۱۳۹۷ شهریور ۸, پنجشنبه

چگالی روحانیت!




حواشی توهین علی مطهری در نشست گلپایگان به یک شهروند معترض حائز آسیب شناسی است.

قبل از ملامت‌آمیز بودن توهین علی مطهری به آن شهروند، ژاژگوئی بی شعورانه آن روحانی میزبان علی مطهری در همان نشست و به همان شهروند است که حائز شماتت است!

علی مطهری با آن ادبیات «برند» شده اما آنچه نامانوس و بلکه نامقبول است ادبیات میزبان مطهری است که در لباس روحانیت، بی شرمانه به شهروند معترض می گوید: عکس اینو بگیرید. می کنمش تو گونی!

روحانی مزبور ظاهرا متوجه نیستند چنین ادبیاتی در شان امانتداران لباس رسول الله نیست.

عکس گرفتن و در گونی کردن شهروند معترض اختصاص به محافل خفیه با ادبیات خوفیه دارد.

اساسا شما غلط می کنید در چنان لباسی و با چنین ادبیاتی با یک شهروند معترض کلامت می کنید!

این نظام و این انقلاب بدون صاحب و سرمایه نیست تا هر گند چاله دهانی بتواند با چنین کلامت پر سخافتی بر اعتبارش چوب حراج بزند!

شناسنامه این انقلاب همان امامی است که در کسوت رهبری انقلاب در پی شکایت یک شهروند معمولی احضاریه دادگاه را اجابت کرد و برخلاف شما نگفت ایشان را بکنند در گونی!

جناب آقای روحانی ـ مشکل شما قبل از آنکه ژاژخوائی بمنظور دلربائی از علی مطهری باشد بر هم خوردن چگالی «کسوت تان با مسلک تان» است.

مشکل شما آنست که چگالی حرفه‌تان توازن‌ خود را از دست داده و وزن حجمی‌تان بر گرانش و گرویتی و ثقل کلامی‌تان فائق آمده!

چاق شده اید و رسالت تان را گم کرده اید!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
داریوش سجادی
@dariushsajjadi44

۱ نظر:

ناشناس گفت...

تذکر آن شخص به مطهری اگرچه تند و بی ادبانه بود . اما تا حدودی منطقی هم بود . مشکل ما ایرانیان حتی در خارج از ایران همین است که اساسا" نمیدانیم چطور با سیستم جلو برویم و چه وظایفی برعهده داریم . مطهری در مقام یک نماینده مجلس باید دررابطه با نیازهای مردم صحبت میکرد .
خود حجت الاسلام قرائتی سالها پیش حکایتی جالب نقل کرد :
روزی شیطان نزد یک آدم گرسنه و تشنه رفت . گفت : نصف دینت را بده تا به تو غذا بدهم . شخص گرسنه قبول کرد . بعد گفت نصف دیگر دینت را بده تا به تو آب بدهم . شخص تشنه آنرا هم قبول کرد . آن بینوای گرسنه وتشنه بعد خوردن و نوشیدن گفت : خدایا شکر ! شیطان گفت : من که دین و ایمان تو را از تو گرفتم . مرد گفت : آن شخص گرسنه وتشنه بود که دین و ایمان نداشت !