۱۳۹۳ شهریور ۳۰, یکشنبه

تپه های سبز (2) ـ مَخملبافی مُهملباف!



تپه های سبز را بتناوب خواهم نوشت و طی آن اشاره به حواشی خواهم کرد که در شهرآشوبی های سال 88 بی آزرمانه مطرح شد بدون آنکه کسی به روی مبارک خود بیآورد این حواشی بنام غوغائیان و در تاسف آورترین بخش تاریخ ثبت و بایگانی شد!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

محسن مخملباف یکی از نامتعارف ترین پدیدهای بظهور رسیده در جوار انقلاب اسلامی است.
موجودی که موجودیت اش سرشار از کمپلکس هائی روانی است!
(پیشتر در مقاله «از مجید سوزوکی تا اکبر گنجی» به شواهد چنین ادعائی پرداخته ام)
فردی که در دهه 60 صراحتا ابراز داشت حاضر است «داریوش مهرجوئی» را به اتهام ساختن «اجاره نشین ها» با نارنجک منفجر کند (!) و مهدی فخیم زاده نیز اخیرا اعلام کرد مخملباف بعد از انقلاب با مونتاژ بریده هائی از فیلم های قبل از انقلاب «ایرج قادری» و سعایت علیه وی موفق شد تا وی را سالها ممنوع الکار کند.
همین پدیده سالها بعد از آن طرف بام افتاد و در خلال جنبش سبز نیز شامورتی بازی خود را به کمال رساند.
«رازهای زندگی خامنه ای» دسته گل اهدائی ایشان در میانه دیگر تپه های سبزی بود که در سال 88 بنام وی و غوغائیان 88 در تاریخ و بشکل یک «فکاهی هیستریک» ثبت شد.
اعوجاجی از این قبیل که:
آیت الله خامنه ای برخوردار از یک کلکسیون پیپ با توتون ویژه (!) شامل 200 عدد از گران قیمت ترین پیپ ها در جهان است!
ارزش این مجموعه بالغ بر 2 میلیون دلار است که گران ترین آنها پیپی است به ارزش 250 هزار دلار که متعلق به 300 سال پیش است و دسته ای طلاکوب و جواهر نشان دارد.
همچنین ایشان (آیت الله خامنه ای) کلکسیونی از 300 انگشتری خاص دارد که گران ترین آنها 500 هزار دلار قیمت دارد که برخوردار از قدیمی ترین عقیق دنیا است! در کنار آن رهبری 170 عصای آنتیک به ارزش 1 میلیون 200 هزار دلار را برای خود فراهم کرده که گران ترین آنها که جواهر نشان است و متعلق به 170 سال پیش است بالغ بر 200 هزار دلار ارزش دارد!
رهبری همچنین برای اسب سواری های خود (!) برخوردار از 100 اسب با ارزش 40 میلیون دلار بوده که گران ترین آن بنام «ذوالجنان» بالغ بر 7 میلیون دلار خریداری شده!
بفرموده ایشان (مخملباف) اسب مجتبی (فرزند رهبری) سهند نام دارد و اسب مخصوص رهبری و مجتبی در سفرهای مشهد با یک فروند هواپیمای هرکولس C130 به مشهد جهت سوارکاری این دو منتقل می شود!
در کنار اینها برای رهبری آشپزخانه ای به مبلغ 500 هزار دلار از آمریکا خریداری کرده اند که می تواند غذاهای ایشان را بمنظور تشخیص عاری بودن از سم تست کند هر چند در هر بار سرو غذا سرآشپز بیت را مجبور می کنند ابتدا خود لقمه ای از غذای رهبری را بلع کند!
در ادامه پیشنهاد می کنم دوستان بمنظور ادخال سرور (!) و انبساط خاطر متن کامل هنرنمائی مخملباف در شهرآشوبی های سال 88 را در لینک زیر بصورت کامل ببینند و از تقدیر خداوند در انداختن بندگان سرکش خود به حضیض ذلت عبرت ببرند! (لینک)

...

۳ نظر:

ابراهیم گفت...

جناب آقای سجادی با سلام.با مطالعه چندین مطلب از وبلاگ شما چیزی که من استنباط کردم اینه که شما حامی نظام جمهوری اسلامی ایران هستین به خصوص از آیت الله خمینی به نیکی و خوبی یاد میکنید سوالم از شما اینه که نظرتون رو صریحا درباره اعدام های تابستان سال 1367شمسی بدونم.مچکرم از لطف و توجه شما به خوانندگانتان.

ناشناس گفت...

AHMAGH KE SHAKH O DOM NADARAD
BE NAZAREH MAN IN OJOBEH AZ AVAL MONAFEGH BOODEH AST... BARA HAMIN INJOOR KHODA ROOSVASH KARD
ALHAMDOOLELAH

ناشناس گفت...

هم همنشین دشمن هم همپیاله با دوست / با همهمه خوشندو سوغاتشان هیاهوست / در سر هزار فتنه نیرنگ های رنگی / اهل کدام مرزند این رومیان زنگی ?/ اوضاع از این قرار است این اصل ماجرا بود / پاداش گردن کج طناب صیهونا بود