۱۳۹۷ مرداد ۱۴, یکشنبه

من متهم می کنم!



قریب ۲۰ سال است در ایالات متحده اقامت دارم و عین این ۲۰ سال فریاد می زنم اخذ تابعیت آمریکائی توسط ایرانیان مقیم آمریکا خیانت و شرف فروشی است.

مقاله شرمندگان بی شرم را که سالها پیش نوشتم را بخوانید

خوشحالم که تدریجا این واقعیت در حال شکوفا شدن در داخل است از آقای رشیدپور هم بواسطه گزارش ارزشمندشان سپاسگذارم.

ویدئو را حتما ببینید

مُلکداری تعارف بردار نیست.

ملت شریف ایران تک تک هم وطنان تان که در آمریکا بی شرمانه تابعیت فروشی کردند و با ادای آن سوگند خائنانه «آمریکائی» شدند، خائن اند .

فریب ظاهر متشخص و شمایل متجدد و مدارک و مدارج تحصیلی و شغلی شان را نخورید.

خائن اند!

آری من متهم می کنم. نه مانند سیاستمداران برای مانائی در قدرت نیازی به لاسیدن با کلمات دارم و نه از این جماعت شرف فروش متوحش و مرعوبم.

بی مقداران آن قدر خفیف اند که با این همه ادا و اتینای و کثرت شان در غربت نمی توان ارزنی از ایشان ترسید.

تک تک ایشان خائن اند و بوئی از شرف نبرده اند.

...

هیچ نظری موجود نیست: