۱۳۹۱ شهریور ۳۱, جمعه

بازگشت فتنه!



 خبر بازگشت قریب الوقوع «مهدی هاشمی» به ایران چنانچه صحت داشته باشد خبری معنادار و حائز اهمیت است.
بویژه آنکه سایت خودنویس متعلق به نیک آهنگ کوثر خبر داده:
««« خبرها در باره بازگشت مهدی هاشمی به ایران در حالی منتشر می‌شود که به‌زودی مدارک و مستندات مربوط به اقدامات فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله تلاش‌هایش در سال‌های بعد از خروج از ایران علیه رهبری جمهوری اسلامی در اختیار دادگاهی در تورنتو قرار می‌گیرد و معلوم نیست آزاد شدن این مدارک و قرارگیری آن‌ها در دسترس عموم چه تبعاتی برای خانواده هاشمی رفسنجانی خواهد داشت»»» (اینجا)
خود نویس در ادامه این وعده را داده که هم زمان با آزاد سازی اسناد مزبور اقدام به انتشار آنها می کند.
بازگشت مهدی هاشمی بعد از 3 سال فراخوان قوه قضائیه اینک و با چنین وضعیتی را می توان روشن شدن موتور ماشین سیاسی «اکبر هاشمی رفسنجانی» برای ورود و تاثیر گذاری در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تلقی کرد.
ظاهراً قرار است با بازگرداندن «مهدی» و قبول دادگاهی کردن وی و ایضاً اطلاع رسانی از فعایت های پشت پرده وی و تیم اش علیه رهبری، غیر مستقیم دادگاه مهدی را مبدل به واریته ای سیاسی کنند تا از این طریق نزد آرای خاکستری و زاویه دار با نظام دلربائی کرده و بنفع خود و نزد مخالفان رهبری برای خود کسب اعتبار کنند و از این طریق «ایشان ها» را منجی کشور و برخوردار از شجاعت و واقع بینی جهت همآوردی با کسانی معرفی کنند که مخالف حاکمیت مشی اعتدالی مطمح نظر «ایشان هایند»!
فتنه نوینی که ظاهراً «خودنویس» نیز یکی از اجزای این پازل است و قرار است به صفت ساده اندیشی همیشگی اش نقش غضنفر را در این پازل عهده داری کند. البته اگر با حسن نیت تنها عنصر ساده اندیشی را ملاک این داوری بدانیم و نخواهیم زد و بند و سبیل چرب کردن در پشت پرده را باور کنیم!
بازی نوینی که می توان آن را یکی از قطعات پازل سناریوی انتخابات سال 92 در ایران تلقی کرد که پیش تر در «گلوله های کاغذی» به آن اشاره شده بود. (اینجا)


۱ نظر:

ناشناس گفت...

hashemi degeh to khab bayad bebenad ke 2bareh bargardad be khasteh-hayas degeh nemetoneh chon emtehanash ra pas dadeh ast hata pesheh mohkalefan