۱۳۹۶ خرداد ۱۳, شنبه

امام آسوده نخواب!



خدا رحمت کند مرحوم امام را و نیامرزد ما مدعیان پیروی از ایشان را که دلواپسانه گوشزدمان کرد:

من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت میکنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

اما نارفیقانه نصایحش را بی وقعی کردیم.

در ایام مبارزات انتخابات ریاست جمهوری اخیر «مرتضی الویری» از موضع اولترا اصلاح طلبی و در سنگر حمایت از ریاست جمهوری حسن روحانی طی مصاحبه با نشریه «صدا» اظهار داشت:

«بسیاری از دوستان ما در زمان اشغال سفارت امریکا جلوی سفارت سینه می زدند، آش نذری می دادند و حمایت می کردند ولی همان ها از جمله خود بنده بر این باور هستیم که آن کار اشتباه بزرگی بود و امروز اشغال سفارت را یک کار نسنجیده و غیرمنطقی می دانیم»

خدا بیامرز امام آنچه پیروانش در آئینه می دیدند ایشان در خشت خام می دید و به قوت فرجام آقایانی نظیر الویری را انذار می داد که با دواعی پیشین جان نثاری برای امام اکنون انگشت شماتت همان امام را بر پیشانی خود دارند که پیرمرد چگونه روشن بینانه امروز این آقایان را پیش بینی می کرد و در پیام بعد از پذیرش قطعنامه به صراحت و فصاحت بیان داشت:

آغوش کشور و انقلاب همیشه براى پذیرفتن همه کسانى که قصد خدمت و آهنگ مراجعت داشته و دارند گشوده است ولى نه به قیمت طلبکارى آنان از همه اصول، که چرا مرگ بر امریکا گفتید! چرا جنگ کردید! چرا نسبت به منافقین و ضدانقلابیون حکم خدا را جارى مى‎ کنید؟ چرا شعار نه شرقى و نه غربى داده‎اید؟ چرا لانه جاسوسى را اشغال کرده‎ ایم و صدها چراى دیگر.

خیر جناب الویری.

به این می گویند ناتوانی و عجز از فهم مبانی معرفتی انقلاب اسلامی.

اشغال سفارت آمریکا قبل از آنکه بروز آمریکا ستیزی باشد ظهوری از مبارزه با آمریکا محوری و آمریکا ذلیلی و خداناباوری و خود ناباوری و حقارت مفروض جماعتی بود که مانند امروز شما فهم شان از اشغال سفارت بی وقعی به کنوانسیون وین ذیل مناسبات کدخدا سالار ایالات متحده آمریکا بود.

خیر جناب الویری

اشغال سفارت آمریکا اشغال اذهان فسیل شده و خود باخته جماعتی بود که همه هویت شان را ذیل هویت مهترسالارانه آمریکائی معنا کرده بودند.

اشغال سفارت آمریکا عقب راندن مشتی خود باخته و دل باخته به هویت کاریکاتوری آمریکا بود که اکنون و با گذشت بیش از ۳ دهه از آن حماسه، سفلگی خود ذیل هژمونی آمریکائی را بازیافت و فریاد می کنند.

علی رغم این گریزی از این واقعیت نیز نمی توان داشت که فرزندان خمینی نیز غفلت کردند و صادقانه موظفند امام شان را این گونه بخوانند که:

اماما آسوده نخواب. ما خواب ماندیم و خلف ات را تنها گذاشتیم تا آنک نااهلان و نامحرمان تا قلب انقلابت پیش آیند.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

خدمت جناب الویری و تمام پشیمانها باید معروض داشت که شما به عنوان انسانهای مختار ،حق دارید که پشیمان باشید.
بسم الله، اشکال ندارد.
اما این پشیمانی، لوازمی دارد. ابتدا آنچه را که در طول این سالها از قبل آن تسخیر به دست آورده اید(از مال و منصب حکومتی گرفته تا اعتبار سیاسی و ...) پس بدهید و مسترد کنید و دیگر ادعای بازگشت به حاکمیت را هم نداشته باشید.
آنگاه مانند دیگر مخالفان تسخیر سفارت به زیست خود ادامه دهید.
پشم تسخیر سفارت بد است؟؟ اما نمدش برای کلاه ساختن خوب است؟؟؟
این دست نفاق متاسفانه در دولت اعتدال به اعلا درجه در حال بروز و ظهور است.

ناشناس گفت...

باسلام ، هردم ا ز این باغ بری میرسد. تازه تر از تازه تری میرسد.از این قوم چپاولگر سفره انقلاب انتظاری بیش از این نباید داشت.بقول دکتر لنکرانی وقتی فردی با یک ژیان ودیپلم وارد جرگه سیاست بازی وسیاست سازی بشود وبعد از۸سال بامدرک (کیلویی) دکترا واتومبیل بنز وخانه چند صد متری به مقام استانداری برسد دیگر دغدغه حفظ انقلاب برای او معنی ومفهومی ندارد. اری این دغل دوستان که میبینی. مگسانند دور شیرینی.البته این قصه پرغصه به همین بی خیالی تمام نمی شودوهریک از این شکمباره های به ثروت رسیده در جا یگاه یک کمپرادور (دلال وطن فروش ) در امده ود ر خدمت ارباب خوشرقصی خواهند کرد

سید علی جعفری گفت...

فقط برای تنویر افکار مخاطبین والا جناب سجادی عزیز قصد سانسور تعمدی و وارونه نشان دادن حقایق را به نهایت بلدند ولی غافل از اینکه شیپور را از سر گشادش میزنند...
اینکه دوستان از اصول انقلاب برگشته اند شکی نیست ولی شما تعمدا قسمتی از حقیقت را کتمان و قسمتی را این چنین گل درشت تحویل خواننده میدهید یا واقعا قبول کنیم نمی دانید!!!
گرفتن سفارت به درخواست امام صورت گرفت جناب سجادی که حالا اقای الویری را به گردن ننهادن بر امر امام تخطئه میکنید!؟
میشود بگوید کدام قسمت زیر اشتباه است که شما گرفتن سفارت را تلویحا به امر خمینی کبیر تعریف میکنید!؟
1. نفس گرفتن سفارت، نقشه جناب موسوی خوئینی ها بود نه دانشجویان و نه امام
2. اقای موسوی خوئینی ها با وجود تاکید دانشجویان تعمدا از امام کسب تکلیف نمی‌کنند و بنا به قولی حتی به دروغ مدعی رضایت امام میشوند!!!
3. پس از گذشت قریب به چهل سال هنوز بخش مهم و اعظم اسناد تحویل شده به اقای موسوی خوئینی ها مفقود است و ایشان هیچ پاسخی به انکه انها را یا باید چاپ کنید یا تحویل دهید نداده اند
4. انگیزه اصلی گرفتن سفارت به زاویه بردن انقلاب نوپای ایران بود و با حساب و کتاب دقیق دوستان جناب سجادی این امر باعث سرگونی ایران و یا تسخیر ناگهانی ایران میشد
★از این دست شمارشگر بسیار است ولی نه حوصله جمع و نه حقیر در نوشتن و خواندنش سرانجامی دارد پس فقط حرف اخر
5. بله امام به خاطر همان نقش خدایی و مدیریت زمان بی عیب و نقص خودشان از اون اتفاق یک انقلاب مجدد ساختند و تمام کسانی که این نقشه را کشیدند چه داخلی و چه خارجی در زاویه قرار دادند
امروز بهتر است ادای خمینی شناسی و تحریف تاریخ به نفع شرکای سیاسی و تجاریمان را کنار بگذاریم
جناب سجادی عزیز نگرانمان میکنی که با این دغدغه دفاع از خمینی کبیر چرا حتی جرات نام بردن تنها اسمی و نه چیز دیگر از متهم اصلی این وقایع را ندارید....
هر چند که اگر یک نفر را هم در تور بگیرید کفایت میکند والا این شدت و حدت در نوشتن و سانسور و غلو در مسایل چه دلیلی دارد !؟
حتما فقط دغدغه برای دفاع از امام پابرهنگان و امام فعلی انقلاب!!!
ما هم میگیم باشد انشالله که گربه بوده است...

سید علی جعفری گفت...

جناب اقای سجادی
مجددا تاکید میکنم اقای الویری لیبرال غربزده هستند
ولی طبق همین نقل قولی که شما از ایشان نوشته اید ایشان تنها اشغال سفارت را اشتباه میدانند و این یعنی همان نقشه شوم موسوی خوئینی ها!!!
این حرف کجا به اقدامات امام پس از اشغال سفارت پرداخته بود که شما با صغری کبری تمام تلاش خود را کردید که وا اسلاما امام پابرهنگان و انقلاب را زیر سوال بردند!؟
جناب اقای سجادی شما را زیرک تر از این مدانستیم که چنین برجسته خود و اهداف و مشی سیاسی خود را جار بزنید
یا حق