۱۳۹۱ خرداد ۲۴, چهارشنبه

درود بر صدام یزید کافر!!!


آقای «مصطفی تاجزاده» اخیراً و بمناسبت سالگرد انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و اغتشاشات بعد از آن اقدام به تحریر «نامه ای مفصل» و معترضه خطاب به آیت الله خامنه ای کرده.
هر چند محتوای این نامه بتناوب برخوردار از مغالطه است (اگر فرصتی شد به مغالطه های این نامه خواهم پرداخت) اما یک نکته در این نامه برجستگی خاص دارد آن هم آنجائی که ایشان در فرازی از نامه خود، حکومت را در برخورد با مخالفان توصیه به رویکرد سران روسیه در برخورد متساهلانه با معترضین به نتیجه انتخابات اخیر ریاست جمهوری در مسکو می کنند.
این در حالی است که سه سال پیش جماعت موسوم به «سبز» کل پروسه انتخابات سال 88 را «کودتای روسی» فهم و معرفی می کرد و بتناوب با شعار «مرگ بر روسیه» اصرار داشتند انتخابات مزبور یک کودتای روسی است !!! و اکنون با فراموشی آن ادعاها، روسیه را بعنوان الگوی قابل استناد برای دمکراسی ماخذ قرار داده اند!!!
قهراً برای اصلاح رفتار حکومتی که محصول کودتائی خارجی (روسی) فرض شده نباید و نمی توان آن حکومت را توصیه به الگوبرداری از رفتار داخلی صاحب کودتا (روسیه) کرد. در فرض کودتائی محسوب کردن حکومت در ایران باید پذیرفت حکومت کودتا از خود اختیار ندارد و تابع مرکز (مسکو) است.
این تناقض تداعی کننده «بایرام لودر» در اخراجی های ده نمکی است وقتی برای ابراز مودت با بعثی ها شعار «درود بر صدام یزید کافر» را سر می داد!

http://www.kaleme.com/1391/03/22/klm-103298/ 

۴ نظر:

ناشناس گفت...

فکر نمی کنم گفتار شما ربطی به نظر تاجزاده داشته باشد .
تاجزاده رفتار روسیه در انتخابات اخیر را مثال می زند نه رفتار روسیه در قبال جنبش سبز و حمایت از جمهوری اسلامی ایران

ناشناس گفت...

دوست محترم
بی انصافی می فرمایید یا ...
مغالطه در مطلب شما می باشد نه آقای تاجزاده , رفتار روسیه در سال 2012 با قابل استناد است چون درست عمل کرد اما در سال 88 ؟...

ناشناس گفت...

tetr matlab besyar jaleb va por az mana bod ahsan. ahsan be in ghalam
zendeh bashi razmandeh

ناشناس گفت...

ettefaaghan khaylee ham rabt daarad. Hatman beyaad daarid keh Putin va Medvedev 15 saali hast keh bar sare kaarand. Hamchenin, nezaam roosi avaznashodeh ast keh reftaarash avaz shavad.
Ayyaam bekaam