۱۳۹۶ تیر ۳, شنبه

میرحسین؛ قهرمان بمان!


آقای عبدالله نوری اخیرا طی اظهاراتی تداوم حصر میرحسین موسوی و همسر ایشان و حجت الاسلام کروبی را عامل انشقاق و قطبی شدن جامعه خوانده و با اشاره به نگرانی رهبری از قطبی شدن جامعه و تاکید او به ضرور همبستگی با وجود تکثر دیدگاهها، خواسته است که حکومت برای رفع حصر پیشقدم شود.

برخلاف عبدالله نوری کلیت ماجرای حصر مبدل به کلاف نچندان سر در گمی شده که اتفاقا قبل از حکومت با سر انگشت تدبیر محصورین قابل باز شدن است.

روی سخن را باید متوجه به میرحسین موسوی کرد و خطاب به ایشان معروض داشت:

جناب آقای موسوی!

بالغ بر ۸ سال از ماجراهای ۸۸ گذشت و طی این مدت اگر جنابعالی هم چنان قائل به تقلب در انتخابات آن سال و تضییع حقوق شهروندانی هستید که به حضرتعالی رای دادند و آرای ایشان متقلبانه شمارش نشد(!) در آن صورت بر شما فرض است هم چنان قهرمانی کنید و با پایمردی در موضع خود قهرمانانه خود را در مقام قهرمان شیدائیان خود در تاریخ ثبت کنید!

اما چنانچه علی رغم جوگیری اولیه در ۸۸ اکنون به صرافت آن شهرآشوبی های بلاوجه افتاده اید در آن صورت نیز مطمئن باشید کوتاه آمدن از سخت سری و تن دادن به واقعیت و پوزش خواهی از نظام و مردم خود عملی بمراتب قهرمانانه تر از قهرمان بازی نوع نخست تان است.

قهرمان لزوما نباید دژ شکن باشد و گاهی می توان خودشکنی کرد و قهرمان شد!

۱ نظر:

ناشناس گفت...

درخواستهای شما برای عذر خواهی آمریکا بابت کودتای 28 مرداد 1332 یا عذر خواهی موسوی به خاطر آشوبهای خیابانی سال 1388 که زمان را به عقب باز نگردادنده وهیچ مشکلی را حل نمیکند . فقط یاد آور مسائل و مشکلات پرستیژی است که گریبانگیرشرقیها بویژه ایرانیهاست . بی خود نیست که ایران یکی از بالاترین آمارهای نزاعهای خیابانی را از این بابت دارد . موسوی و همسرش که صریحا" درخواست محاکمه کرده اند تا ادله خودشان را در رابطه با تقلب درانتخابات مطرح کنند . بهتر است بجای پیشنهاد غلط کردم به موسوی وایضا" شیخ کروبی ! از مقام معظم رهبری درخواست کنید تا با عف آنها نشان بدهد که مقام و قدرت در نظرش هیچ ارزشی ندارد .