سعودی در حال قحطی و گرسنگی و کشتار اند! در ترمینولوژی حضرتعالی، شان و منزلت و جایگاه «آدم» کجاست و چیست!

اینجا - http://bit.ly/2Hq8Dyb

مشکل آقای تاجزاده و امثال ایشان آن است که اصلاح طلبی شان فاقد عمق استراتژیک است و فهم شان از اصلاحات صرفا فهمی تاکتیکی است.

* ـ ژانوس اشاره به اسطوره دو چهره یونان باستان دارد..

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ-ــ

داریوش سجادی – آمریکا
@dariushsajjadi44

هیچ نظری موجود نیست: