۱۳۹۱ شهریور ۲۲, چهارشنبه

آقای اوباما از خودی خوردید!



حمله به سفارت خانه های آمریکا در لیبی و مصر و کشته شدن سفیر آمریکا در سفارتخانه این کشور در لیبی از جمله ناب ترین و حساب شده ترین نقشه ها در مجموعه بازی های معروف به «بازی کثیف» در جهان سیاست بود. (اینجا)

بویژه آنکه سفیر آمریکا در کشوری کشته شد که علی الظاهر لیبیائی ها باید خود را نسبت به آمریکائی ها بابت کمک شان در خلاص شدن از شر قذافی مدیون بدانند.
گذشته از آنکه فیلم اهانت آمیزی هم که اسباب عصبانیت مسلمانان را در مصر و لیبی فراهم کرد بسیار حرفه ای تهیه شده بود و بدون هیچ گونه اغماض با رکیک ترین و صریح ترین شکل ممکن پیغمبر اسلام را مورد اهانت و استهزا قرار داده است تا مستقیم به رگ اعصاب مسلمانان بزنند!
جناب آقای اوباما
هر چند اقدام شما در ندادن وقت ملاقات به نخست وزیر اسرائیل اقدامی متهورانه بود که در پیشینه روسای جمهور آمریکا بی سابقه است اما متوجه نیستید که رقبا در کمین فرصت اند تا در آستانه انتخابات بازی را بنفع رقیب شما (میت رامنی) به هم بزنند که زدند! (اینجا)
جناب آقای اوباما
احتمالاً تاکنون گزارش سازمان های امنیتی خود درباره ترور سفیرتان را ملاحظه کرده اید و متوجه شدید در دنیای سیاست چقدر سریع می توان اوضاع را تغییر داد. مطابق آمار از روز گذشته شما در نظرسنجی ها پیش افتاده بودید اما طراحان ترور سفیرتان بسیار حرفه ای عمل کردند . اینک اگر نتوانید موج ضد آمریکائی بوجود آمده نسبت به پخش آن فیلم را کنترل نمائید و در داخل نیز افکار عمومی جریحه دار شده مردم تان را التیام دهید. طبیعی خواهد بود که روند رو به رشد محبوبیت تان بنفع رقیب معکوس شده و رقابت و پیروزی در انتخابات برای شما بسیار سخت خواهد شد.
جناب آقای اوباما!
ایرانی ها با این بازی های کثیف سالهاست آشنایند و از آن ناحیه زخم های سنگینی برداشته اند! از اکابرتان ماجرای شرارت لندن در تراژدی «ایمبری» را بپرسید شما را توجیه خواهند کرد. در تراژدی کشته شدن سفیرتان در لیبی نیز رد آن را قطعاً می توانید و شاید هم توانسته اید در وحدت آرمانی تل آویو ـ لندن پیدا کنید. البته برای ایران هم بد نشد و اکنون دنیا از خود می پرسد وقتی سلفی ها که آمریکا در لیبی کمک شان کرد و قذافی را انداخت تا این اندازه نمک ناشناسند چه تضمینی وجود دارد اکنون که ایشان را در سوریه کمک می کنیم در فردای سوریه بدون اسد علیه ما نشورند!؟
احتمالاً از این به بعد مجبور خواهید بود در سوریه کمی تامل فرمائید و قاعده بازی ایران در دمشق را برسمیت بشناسید!!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

bebakhahed mesleh inkeh eshteba shod chera obama sareh ozr-khahe nakard ta atash-h zod bekhabad??? motasefaneh ta bealan ozerkhahe nakardeh!!!

داریوش سجّادی گفت...

پرسشی ساده می کنید
طبیعی است اوباما نمی تواند به این راحتی و بدون توجه به افکار عمومی جریحه دار شده آمریکائی ها بابت کشته شدن سفیرشان در لیبی به همین سادگی از مسلمانان عذرخواهی کند. در آن صورت رقیب ایشان (رامنی) بهترین فرصت جهت دامن زدن به جو علیه اوبانا را در داخل کشورشان را بدست خواهد آورد