۱۳۹۷ مرداد ۱۲, جمعه

ژن نوکری


آقای رضا پهلوی ـ حالم از بوی گند نظام سلطنتی بابات و بابا بزرگت به هم می خوره!

این که در قرن ۲۱ هنوز فسیل هائی باشن که شاخص مشروعیت یک حکومت رو در «اسپرم اعلی حضرت» و انتقال آن سلطنت را از طریق انتقال همان «اسپرم» به صلب «آقازاده اعلی حضرت» فلسفه بافی می کنند! چنین فسیل هائی قبل از سلطنت شایسته تاکسیدرمی اند!

وجود شما توهین به شعور بشریته!

امیر اصلان افشار رئیس دفتر تشریفات شاهنشاهی در خاطراتش می نویسد:
درون اتاق کارم نشسته بودم ناگهان شاه وارد اتاق شد و روی صندلی ارباب رجوع نشست و من تعجب کردم و گفتم اعلی حضرت چه اتفاقی افتاده؟ گفت سفیر آمریکا الان دفتر من بود و گفت من باید برم!

ظاهرا نوکری در خاندان پهلوی هم ژنتیک است و هم ژنریک!

پدر بزرگ را انگلیس بر تخت سلطنت نشاند! و بموقع هم از صندلی برداشت!

پدر را آمریکا در کودتای ۳۲ به سلطنت بازگرداند و بموقع هم امریه خروج برایش صادر کرد!

آخرین باقیمانده این سلطنت منقرض شده نیز تا ریاض می رود و در رویای بازتولید سلطنت دست تکدی مقابل حکام سعودی دراز می کند و ۴۰ میلیون دلار «پول تو جیبی» می گیرد!

...

۶ نظر:

Unknown گفت...

جواب ابلهان و نادان خاموشي است

ناشناس گفت...

بالاخره ۴۰ میلیون دلار گرفته یا ۳۰۰ میلیون دلار؟ تکلیف را مشخص کنید!!!

ناشناس گفت...

مایل بودم بپرسم : آیااین تصاویر جالب را که گهگاه در ابتدای مطالبتان درج میکنید ، از جائی و از وبسایت بخصوصی بدست میآورید یا خودتان با تسلط بر نرم افزاهائی به مانند فتوشاپ ایجاد میکنید ؟

داریوش سجّادی گفت...

برخی را فتوشاپ می کنم و برخی دیگر نیز بتنوع در وب پیدا می کنم

ناشناس گفت...

دم خروس شما هم پیدا شد... چند مطلب قبل تر در کامنت ها فرمودید وقت کافی برای پاسخگویی ندارید بعد برای پاسخ به چنین سوالات مسخره و پیش پا افتاده ای حسابی وقت دارید و در کمتر از 4 ساعت جواب میدید... واقعا شرم کنید.

ناشناس گفت...

حال ما هم از این رژیم و اعوان و انصارش که یکی از آنها شمایید به هم می‌خورد. چهل سال کشور را به گند کشیدید و همه جا رو به قحطی و خشکسالی رفته، حتی آب مملکت رو هم برای نسل های بعدی باقی نگذاشتید، محیط زیست رو به نابودی کشوندید با خشک کردن تالاب ها و تولید نمک زارهای چند هزار هکتاری .. با فراری دادن افراد فرهیخته بهترین سرمایه های انسانی رو از دست دادیم... با نوکری برای روسیه که تا گفت پخ سپاه قدس و حاج قاسم شما 85 کیلومتر از مرز اسرائیل فاصله گرفتند با چه رویی از پهلوی ها ایراد میگیرید؟به دادن سهم دریای خزر به چه لطمه ای به ایران زدید؟ اصلا پهلوی ها گند و کثافت،شما در این چهل سال چه گلی به سر ما زدید ؟؟