۱۴۰۰ مرداد ۱۷, یکشنبه

دفاع ناشیانه از پدر!


 
فائزه هاشمی به سنت مالوف و دفاع ناشیانه از پدر، اظهارات اخیر منتشر شده از آیت الله خامنه‌ای در نفی گرایش اکبر هاشمی رفسنجانی به نزدیکی با آمریکا بدلیل اعتمادناپذیر بودن دولتمردان آمریکا را برنتابیده و گفته:

هر دانشجوی کلاس اول علوم سیاسی می‌داند که در روابط خارجی اصلا اعتماد جایی ندارد. در سیاست خارجی حرف اول را قدرت و حرف دوم را منافع می‌زند که البته این دو در هم تنیده‌اند.

خانم فائزه مزاح می‌فرمایند و ظاهرا یادشان نیست این مرحوم پدرشان بودند که در کمال ساده‌اندیشی مذاکرات برجام را تضمین کرد آن هم به پشتوانه تضمین جان کری(!)



و باز هم فراموش کرده‌اند این مرحوم پدرشان بودند که در اندازه دانشجوی ترم یک علوم سیاسی نیز تفطن نداشتند که در سیاست خارجی قدرت حرف اول را می‌زند و به همین دلیل در اظهاراتی تحیرآور فرمودند:

امروز دیگر دوران موشک و تسلیحات نظامی گذشته!

فائزه خانم ـ برخلاف ساده اندیشی مرحوم پدرتان،تسلیحات و قدرت نظامی کماکان حرف اول را در سیاست بین الملل می‌زند و بیش از دو دهه است که آمریکائی ها به این بهانه که شاید جمهوری اسلامی گوشه ذهن‌اش ساخت سلاح اتمی باشد(!) رَپ و روپ سیاست خارجی ما را بلاگردان نیت خوانی و احتمالات خود کرده‌اند و اکنون جنابعالی به نیت «پدر دوستی» ناشیانه می‌کوشید ابوی را «خدایگان سیاست» جا بیاندازید!

#داریوش_سجادی



۲ نظر:

ناشناس گفت...

این مطلب که در سیاست خارجی قدرت حرف اول را میزند در سیاست داخلی هم اگر خود ساختگی و تعهد دینی و اخلاقی نباشد صدق میکند . به قول مسعود بهنود که سالها پیش گفت : خیلی از آنهائیکه زندانی بودند ، خودشان بعدها زندانبانان خوبی هم شدند . مانند اسدالله لاجوردی .

ناشناس گفت...

به مسعود جانتان بگوييد مهم اينست كه زندانى چه كسى هستى يا زندانبان چه كسى. همانگونه كه
تفاوت است بين كسى كه براى انگليس و برعليه ايران مينويسد (بهنود) با كسى كه براى ايران بر عليه استعمارگران مينويسد. اگرچه هر دو نويسنده اند.
بين كسى كه براى انگليس و برعليه ايران مينويسد (بهنود) با كسى كه براى ايران بر عليه استعمارگران مينويسد. اگرچه هر دو نويسنده اند.