۱۳۹۷ مرداد ۱۷, چهارشنبه

گند چاله دهانی!


طی هفته جاری دو مطلب در مورد ابتذال انتقال مشروعیت در نظام سلطنتی و همچنین سنت سیئه چاکرسالاری در حکومت و سلوک پهلوی ها نوشتم که قطعا می توانست و می تواند در کانون نقد منتقدین قرار گیرد که بالشخصه همواره از نقد کارشناسی استقبال کرده ام. علی رغم این و به سنت مالوف ، دلبستگان به «سلطنت و پهلوی» طوفانی در توئیتر راه انداخته و با بالغ بر ۲۰۰۰ کامنت از ناب ترین فحاشی های چارواداری و از طریق توسل به چاشنی اسافل الاعضای خود «نقد مولف» بجای «نقد تالیف» را برای اینجانب سفره آرائی فرمودند.

صادقانه بگویم بابت آن دشنام های جنسی کمترین تکدر خاطری نداشته و نه کامنتی را حذف و نه کامنت گذاری را دلیت کردم و تعمدا همه آن ناسزاها را مشتاقانه حفظ کردم چرا که بهترین سند از عقبه لجستیکی و فاقد شعور اقشار سلطنت طلب را آناتومیک می کند.

علاقه مندان می توانند با رجوع به آن دشنام های جنسیتی ضمن التفات یافتن به عمق روان پریشی قشون سلطنت طلب به لابراتوآری ارزشمند جهت گونه شناسی «وُلگاریسم جنسی» سلطنت طلبان مزبور دسترسی داشته باشند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
داریوش سجادی
@dariushsajjadi44

۱ نظر:

ناشناس گفت...

شما که خودت آن بلامنازع نقد مولف هستید از بقیه گله نکنید.هر مطلبی می‌نویسید آلوده به تحقیر زیرکانه مولف است.پس خود شما هم از قماش همان هایید.