۱۳۹۷ فروردین ۸, چهارشنبه

تُف!


مهدی پرپنچی یکی از کارمندان استخدامی تلویزیون دولتی بی بی سی فارسی طی توئیتی ابراز لحیه فرموده و به استناد برخی حیوان آزاری ها در ایران بصورت پکیجی فتوای توحش ملت ایران را صادر فرموده اند:

کارمند مزبور نوشته اند:

به بیشتر از ۲۰ کشور سفر کرده ام از ترکیه و کوبا و لبنان گرفته تا آمریکا و آلمان و فرانسه. در همه این کشورها حیوانات از ارج و قرب و احترام برخوردارند. بر اساس مشاهدات شخصی و با تاسف می گویم میزان بی رحمی به حیوانات در جامعه ای که من در آن بزرگ شدم با هیچ جا قابل قیاس نیست.

حسب اطلاع «پرپنچی مزبور» اینجانب نیز به بیش از ۵۰ کشور دنیا سفر کرده ام و «سوای فتوای مشارالیه» در این میان ایران را دُردانه کشوری یافتم که خاکش عطفینه مُحیرالعقولی است و توان زائش و پردازش «خائن و خادم» را هم زمان و توامان عهده داری می کند.

صرف نظر از «توحش مفروض انگاشته» آن ملوث به «بی بی سی» گریزی از این واقعیت نمی توان داشت که ایرانیان یگانه مردمانی اند که علی رغم تقدیم دُردانگانی به تاریخ بشریت همچون صدها و هزاران «محسن حججی» هم زمان این استعداد نیز نزد جمیعی از هم وطنان شان محفوظ هست که می توانند با کمترین شرم و آزرمی مواجب بگیر اجنبی شده و شربت خیانت به ملت شان را با حلاوت هورت بکشند!

پیش از پرپنچی مزبور «منظرپور مزبورتری» از میانه همین بی بی سی چیان تشریف داشتند که مانند امروز این پرپنچی تنزه طلبانه با مُنتشای فضیلت انگاره و پوزیشن ملی گرایانه، حُریت و شرافت «ستار خان» ما ایرانیان را بهانه قرار داده بود تا مذبوحانه اشک تمساح برای شرافت و حریت ایرانی بیافشاند!

در همان تاریخ خدمت ایشان معروض داشتم:

بزرگوارانا! شولای این شرافت به شما نمی آید و این خلعت بر قامت ناراست تان زار می زند!

ستار خان «ما» همان دُردانه ای بود که تن به ذلت التجاء به اجنبی نداد و در پاسخ به جنرال قنسول روسیه که پیشنهاد امان نامه دولت روس را به ایشان داد گفت:

««من در زير بيدق جناب ابوالفضل العباس عليه السلام و بيدق ايرانم، بيدق شما به من لازم نيست، و من ابداً تابع ظلم و استبداد نخواهم شد»»

این در حالی است شما بی مقداران سالهاست با اخذ پاسپورت انگلیسی و کسب تابعیت بریتانیای کبیر و قرائت سوگند وفاداری به علیا حضرت ملکه!!! و کسب مواجب از دولت فخیمه!!! مشغول رتق و فتق و تامین لوازم کسب و حفظ و بسط و تعمیق «غرور ملی و افتخارات ایرانی» تان زیر بیرق اجنبی اید!

متن کامل اینجا

جناب پرپنچی ـ ایرانیان را گوساله انگاشتید!؟ بیش از ۵۰ کشور را گشته ام و در جمیع کشورها ملت شان بر صورت خائن «تُف» می اندازند!

این بمعنای نفی مذمت حیوان آزاری نیست اما مذمت اصلی ناظر بر آن حیوانات دو پائی است که مفتخر به اشرف مخلوقات اند و هیچ بوئی از شرف و انسانیت نبرده اند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

داریوش سجادی – آمریکا
https://t.me/joinchat/AAAAADu67x7SA2kJ7qFuRQ

۳ نظر:

ناشناس گفت...

الحق در پیوند گودرز به شقایق استادید ... گور بابای بی بی سی اصلا ! شما تا حالا جز پریدن به این و اون چه کار دیگه ای کردید ؟ حالا فکر کردید آمریکا هستید و هنوز شهروندی اونجا رو نگرفتید خیلی هنره ؟ شما که نون آمریکا رو میخورید و از امکانات اونجا استفاده میکنید حالا با پاسپورت ایرانی ! همسر و فرزند شما چی ؟ اونها شهروند کجا هستن ؟ اصلا شما چرا اونجا موندید و منبع درآمدتون اونجا چیه دقیقا ؟ یه بار توضیح بدید به جای حمله به بقیه ...

ناشناس گفت...

به ناشناس بی انصاف ! نظری که داده بودید باعث شد مقاله آقا داریوش را بخوانم . الحق و الانصاف استاد داریوش سجادی عزیز حق مطلب را درست و حسابی مثل همیشه ادا کرده بود چنان که نمیتوان یک کلمه کم یا زیاد کرد !! نظر شما هم چیزی بیشتر از هوچی گری و نک و نوک نبود . اگر راست میگید استدلال کنید ببینیم چی میگید ؟ با تشکر از شما و داریوش خان . هرمس حکیم

ناشناس گفت...

استدلال کردم، نابینا هستید یا سواد ندارید بخوانید؟ این استاد داریوش شما تمام افتخارش این هست که اگر در آمریکا هستم اما شهروند اونجا نشدم و قسم نخوردم ولی بقیه قسم خوردن پس حیواناتی خائن هستند. خب ایشان دارد بدون قسم از امکانات آمریکا بهره مند میشه و ازمزایای حضور در بلاد کفر بهره مند میشه ،زندگی اش هم که اونجاست. وضعیت کسب درآمد و اقامتی خودش و همسر و فرزندش هم که نا مشخصه، جرات توضیح در این زمینه رو هم که نداره اما داره به کسانی حمله میکنه که اگه هم خائن هستن اون قدری شرافت دارن که رک و راست بگن وضعیت درآمدی و اقامتیشون چیه و مخفی نمیکنن چیزی رو. ایشان اگه عاشق ایرانه تو بلاد کفر چیکار میکنه دقیقا؟؟؟