۱۳۹۷ فروردین ۴, شنبه

خدای ریاض!


عادل جبیر، وزیر خارجه عربستان سعودی درباره سخنان اخیر وزیر امور خارجه ایران، در خصوص آمادگی این کشور برای دفاع از عربستان در صورتی که در معرض تهاجم خارجی قرار گیرد، گفته:

اظهارات ظریف اغلب عجیب و غریب است و عربستان نیازی به ایران برای دفاع از خود ندارد و خداوند از این کشور و فرزندانش محافظت خواهد کرد.

بقول آفریقائی ها: خدا هم با آن کسی است که مي خواهد از عرض رودخانه شنا کند و هم با سوسماريست که به آب مي زند!

عبدالمالک ریگی تروریست داعشی نیز در آستانه دستگیرشدنش در هواپیما امیدوارانه به «استخاره با قران» متوسل شده بود!

ظاهرا در این میان این خداوند است که در «تنگنای بنده نوازی» می بایست استجابت دعای «احباب و اشرار» را هم زمان عهده داری کنند!

وزیر خارجه نوباوه ریاض تا آن اندازه هم شعور ندارد تا لااقل بفهمد بنده نوازی خداوند فله ای و کشوری نیست که مشارالیه گشاده دستانه «محروسه مصنوعه» خود را پکیجی بنام خداوند سند زده و فتوای نظرکردگی آن بلاد تفرعن را نیز به نیابت از خداوند صادر فرموده اند!

کاش لااقل دکتر ظریف در مقابل این تازه به دوران رسیده ها دست از «ادای بچه مثبت درآوردن» برمی داشت و در تراز وزیر خارجه مقتدر جمهوری اسلامی به این شیخک ناپخته گوشزد می کرد:

الطاف طیبه خداوند کشوری و لشکری نازل نمی شود و شامل اشرار نیست و احباب و پارسایان و متقین به اعتبار کردار و گفتار شخصی و مسئولانه و زاهدانه و عابدانه شان مشمول رحمت خداوند می شوند.

خداونده شما سوسماران(!) همان کدخدائی است که با قراردادهای تسلیحاتی، فله ای می دوشدتان و گتره ای می فروشدتان!

ایاک نعبد و ایاک نستعین نمازهای شما بی مقداران استغاثه بردن به بارگاه واشنگتنی است که به اشتباه گمان برده اید از کشور و فرزندان ناخلف تان محافظت می کند!

این خدای تان بی صفت است و بموقع می فروشدتان!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
داریوش سجادی – آمریکا


هیچ نظری موجود نیست: