۱۳۹۶ اسفند ۲۲, سه‌شنبه

عجز بی بابائی!



آویو کوچاوی «معاون ستادکل ارتش اسرائیل» اخیرا فرموده اند:

اسرائیل برای نبرد در پنج جبهه در مرزهایش، به علاوه یک جنگ با جمهورى اسلامى آماده می‌شود!

حسب اظهارات آقای کوچاوی:

جمهورى اسلامى به فعالیت‌های تروریستی(!) در خاورمیانه دامن می‌زند و ارتش اسرائیل نیز به تقویت خود ادامه داده و برای مقابله با درگیری نظامی در آینده آماده می‌شود.

اظهارات کوچاوی را چیزی جز لاف در غربت نمی بایست محسوب کرد.

فهم دقیق تر این اظهارات را باید در تغییر محسوس نقشه استراتژیک جهان از فردای تفوق تسلیحاتی روسیه، کاوید.

تغییر محسوسی که منجر به انعطاف قابل فهم ترامپی شده که علی رغم نقش لات بازانه اش در نظام بین الملل، اینک ظاهرا شم تاجرمسلکانه اش به ایشان تفهیم کرده: مرد جنگ «مرد فرار» هم باید باشد!

(استقبال از مذاکره با کیم جونگ اون را می توان اولین نمونه بر سر عقل آمدن ترامپ محسوب کرد)

بر این مبنا اسرائیل را بمثابه کودکی باید مفروض انگاشت که در «تنگنای ترس» بلند بلند با خود فریاد «من نمی ترسم» می زند! در واقع صهیونیست ها با التفات به تغییر محسوس نقشه استراتژیک جهان در «عجز بی بابائی» روان پریشانه آروغ جنگ با ایران را می زنند.

کاش اساتید دانشکده های جنگ در اسرائیل به دولتمردان این رژیم نامشروع گوشزد می کردند:

شما جانیان، چهار بار با کل ارتش های جهان عرب در خاورمیانه جنگیدید و همگی ایشان را شکست دادید اما در جنگ ۳۳ روزه حریف یک سازمان نیمه پارتیزانی تحت حمایت ایران نشدید!

بی مقداران!

لاف تان گربه های ایرانی را نیز نمی تواند بترساند! پروای تیز چنگی پلنگان ایرانی را داشته باشید!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ-ــ

داریوش سجادی – آمریکا
@dariushsajjadi44

۱ نظر:

ناشناس گفت...

آقا داریوش عزیز با سلام و ادب . خدا قوت . امیدورام در آینده یک ارادتمند خوش ذوق و باهوش مثل خودتان پیدا شود البته در ایران و مجموعه تحلیل ها نظرات مقالات و گفتارهای جنابعالی را به صورت کتاب و یا کتابها درآورد . کاش آموزش پرورش چست و چابکی میداشتیم نوشته های شما را داغ به داغ در مدارس تدریس میکردند . یک دوره ایران شناسی رفتارشناسی اصول بین الملل ادبیات فلسفه و هنر و همه چیز گیرشان می آمد اگر اینکار را میکردند . افسوس که نمیشود . همواره امیدوار و البته کمی هم نگرانم که از حق و حقیقت جدا نشوید بعد از آنکه آن را به زحمت و تلاش و خون جگر و نه ارزان یافته اید . تا آخر حق گو حق جو حق پو حق بو و برمدار حق و با حق باشید .حق نگهدارتان . هرمس حکیم