۱۳۹۱ تیر ۱۸, یکشنبه

دلقک ها!




عکسی را که ملاحظه می فرمائید تعلق به فردی دارد بنام «نیما راشدان» که روز شنبه 17 تیر ماه در بروکسل در کنار تعدادی دیگر مسمی به «««اپوزیســـــــــیون»»» به نیت پائین کشیدن حکومت در ایران گرد هم جمع شدند! (لابد با توجه به حجم جدیت و همت شان موفق هم خواهند شد!!)
عکس متعلق به همان جلسه است که توسط احمد باطبی برداشته شده!!!
صاحب این عکس همان نابغه ای است که سال 82 طی مقاله ای ضمن ابراز شیدائی بابت لشکرکشی ارتش آمریکا به عراق و توصیه به تکرار آن لشکرکشی به ایران مرقوم فرمودند:

حاضرند در چنان لشکرکشی محتملی شخصاً سوار تانک های آمریکائی شده و برای حمله به ایران آمریکائیان را راهنمائی و کمک کنند!!!
مشارالیه همچنین در همان سال 82 ضمن تحریر نامه ای خطاب به سعید حجاریان افاضه فیض فرمودند که:
کجای مداخله بين المللی به استبداد می انجامد؟ چرا نظریات تقلبی می دهید؟ تنها ۶ ساعت - زمان لازم است - تا بدون جاری شدن خون از دماغ حتی يک نفر جمهوری اسلامی ايران با يک خيزش مدنی ـ مردمی به شيوه گرجستان و ۱۸ انقلاب بدون خونريزی ديگر به پايان رسد؟
کجای حضور مردم در خيابانهای تهران به خشونت می انجامد ؟ کدام سرباز وظيفه، جوجه بسيجی يا کادر سپاه به سوی مردم شليک خواهد کرد ؟ کدام حاکم پفيوز در تهران جرات می کند - دستور حمله دهد؟ کدام فرمانده نظامی يا روحانی حکومتی است که نداند اگر خون از بينی مردم جاری شود - ۲۴ ساعت بعد چتربازهای سازمان ملل متحد در ميدان آزادی فرود خواهند آمد(!!!)؟

حال فرمایشات بالا را بگذارید کنار فرمایشات پائین و گمانه بزنید چه کسی مطالب زیر را اظهار داشته:
... تکرار می کنم تا نسل جوان ما بداند چه دخالت‌های خارجی‌ای در امور ایران انجام شده و این دخالت‌ها چه تبعاتی برای ما داشته است. این‌ها به زمان داریوش، انوشیروان، شاه‌عباس و نادر برنمی‌گردد؛ این اتفاقات در قرن نوزدهم افتاده وکمتر از ۱۵۰ سال از آن می گذرد.
ایرانی‌ها باید حس وطن‌پرستی‌شان را حفظ کنند. هر رژیمی که روی کار باشد، ایران میهن ماست. ایرانی‌ها باید بدون هیچ گونه دخالت خارجی سرنوشت‌شان را خودشان تعیین کنند و به مشکلات فعلی‌شان خاتمه دهند.
من به شدت مخالف این هستم که کشورم دچار همان سرنوشتی شود که عراق، پاکستان و افغانستان دچارش شدند.
جنگ‌ها هیچ پیروزی ندارند. هم پیروز جنگ و هم بازنده جنگ، هر دو بازنده هستند. خوشبختانه همان‌ طور که پیش از این اشاره کردم ایران در سال‌های اخیر فکر حمله به هیچ کشوری نبوده است.

اردشیر زاهدی ـ آخرین سفیر رژیم پهلوی در واشنگتن!!!!

http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2012/07/120526_l23_lp_neighbours_iran_neighbours_ardeshir_zahedi.shtml


قضاوت با خودتان. اما امیدوارم دیگر دوستانی گله نکنند چرا اپوزیسیون خارج از کشور را فکاهی می خوانم:
http://sokhand.blogspot.com/2012/05/blog-post.html


هیچ نظری موجود نیست: