۱۳۹۱ مهر ۸, شنبه

سر کوچه کمین بود!



بالغ بر 38 سال پیش که سازمان مجاهدین خلق آن موقع (منافقین فعلی) دست به ترور دو مستشار آمریکائی (سرهنگ شفر و سرهنگ ترنر) در اردیبهشت ماه سال 54 در تهران زدند سرود:
سر کوچه کمینه مجاهد پرکینه
آمریکائی بیرون شد خونش روی زمینه
مجاهد خلق ما ـ راه و رسمش چنینه
بسرعت مبدل به سرودی پر افتخار در دوسیه مبارزات ضد آمریکائی آن سازمان شد و سازمان، ترور مزبور را در کنار ترور دو سال پیش سرهنگ لوئیس هاوکینز (مستشار نظامی آمریکا در تهران) به عنوان نماد انتقام خود از کودتای 28 مرداد آمریکائیان در تهران اعلام کردند.
اما طنز تاریخ آنجاست که مسیر قدرت طلبی با توسل به هر ابزاری کار این سازمان را بجائی کشاند که بعد از کشتار بالغ بر 17000 نفر از شهروندان ایرانی در ترورهای خیابانی و بمب گذاری ها و بعد از پیوستن به ارتش بعث جهت کشتن بیشتر ایرانیان در جنگ 8 ساله اینک و بعد از اعلام آنکه آمریکا نام این سازمان را از لیست گروه های تروریستی اش خارج کرد سازمان تروریستی مزبور که زمانی اعتبار خود را از عملیات تروریستی علیه آمریکائیان می گرفت 24 ساعت است که از فرط شادمانی دسته جمعی در پاریس در حال لزگی رقصیدن اند و بصورت گروهی با یکدیگر اشعار(!) می دارند:
مژده بده مژده بده یار پسندید مرآ!
جناب آقای اوباما!
شمع سوخته نذر امامزاده کردید!
گروهک مزبور دیگر ارزنی وزن و شان در معادلات سیاسی ایران ندارد تا اینک جنابعالی با خاصه خرجی خود بتوانید از این طریق تهران را زیر فشار بگذارید! گروهک مزبور سالهاست از نظر مردم ایران مرده است!
جناب آقای اوباما!
پیوندتان با این سازمان فاشیست و تروریستی مبارک! اما بقول ایرانی ها شما با این خاصه خرجی چیزی به ایشان اضافه نکردید و تنها چیزهای بسیار زیادی را از خود کاستید. از جمله آنکه بشکلی عریان تر به عنوان دروغگویانی مدعی ضدیت با تروریست بیشتر از گذشته از چشم واقعبین مردم ایران افتادید. قطعاً مجالست با این «لکه ننگ» نجاست اش را به شما نیز منتقل خواهد کرد و بیشتر از گذشته اثبات باسمه ای و سیاسی بودن اعطای جایزه صلح نوبل به جنابعالی را اثبات می کند.
راستی آقای اوباما!
اگر ایران هم در مقام مقابله بمثل فرضاً اقدام به خارج کردن نام سازمان القاعده از سیاهه گروه های تروریستی کرده و فعالیت آنها را در ایران قانونی اعلام کند واکنش شما چه خواهد بود!؟

۲ نظر:

Bahman گفت...

ازکی تابحال نظر دولت آمریکا در مورد سازمان مجاهدین ارجح هست؟ تنها ملت ایران است که صلاحیت نظر در این مورد رادارد که آنهم در مقاطع مختلف نفرت خودش را به این سازمان منفور نشان داده است.

ناشناس گفت...

KHAKEH 2 ALAM BR SARESHAN KE INGHADR PAST O KHAR SHODAND KE RIS AVALEHSAN DEKTATOREH JALAD SADAM BOD HALA AMREKA (SAHYONEZM) RESESHAN SHODEH NOKARANEH AJNAVI KOJA ABRO DARAND JOZ INKEH BE SHETANH PANAH BEBARAN FAGHAT RISHAYEH-SHAN AVAZ MESHAVAD SHETANEH KOCHAK SHETANEH BOZORG