۱۳۹۴ دی ۱۴, دوشنبه

دستی را که نمی توانید گاز بگیرید، ببوسید!




به گزارش خبرگزاری ها «انور عشقی» مشاور پادشاه عربستان در گفتگو با شبکه تلویزیونی "المحور" گاله دهان نامبارک خود را بیرون از اندازه باز کرده و ضمن ابراز لحیه فرموده اند:
«کشورهای حوزه خلیج فارس ریه اقتصادی ایران هستند و ما کاری با ملت ایران خواهیم کرد که در خیابان های عربستان مانند ولگردها گدایی کنند»
یک نفر به این «نئاندرتال بجا مانده از دوران پارینه سنگی» بفرماید:
آی کیو! ایرانی جماعت اگر اهل گدائی کردن بود طی 36 سال گذشته می بایست دست تکدی خود را پیش ارباب آمریکائی تو دراز کند نه رعایای دست چندم و بی هویت و لاابالی اش!
یک نفر به این «مالیخولیا» بفرماید:
رعیت! ایرانی به اعتبار تمدن چندین هزار ساله اش اگر چه گدائی کردن را بلد نیست اما می داند گدائی کردن هم آدابی دارد و گدایان اگر دستی به تکدی دراز می کنند آن دست را مقابل اشراف با اصل و نسب و با اعتبار و شرف باید دراز کنند نه حکومت مجعولی که کل سابقه اش به «سایکس ـ پیکو» و 1916 و بازگشت به الطاف خفیه بریتانیای کبیر دارد!
هُلشتاین!
بی جهت فریب فشلی و لفظ قلمی دولت تدبیر و امید را نخور! در ایران اگر با کسی طرفید آن «رهبری» است که اگر اشاره ای کند سربازانش نماز ظهرشان را در ریاض بجا می آوردند!
نفله!
لااقل به آداب و فرهنگ عربی تان مقید باش و «دستی را که توان گاز گرفتنش را ندارید؛ ببوسید!»


۳ نظر:

ناشناس گفت...

خداوند از رحمت سرشار خودش در دنیا و آخرت سیرابت سازد ای جوان برومند این مرز وبوم . با تشکر دل و جگرمان حال آمد با این یادداشت هنری ادبی تاریخی و در عین حال رزمی حماسی !!!

ناشناس گفت...

یه نفر میگفت
کاری نکنند که مثل نیاکانشان عمر عاص در مقابل شمشیر حیدریون عریان شوند

ناشناس گفت...

شیر مادر حلال و گوارایت. حال میکنم با خواندن مطالب شما.