۱۳۹۳ شهریور ۱۶, یکشنبه

بدویت مدرن!


یکی از سربازان رسانه ای ملکه انگلستان در بخش فارسی تلویزیون BBC عکس ضمیمه را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده و با دادن خبر کشته شدن ایشان (نگار حسینی) در جنگ با داعش ضمن آنکه جماعتی را داغدار این مصیبت کرده در ادامه افزوده اند مشارالیه نخستین زن کرد ایرانی از حزب آزادی کردستان هستند که در مصاف با داعش در اطراف موصل کشته شده.(اینجا)
به روایت آن لطیفه سخیف:
یک روز جرج بوش و اوباما نشسته بودن و باهم صحبت می کردن که یکی از دوستاشون وارد میشه و می پرسه:
درمورد چی دارین صحبت می کنین؟
جورج بوش می گه:
داریم نقشه می کشیم که جنگ جهانی سوم رو راه بیندازیم.
دوستشون می پرسه:
خوب که چی بشه؟
بوش می گه: که یک میلیارد مسلمون و آنجلینا جولی رو بکـُشیم!
دوستشون با تعجب می پرسه:
آنجلینا جولی!؟ اون رو دیگه برای چی میخواین بکشین؟
جورج بوش رو می کنه به اوباما و می گه:
دیدی گفتم؟ ملت بیشتر نگران آنجلینا جولی هستن تا اون یک میلیارد مسلمون!

متاسفانه لطیفه بالا بخشی از واقعیت است با این توضیح که بخش دیگر واقعیت تعمداً پنهان نگاه داشته می شود.
بخش پنهان واقعیت آن است که مسبب اصلی در ترویج فهم سکس سالارانه از زن و القای این باور که زنان به اعتبار جمال و خدمات در بستر محل اعراب اند مدیون هژمونی خرده فرهنگ و مبتذل همان آمریکائی است که زنان را گوسفندوار تابع منویات خود کرده و به اقتضا برای ایشان دست افشانی می کند.
اشک تمساح آن سرباز گمنام BBC در فقدان آن «مرحومه مغفوره» را نیز نباید بیرون از حلقه تبعیت روباتیک ایشان و امثال ایشان از ضد فرهنگ «زن ابزاری» تزریقی آمریکائی ها تلقی کرد.
بالغ بر 3 سال است وحوش داعش در حال کشتن و خوردن و سلاخی مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوان و نظامی و غیر نظامی در عراق و سوریه اند و به چشم نمی آید و عکس زنان با چهره های آفتاب سوخته و کشته شده در شامات و عراق از جانب ایشان و امثال ایشان آنتن نمی گیرد. اما بمجرد آنکه یک نفر از میان این کشته شدگان بنا بر کپی رایت آمریکا و استانداردهای هوسبازانه «زن تن بینی» ایشان «مقبول» سربازان چشم و گوش بسته آن سلطه فرهنگی می افتد(!) ناگهان متوجه می شوند جنایت بد است و داعش خر است!
ابعاد این حماقت منحصر به جنگ نیست و تمام حوزه های هنری و فرهنگی و ادبی و اقتصادی و ورزشی و حتی سیاسی را به خود آلوده.
نمونه بارز آن شیدائی و آنتن و تصویر دادن دست و دل بازانه رسانه های ورزشی و تجاری به پدیده ای بنام «ماریا ـ شاراپووآ» یکی از قهرمانان تنیس جهان است که مثال برجسته ای از ابتذال جمال سالاری و تنانگی حاکم در دنیای ورزش است.
گوئی زمین از حجت خدا (!) خالی است و از میان آن همه زنان پر درخشش در تنیس جهان تنها همین «ماریا خانم» هستند که به اعتبار خوش لمسی (!) و خوش حجمی (!) خوش جمالی، گوشت خوبی برای شوق و نگاه مقاربتی متقاضیان هوسباز محسوب شده و با عریان کردن وقت و بی وقت ایشان در آگهی های تجاری دین خود را به این «بدویت مدرن» ادا می کنند!


۶ نظر:

ناشناس گفت...

احمق! تو خودت از اون آمریکاییها بدتری، این عکس رو به خاطر اینکه طرف ایرانی بوده منتشر کرده، یک ایرانی کشته شده!

داریوش سجّادی گفت...


اولا" این حزب آزادی کردستان (که پسوند ایران هم ندارد!) همان گروه تروریستی و جنایتکار پژاک است . ثانیا" ، خودشان میگویند ما ضد ایرانی هستیم ، و بر علیه ملت و مملکت ایران هم می جنگند و آرزویی هم جز نابودی کشور ایران ندارند ، آنوقت وقتی در جنگ با موجودات بدتر از خودشان کشته میشوند ،کسی اجازه ندارد این تروریست های وحشی را ایرانی بداند

mojdeh گفت...

khatab be jenabeh NASHENAS.
!! ke jorat ham nadareh esm bezareh
az ADABAT maloomeh ke sarbazeh bbc haste ke intoor behet bar khordeh !!! va toohen mekone be Ostad(,,,,,,,,,,,,,,))

,,,,,,,,, گفت...

SHAEER MEGEH ,,,,,,
MAN AZ DOOSHMANAN HARGEZ ENTEEZARE NADARAN vali,,way az khode ke too jebheh DOOSHMAN basheh !!!
man az beganegan
ostad, baghyash ra shoma lotf koned ba oON KHATEH ZEBAYEETAN DOOROOSHT BENEVEESEED,MERSI

ناشناس گفت...

احمق, کوته فکر, متعصب.
این که بی بی سی هرروز داره اخبار رو پخش میکنه شکی توش نیس. حالا گاهی هم که یه زن ایرانی یا یه کودک ایزدی رو بهانه میکنه برای بولد کردن اخبار و جلب توجه ملت, آدمای کوته فکر و منحرفی مثل تو با برداشتهای سطحی و آسمون به ریسمون بافتن سعی میکنن کارشون رو بی ارزش نشون بدن و استکبار جهانی بد است و تئوری توطعه و ...
کی میشه امثال تو هم از این لاکشون بیرون بیان و بدونن بیرون هم دنیایی هست! دنیایی که آدمهاش دارن با همه افکار و عقایدشون کنار هم زندگی میکنن.

داریوش سجّادی گفت...

آقای نسبتا محترم و ناشناس
سواد داشتن تنها در توانائی خواندن و نوشتن نیست. شعور خواندن و نوشتن لازمه اصلی باسواد بودن است. چنانچه نمی توانید یک مطلب را باشعورانه بخوانید قطعا می توانید اساسا آن مطلب را نخوانید!!!
مطلب بالا کمترین ربطی به رسانه متبوعه دولت بریتانیا نداشت و تنها ناظر بر پست یکی از روز مزدتان شاغل به وظیفه در رسانه ملکه بود لذا عصبانیت شما در اسائه ادب به رسانه تحت امر ملکه بلاوجه و بی دلیل بوده است. مطلب بالا ناظر بر یک مشنگیسم اخلاقی قردی به بهانه پست یک مزدور بی بی سی است . باز تاکید می کنم اگر خواندن بلد نیستید نخواندن که بلدید!