۱۳۸۹ دی ۳۰, پنجشنبه

پاسخی به جناب آقای اسحقی

بعد از تحریر نامه اینجانب خطاب به جناب آقای «صادق صبا» تحت عنوان «آقای صادق صبا، این تذهبون» که تعریض و انتقادی به یکی از برنامه های «به عبارت دیگر» پخش شده در تلویزیون فارسی بی بی سی بود، مشاهده کردم یکی از جوانان وبلاگ نویس (جناب آقای سهند شمس اسحاقی) در مقام دفاع از مجری آن برنامه احساس وظیفه کرده و در صفحه فیس بوک اقدام به انتشار مطلبی تحت عنوان «نامه به آقای صادق صبا در مورد آقای داریوش سجادی» نموده اند.
صرف نظر از ماهیت و ادله ضعیف البنیه بکار گرفته شده در آن نامه که مبین همه بضاعت نویسنده در دفاع از مجری محبوب شان در برنامه «به عبارت دیگر» است مشارالیه در ادامه نامه شان نکات مهم و حائز اهمیتی در خصوص اینجانب و دوستان و همکاران اینجانب در تلویزیون هما مطرح کرده اند که ارائه توضیحات و تذکراتی را بر ذمه اینجانب قرار می دهد.
جناب آقای اسحاقی
روی سخنم با جنابعالی است. شما بنده را می شناسید و خود بارها بر ظرفیت بنده در تحمل انتقاد و بلکه تخطئه و حتی فحش و ناسزا صحه گذارده اید. اما انصافاً این بار جنابعالی گستاخی را از حد گذرانده و پرده جسارت را دریده و پای تان را از حریم اخلاق فراتر گذاشته و مرتکب ایراد اتهام هائی سنگین به اینجانب و جمعی از دوستان و همکاران اینجانب در تلویزیون هما شده اید.
مطابق ادعای جنابعالی اینجانب و همکاران اینجانب در تلویزیون هما و ایضاً آقای «ژاپه یوسفی» سرمایه گذار و موسس تلویزیون هما جملگی ارباب جمعی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در آمریکا بوده که با سرمایه گذاری آن وزارتخانه اقدام به تاسیس و راه اندازی تلویزیون هما در ایالات متحده آمریکا کرده ایم.
جناب آقای اسحاقی
هر چند همانطور که گفتم ظرفیت اینجانب در تحمل انتقاد و ناسزا بالاست و هر چند این بار بالاتر از انتقاد و ناسزا مرتکب اتهام به اینجانب شده اید و هر چند شاید بتوانم در این مورد نیز اغماض کنم اما مطمئن باشید ارزنی از حق دوستانم در تلویزیون هما بويژه جناب آقای یوسفی موسس و سرمایه گذار این تلویزیون نخواهم گذشت.
خصوصاً آنکه از نزدیک شاهد زحمات و حسن نیت ایشان در تاسیس و راه اندازی این تلویزیون بودم که نهایتاً با شیطنت ها و چوب لای چرخ گذاشتن نهادهای امنیتی هر دوطرف در ایران و آمریکا هم آن تلویزیون را تعطیل کردند همچنانکه موجبات مضابقه سنگین مالی وی را نیز فراهم کردند. چون از جانب ایشان مجوز ندارم بیش از این نمی توانم و نمی خواهم موضوع را باز کنم و توضیحات مفصل را موکول به فرصتی مغتنم خواهم کرد. فرصت مغتنمی که در صورت استنکاف جنابعالی از وظیفه خود که در سطور بعدی بدان اشاره خواهم کرد عن قریب فراهم خواهد شد.
در مجموع جنابعالی با ادعای خود در مورد اینجانب و دوستان و همکاران اینجانب در تلویزیون هما امنیت جانی و اجتماعی اینجانبان را در ایالات متحده بشدت بخطر انداخته اید و در موقعیتی که هر گونه همکاری مالی با ایران مطابق تحریم های اقتصادی ممنوع است و از آن بالاتر همکاری با نهادهای امنیتی و اطلاعاتی ایران نیز از جمله تخلفات سنگین در ایالات متحده محسوب می شود که عواقب بسیار سنگین جزائی و مالی در پی دارد خواسته یا ناخواسته پرونده سنگینی را برای اینجانبان در نهادهای امنیتی آمریکا تمهید کرده اید. بویژه آنکه برای هم وطنان مخالف جمهوری اسلامی که در آمریکا مستقرند و مترصد کسب کمترین شائبه جهت رد کردن راپورت به نهادهای امنیتی و پرونده سازی برای دیگرانند خوراک تحریک کننده ای را طباخی فرموده اید.
بر همین اساس به جنابعالی 24 ساعت مهلت می دهم تا ضمن پس گرفتن ادعای خود و پوزش رسمی از اینجانب و همکاران اینجانب در تلویزیون هما در همان مکانی که نامه تان به آقای صادق صبا منتشر کردید پوزش نامه تان را اطلاع رسانی فرمائید.
در غیر این صورت با کمال تاسف و بمنظور آنکه از طرف یک برادر بزرگ تر یک پشت دستی محکم بخورید تا متنبه شده و اکنون که آغاز جوانی تان است عبرت گرفته تا با ادبیات و گویش بهداشتی جهت شرکت در مراودات و مجادلات سیاسی آشنا شوید بعد از گذشت 24 ساعت در صورت استنکاف از عذرخواهی، رسماً از جنابعالی توسط وکیل خود در دادگاه های ایران شکایت و طرح دعوی خواهم کرد.
قطعاً ادعای تان مبنی بر همکاری اینجانبان با وزارت اطلاعات ایران مستند به مدارک و ادله محکمه پسندی است که چنین جسورانه این ادعا را مطرح کرده اید. لذا با فرض برخورداری تان از مدارک مزبور ضمن توصیه تان به حفاظت سنگین از آن مدارک، خود را جهت حضور در دادگاه و ارائه آن مدارک به محضر قاضی محترم آماده فرمائید.
یک مشاوره هم به شما می دهم و آن اینکه در صورت برخورداری تان از آن مدارک محکمه پسند می توانید ابتکار عمل را در دست گرفته و پیش دستی کرده و با استخدام یک وکیل در ایالات متحده شخصاً در دادگاه های رسمی آمریکا علیه اینجانب و دوستان و همکاران اینجانب در تلویزیون هما طرح شکایت فرمائید.
موضوع شکایت خود را نیز نقض تحریم های اقتصادی و همکاری با نهادهای امنیتی ایران اعلام کنید.
مطمئن باشید با در اختیار داشتن مدارک انشاالله معتبرتان می توانید در پرونده مزبور برنده شده و شهرت و در عین حال مکنت قابل اعتنائی کسب فرمائید.
چشم انتظار هر نوع تصمیم تان طی 24 ساعت آینده خواهم ماند.
با تشکر ـ داریوش سجادی
یکم بهمن ماه سال 1389
آریزونا ـ آمریکا

۱ نظر:

ناشناس گفت...

o khodayeh man! cheh ghateh o sareh khosheman amad ahsand afaren.
ostad natejeh cheh shod mofagh shoded eshan ozrkhahi kardan? ya ch montazer javab memanam sarbolandi shoma ra az khoda khahanam
m