۱۳۹۹ تیر ۹, دوشنبه

ایرانی‌گری!


عریضه موسوی خوئینی‌ها به آیت‌الله خامنه‌ای و مسبب‌دانی رهبری از وضعیت اقتصادی ـ سیاسی کشور توسط خوئینی‌ها هر چند حجم سنگینی از انتقاد با چاشنی «همزبانی و همدلی با دشمن» را از سوی اصولگرایان متوجه ایشان کرد اما امهات نامه مزبور برخلاف تشر مخالفین امری منطبق با خرده فرهنگ عامه ایرانیان و مسبوق به سابقه است که هر چند قابل قبول نباشد اما قابل فهم است.
سال گذشته طی نشستی در یکی از دانشگاه‌های ایران دانشجوئی مطابق امروز آیت‌الله خوئینی‌ها معترض اینجانب شد و گفت:
ماحصل انقلاب اسلامی آن شده که «رهبری» کشوری را تحویل ما داده که اقتصادش بیمار است و جوانان ناامیدند و بحران اشتغال و بیکاری و تورم و فقر و فساد کشور را فراگرفته.
در پاسخ به ایشان گفتم:
قانون اساسی مسئولیت همه پایوران نظام را تعریف کرده و اتفاقا مطابق قانون اساسی آیت‌الله خامنه‌ای تنها کسی‌اند که در حوزه مسئولیت‌های محوله بالاترین نمره قبولی را می‌گیرند که بر اساس «موظفی خود» که تامین امنیت کشور به اعتبار تفوق ایشان بر قوای مسلحه است توانسته در ناامن ترین منطقه جهان امن‌ترین کشور را برای شهروندانش تدارک و لجستیک کنند.
اما این کمال بی‌معرفتی است که وقتی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنید به شعارها و وعده و نوید‌های نامزد مورد وثوق خود می‌بالید و به وجد به ایشان رای می‌دهید و اکنون که منتخب‌تان در حوزه مسئولیت‌های محوله ناکام مانده گریبان رهبری را می‌گیرید!
جوان آن روز و خوئینی‌های امروز دلالتی‌اند بر این خرده فرهنگ که:
وقتی نمره امتحان‌مان بیست بود با افتخار می‌گفتیم ۲۰ گرفتیم و آنگاه که صفر می‌شدیم به غیظ ادعا می‌داشتیم:

معلم به ما صفر داد!

............

#داریوش_سجادی
#موسوی_خوئینی‌ها

۵ نظر:

ناشناس گفت...

شما که ایرانی گری را به صرف داشتن یک تابعیت و اخذ تابعیت ایرانیان خارج از کشور از جمله در آمریکا را سلب ایرانی بودن تلقی میکنید . مگر خیانت کردن نیازی به داشتن تابعیت دوگانه دارد ! حوادث حیرت انگیزی که در سالهای اخیر در ایران صورت میگیرد . از جمله ترور دانشمندان اتمی و مخصوصا" خرابکاریهادر مراکز حساس نظامی و ترور نظامیانی نظیر" تهرانی مقدم " خود متاسفانه به اندازه کافی گویای میزان خیانکار بودن ایرانی است . شوروی توانسته بود با انگیزه های مالی و نظایرآن کسانی را برای دستیابی به اطلاعات محرمانه نظامی آمریکا به استخدام خود درآورد . اما چطور اسرائیل بتواند مزدوران و عوامل نفوذی را در داخل ایران آن هم در مراکزمهم نظامی به چنگ آورده و اقدام به ، ترور ، وارد کردن ویروس کامپیوتری و مخصوصا" بمب گذاری کند !!! در کدام کشور یک چنین اعمالی صورت گرفته یا میتواند انجام بگیرد که در ایران مشاهده میکنیم ؟

ناشناس گفت...

با این همه خیانت به مردم می خوای به کجا برسی؟

ناشناس گفت...

از پاسخ موجز صریح و شفافتان به اشکالات آن جوان و آقای خوئینی ها به وجد آمدم و بر پدر و مادر گرامیتان درود فرستادم . مستدام باشید و سلامت ان شاء الله .

ناشناس گفت...

عرض کردم از پاسخ موجز ، صریح و شفاف و منطقی تان به وجد آمدم و بر پدر و مادر گرامیتان درود فرستادم . موفق باشید و مستدام و سلامت ان شاء اله تعالی .

ناشناس گفت...

درود بر دل صاف و فهم بی زنگارتان و منطق عیان و قلم چون شمشیر ذوالفقار علی (علیه السلام) تان . همو که در غرقاب خون و عرق و شمشیر زدن های جنگ جز بد را نمی درید و برخی از بدها را از کشتن معاف می کرد . چون در ابعادش و نسلهای بعدش فرزندی خوب را می دیدند . و هرگز به هیچ ذی وجودی ظلم نکرد هر قدر خورد و حقیر .