۱۳۹۲ فروردین ۴, یکشنبه

از تورگوت اوزال تا ارمیا!


هر چند خوشبختانه این مجال را نیافتم تا «آکادمی» (!!!) سرکار خانم «فائقه آتشین» را ببینم اما ظاهراً و بنا بر اخبار ارسالی و به حول قوه الهی(!) بالاخره آن علیا مخدره در آکادمی شان (!) موفق به کشف یک استعداد با حجاب در آوازه خوانی شدند و ارمیا خانم از این به بعد با سلام و صلوات و حجاب اسلامی شان راهی دسیکوتک ها و کاباره ها و کنسرت های آوازه خوانی خواهند شد!
مشکل این ارمیا خانم و دیگر ارمیا خانم ها (البته اگر ساده اندیشانه بتوان خود را فریب داد که کل برنامه از «گوگوش تا ارمیا» یک پروژه نبودند) آن است که اساساً مبتلا به فقر فرهنگی و بی سوادی دینی اند و فهم شان از حجاب صرفاً در قرار دادن یک چارقد بر گیسوان و استتار آن از دیده شدن است!
وقتی قوه عاقله این ارمیا خانم ها ناتوان از فهم این آموزه دینی است که حجاب صرفاً بمعنای پوشاندن گیسوان نیست! و در عالی ترین سطح بمعنای بهره مندی از رشد عقلی جهت اجتناب از توجه طلبی از طریق جلوه گری تنانه و توسل به جاذبه های سکشوال زنانه است. قطعاً با چنین تعریفی آن دختر خانم را نمی توان محجبه نامید.
خدا رحمت کند «تورگوت اوزال» رئیس جمهور اسبق ترکیه را که خود و همسرش را می توان مرجع تقلید چنین «ارمیاهائی» محسوب کرد! که سال 70 وقتی بمنظور شرکت در اجلاس سران اکو در تهران بود در پایان جلسه وقتی در رودربایستی دیگر سران در صف نماز جماعت به امامت آقای هاشمی رفسنجانی در کنار نواز شریف ایستاد کسی به ایشان گوشزد نکرد که:
قارداش! برای نماز خواندن ابتدا باید دست نماز گرقت!!!
همچنانکه وقتی در معیت همسرش به سفر حج واجب رفت در بازگشت و در فرودگاه آنکارا همسر ایشان بدون حجاب در مصاحبه مطبوعاتی حاضر شد و وقتی مورد اعتراض قرار گرفت که:
شما چگونه حاجیه خانمی هستید که بی حجابید؟
ابراز لحیه فرمودند که:
من از مسلمانان روشنفکرم!!!
ماجرای اسلام و مسلمانی ارمیا خانم و امثال ارمیا خانم هم از تراژدی گذشته و به کمدی رسیده.
من نمی دانم ایشان چه اصراری دارند که خود را مقید به چیزی بدانند که نمی توانند مقید به کلیات و مسلمات آن باشند؟
خوب مگر اشکالی دارد مانند خیلی های دیگر اصل مسلمانی را واگذارند و بروند «حال شان» را ببرند!؟ مطمئن هم باشند هیچ اتفاق خاصی برای ایشان و جهان و ایضاً «خداوند» (!) نخواهد افتاد.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

ارمیا اصلا مسلمان نیست .بدبخت کچلی داره حجاب سرش کرده .

ناشناس گفت...

اگر آکادمی رو ندیدی چطور درباره اش نظر میدی؟ اصلا صدای ارمیا رو شنیدی؟ اگر کسی حجاب داشت و می خواست بخونه چکار باید بکنه؟ اشکال شما اینه که هنر موسیقی رو فقط توی کاباره ها می بینی حق هم داری چون جز به کاباره ها جایی دیگه نرفتی. این کسایی هستند که توی مالزی کنسرت می دن و همه باحجاب هستند. شما از جمله آدمهایی هستید که اگر هم کنسرت برید فقط به پروپای خانمها نگاه می کنید و چیزی از موسیقی سرتون نمی شه. https://dl.dropbox.com/u/91941755/398px-Yuna_%28singer%29.jpg

ناشناس گفت...

بله خدا رحمت کند «تورگوت اوزال» رئیس جمهور اسبق ترکیه را زمانی از وی پرسیدند : آیا فکر نمیکنید ایران برای ترکیه خطری باشد ؟ وی در پاسخ گفت : زن های ایرانی وقتی به ترکیه می آیند تا مرز از فرق سر تا نوک پا پوشیده هستند . به محض اینکه ار مرز ترکیه عبور میکنند مانند غنچه گل باز میشوند . من تصور میکنم خنده های ما خطر بیشتری برای ایران باشد .

ناشناس گفت...



اگر آکادمی رو ندیدی چطور درباره اش نظر میدی؟ اصلا صدای ارمیا رو شنیدی؟ اگر کسی حجاب داشت و می خواست بخونه چکار باید بکنه؟ اشکال شما اینه که هنر موسیقی رو فقط توی کاباره ها می بینی حق هم داری چون جز به کاباره ها جایی دیگه نرفتی. این کسایی هستند که توی مالزی کنسرت می دن و همه باحجاب هستند. شما از جمله آدمهایی هستید که اگر هم کنسرت برید فقط به پروپای خانمها نگاه می کنید و چیزی از موسیقی سرتون نمی شه

But Googoosh started in discos, clubs.By the same token she cant be an artist! Get your facts right before becoming sloppy!.

ناشناس گفت...

ma ham motasefaneh be jahle eshanha khandedem