۱۳۹۳ مهر ۲۰, یکشنبه

فتنه اکبر!



هر چند «حداد عادل» پیش تر «شورش 88» را سهواً با استعاره «فتنه اکبر» بنام اکبر هاشمی رفسنجانی سند زد! (اینجا) اما آن استعاره بیرون از واقعیت نیز نبود.
اکنون نیز با فراخوان های وقت و بی وقت «علی مطهری» مبنی بر محاکمه هم زمان احمدی نژاد و کروبی و موسوی بی مناسبت نیست تا به این بازمانده شهید مطهری گوشزد کرد:
کاش از خواب خرگوشی خود بیدار شده و در اندازه های متوقع از یک چهره سیاسی آشنا با پیچیدگی های دنیای سیاست مسائل سیاسی را فهم و ابراز نمایند.
مطهری بالغ بر 4 سال است که با رویکرد پاتریک تراپی (پخمه درمانی) نشان داده فاقد ذکاوت لازم برای حل پازل های دنیای سیاست است. در غیر این صورت بر ایشان فرض بود و هست تا بجای ابرام بر محاکمه هم زمان آقایان احمدی نژاد و موسوی و کروبی، اهتمام خود را معطوف به ضرورت محاکمه رهبر خاموش و محوری فتنه می کرد!
کسی که در طوفان 88 در «سنگر سکوت» نشست و با بازی دادن «بازیگران» همه مومنتوم خود را ظفرمندانه صرف سرنگون کردن دیگی کرد که قرار نبود برای وی بجوشد!
جهدی کامیابانه که به ایشان فرصت داد تا ماهی مراد خود را از آب های گل آلود 88 گرفته و سنگین ترین خسارات را بر بدنه نظامی بزند که دست بر قضا خود نیز سهم بالائی در استقرار و بقایش داشت! و اکنون نیز به سلامت و رضایت کنج عافیت نشسته و انگار نه انگار آن محصورین، بلاگردان بازی های قدرت طلبانه و کامجویانه ایشان شدند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

omedvaram be sezayeh amalash bereseh ,,,ba in hameh jenayat hanooz dast darad dr in nezam vaghean indegeh che shytane ast khodeh shytan bayad beyad az in agha dars begereh hameh ra lat o par kard khodash !!!!hanooz arzandam mekoneh