۱۳۹۰ دی ۱۷, شنبه

یک خائن به فروش می رسد!!!


بالغ بر ده سال پیش که تلویزیون ماهواره ای NITV تازه راه اندازی شده بود و خیلی هم شهرت پیدا کرده بود فرصتی دست داد تا در لوس آنجلس با «ضیا آتابای» مسئول این تلویزیون گپی بزنم! در آن گفتگو به ایشان تعهدی لفظی دادم مبنی بر آنکه:
من از خداوند برای شما عمر طولانی و با سلامت مسئلت می کنم اما هم زمان حاضرم به شما نوشته امضادار بدهم که تا زمانی که شما و تلویزیون تان باقی است هرگز به چشم خود سقوط جمهوری اسلامی را نمی بینید! دلیل آن هم روشن است چون با ملاحظه افکار و عملکرد و تولیدات بصری و رسوای شما در این تلویزیون، مردم ایران با خود خواهند گفت اگر قرار است آخوندها بروند اینها به جایشان بیآیند همان بهتر که آخوندها بمانند!!!
اکنون نیز به عنوان یک روزنامه نگار و تحلیلگر و دیده بان سیاسی که عموم رسانه های فارسی زبان اعم از تلویزیون بی بی سی و صدای آمریکا و تلویزیون های لوس آنجلسی تا شبکه «من و تو» و رادیو فردا و زمانه و سایت ها و مواضع افراد منسوب به اپوزیسیون ایرانی در خارج از کشور را دنبال می کنم با قاطعیت خطاب به جمهوری اسلامی معروض می دارم:

آسوده بخواب! که از این آتش هیچ آبی علیه شما گرم نمی شود!!!
اساساً معتقدم و این اعتقاد خود را حاضرم در معرض چالش بگذارم که آمریکا و انگلستان و اسرائیل به عنوان طلایه داران براندازان جمهوری اسلامی بزرگ ترین مشکل شان در ناکامی جمیع طرح های براندازانه علیه ایران سرمایه گذاری بر روی تخیلاتی است که محصول فقر دانش واقعی از ایران و پمپ و انتقال هذیان های اپوزیسیون به بدنه تصمیم ساز در تینک تنک های آمریکائی و اسرائیلی و انگلیسی است.
بد شانسی ملت ایران آن است که به وفور برخوردار از هم وطنانی خائن اند اما هم زمان از این شانس هم برخوردارند که از هم وطنانی خائن اما خواب نما و پرت از واقعیت برخوردارند.
شخصاً حاضرم به عنوان یکی از کم اطلاع ترین مطلع از واقعیات زیر پوستی موجود در ایران آمادگی خود را جهت خیانت به ملت ایران را در معرض مزایده دولتین آمریکا یا انگلستان یا حتی اسرائیل قرار دهم!!! تا بلکه ایشان نیز از شر هذیان های اپوزیسیون کُمیک ایرانی خلاص شوند مشروط بر آن که هزینه این خیانت را دولت های واشنگتن و لندن و تل آویو بنحو احسن بپردازند!
حداقل قیمت پایه در این مزایده نیم ساعت رقص لزگی و مشترک «برادر اوباما» و «دیوید کامرون» و «نتانیاهو» بر روی میز تحریر محل کار شخصی اینجانب است!!!
دوستان (!!!) عصبانی نشوند. صرفاً بمنظور «تغییر ذائقه» اراده خود را بر مزاحی کوچک با مشارالیها در کاخ سفید و لندن و و تل آویو قرار دادیم! اما جدای از این شوخی نچندان شوخی در اینجا یک پرسش اساسی یک پاسخ اساسی تر را می طلبد و آن اینکه:
چطور آیت الله خمینی با ارسال چند کاست صوتی از خارج از کشور توانست یک حکومت تا بن دندان مستظهر به قدرت و حمایت قاطبه دولت های قدرتمند خارجی را به زیر بکشد اما 32 سال است که همه آن قدرت های خارجی به استعداد پیاده نظام شان در داخل و خارج از کشور و صدها تلویزیون و رادیوی ماهواره ای و ده ها و صدها سایت و میلیون ها دلار تزریق دلار به بدنه اپوزیسیون هنوز نتوانسته حریف این جمهوری اسلامی شوند!!؟



با تشکر از دوستانی که لطف کردند و برای اشتراک از این به بعد مقالات اینجانب ثبت نام کردند از آنجا که قبلاً خدمت دوستان معروض داشته بودم ثبت نام صرفاً تا پایان ماه دسامبر می باشد لذا از این تاریخ به بعد اهتمام خود را صرف تمهید مقدمات مراحل ثبت اشتراک و ارسال مقالات خواهم کرد. به همین منظور طی چند روز آینده خدمت عزیزان ثبت نام کرده ایمیلی ارسال خواهد شد تا مراحل اجرائی و چگونگی دریافت مقالات را خدمت ایشان اطلاع رسانی نمایم
ممنون می شوم دوستان مزبور بعد از دریافت ایمیل اینجانب، لطف کرده و اعلام وصول نمایند تا از دریافت اطلاعات مزبور اطمینان حاصل شود
سابقه مطلب را می توانید در پست «من اشتباهی هستم» ملاحظه فرمائید
http://sokhand.blogspot.com/2011/11/blog-post_25.html

هیچ نظری موجود نیست: