۱۳۹۶ خرداد ۲۱, یکشنبه

مافیهای مافیای ترور در تهران!


عملیات تروریستی داعش در تهران صرف نظر از بی مبالاتی های دولتمردان «تدبیر و امید» و نابلدی ها و شاذگوئی های قابل توقع روحانی در نبود هاشمی از منظر بیرونی یک واکنش بموقع و طبیعی از جانب عربستان محسوب می شد تا از آن طریق با سیاست نعل وارونه بتواند با شلوغ کردن شهر باج لازم را به ترامپ بدهد.

نقطه عزیمت در عملیات تروریستی داعش در تهران را می توان محول به افشاگری کم فروغ «اسکات بنت» افسر تعلیق از خدمت شده ارتش ایالات متحده آمریکا گذاشت که طی گفتگوی ویدئوئی اش با برنامه Project Camelot پرده از این واقعیت برداشت که از زمان وزارت هیلاری کلینتون و با مشارکت وی و با اطلاع اوباما ازطریق CIA و بانک های سوئیس و خاصه خرجی دولت های عربی خلیج فارس «داعش» تاسیس و تغدیه مالی و بعضا تسلیحاتی شده است!

(ویدئوی کامل افشاگری اسکات بنت در زیر نویس دسترس است)

امری که برای ترامپی که از روز نخست زمامداریش در کاخ سفید زیر ضربات خرد کننده و سنگین مخالفانش بود فرصتی مغتنم را فراهم آورد تا با سفر محاسبه شده به ریاض باج مناسب را از حکام سعودی مطالبه کند که قرارداد فروش تسلیحاتی ۱۱۰ میلیارد دلاری بخش کوچکی از آن بود و حرف اصلی در این میان فشار به ریاض جهت خلع سلاح رقیبان ترامپ در واشنگتن بود.

جنجال غیرمترقبه در مناسبات ریاض و دوحه حلقه گمشده این ماجرا است که از این طریق سعودی ها کوشیدند انگشت اتهام حامی گری داعش را متوجه قطر کرده و این گوسفند قربانی را وجه المصالحه خود با ترامپ کنند.

عملیات تروریستی داعش در تهران شتابزده ترین و در عین حال ناشیانه ترین ترفند ریاض بمنظور قرار دادن قطر در سیکل داعش پروری حکام دوحه و تنزه طلبی سعودی بود. خصوصا آنکه دامن قطر نیز پیش از این آلوده به حمایت های مالی از داعش بوده.

ظاهرا طراحان اصلی عملیات تهران اصرار داشتند تا از این طریق قطر را در پیشگاه ترامپ قربانی کنند تا از سوئی خود را از شر یک متحد سرکش خلاص کرده و هم زمان رد پای خود در داعش پروری و داعش نوازی با مشارکت دمکرات های آمریکائی را استتار نمایند.

بی جهت هم نبود که در ویدئوی منتشره از سوی عاملان ترور در تهران اصرار معناداری میشد تا هم زمان عربستان و ایران را دشمنان خود معرفی کنند. ترفندی ناشیانه تا مخاطب را قانع شده فرض کند تا انگشت اتهام را بجای ریاض متوجه قطر کند! در واقع هدف اصلی از عملیات تروریستی داعش در تهران قبل از اخافه ایران ازاله قطر بود.

علی ایحال تا اینجای کار برنده اصلی ترامپ محسوب می شود مشروط بر آنکه در ادامه بتواند با حفظ ارعاب حکام سعودی توازن قوا در مصاف اش با دمکرات ها در واشنگتن را بنفع خود برقرار کند. هر چند رقیبان ترامپ در واشنگتن نیز نشان داده اند فعلا کوتاه نیامده و گریبان ترامپ را در ماجرای «دخالت روسیه در انتخابات آمریکا» محکم چسبیده اند و بدین منوال سیاست ورزی در واشنگتن عملا قفل شده و طرفین در یک جدال سنگین یکدیگر را آچمز کرده اند.

امری که در هر حالت بنفع ایران است و مجالی برای جمهوری اسلامی فراهم آورده تا بعد از ۳۸ سال قرار داشتن در کانون فتنه گری آمریکا اکنون بتواند با فراغتی بیشتر سیاست های منطقه ای خود را دنبال کند. 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ویدئوی افشاگری اسکات بنت

هیچ نظری موجود نیست: