۱۳۹۲ آبان ۳, جمعه

بازیگران و بازیگردانان!



آقای سجادی ـ در مجادله اخیرتان با آقای «فواد صادقی» تصور نمی کنید از جاده انصاف خارج شدید؟
آیا همین که آقای صادقی بخاطر انتشار خبر «صحت تقلب در انتخابات سال 88» در سایت «بازتاب» و به استناد نوار مکالمه احمدی نژاد با رهبری بازداشت شد اما بعد از دو ماه بدون هیچ کیفر خواستی آزاد شد همین امر نمی تواند نشان دهنده این باشد خبر مزبور صحت داشته و برادران مجبور به آزاد کردن صادقی شدند!؟

پاسخ:
دوست عزیز ـ ظاهراً متوجه محل نزاع نشدید. دعوا بر سر گندم نمائی و جو فروشی است. موضوع مناقشه رنگ آمیزی سهره و فروش آن به اسم قناری است!
فرد مزبور از کرسی «تدریس افشاگری» مدعی وجوه افشاگری کور و آگاهانه شده در حالی که خود بازی خورده یک تله بظاهر افشاگرانه در ایام انتخابات شد.
نامبرده حتی در تبیین «سابقه افشاگری» وقتی متوسل به نمونه «واترگیت» شد صرف نظر از ناآگاهی اش از محوریت روزنامه واشنگتن پست! بجای نیویورک تایمز، باز هم تا آن اندازه عمق مطالعاتی نداشت تا بداند ماجرای واترگیت نوعاً مشابه همان چیزی بود که «دوستان» ایشان را و سایت بازتاب ایشان را مبتلابه آن کردند!
برخلاف ادعا و دانش نامبرده ماجرای واترگیت محصول کاوشگری روزنامه واشنگتن پست و زیرکی دو خبرنگار آن (باب وودوارد ـ برنشتاین) نبود بلکه کل ماجرا محصول یک بازی قدرت میان مخالفان نیکسون نزد لابی قدرتمند بانک دارهای یهودی آمریکا بود و 30 سال بعد از آن با اعترافات «مارک فلت» معاون وقت و یهودی تبار دایره تحقیقات فدرال آمریکا (FBI) مشخص شد این «مارک فلت» بوده که اسناد واترگیت را در اختیار «واشنگتن پست» قرار داده و از آن طریق پاتک لازم را به سیاست های متخذه بانکی نیکسون زدند.
آن وقت توقع دارید بابت معرفی ایشان در مصاحبه با روزنامه قانون تحت عنوان «افشاگر سرشناس» اعتراضی صورت نگیرد!؟
همین رنگ آمیزی سهره و فروش آن بنام قناری است که ضرورت اعتراض را می طلبد که:
آقای افشاگر سرشناس! بازی خوردید!
اعتراف کنید بازی خوردید و با مهارت هم بازی خوردید!
توجه داشته باشید بیرون از داوری پیرامون محتوا و ماهیت اخبار سایت توقیف شده «بازتاب» به هر حال این سایت در ایام انتخابات توانسته بود به یکی از پر مخاطب ترین و معتبرترین سایت های خبری علیه اردوی رقیب مُبدل شود. همین امر به خودی خود برای ایام تبلیغات انتخابات برای بازتاب و مخالفان و موافقان بازتاب حائز اهمیت بود.
آنگاه «برادران» توانستند از طریق جعل خبر «برخورداری احمدی نژاد از نوار مکالمه اش با رهبری در سال 88 مبنی بر اعتراض ایشان به امریه رهبری جهت افزودن 8 میلیون به آرای 16 میلیونی احمدی نژاد» و «تهدید رهبری به افشای این مکالمه در صورت عدم تائید صلاحیت رحیم مشائی» و انتقال این خبر مجعول به سایت بازتاب، مسئولین ناآشنای این سایت با ظرائف بازی های اطلاعاتی را هیجان زده کرده و ایشان شتابزده و بدون محاسبه خبر مزبور را بر روی خروجی خود قرار دادند و با بازی کردن در زمین رقیب و یا درست تر آنکه با بازی خوردن توسط رقیب عملاً مسبب و بانی دو اتفاق ناخواسته شدند:
نخست آنکه بعد از 4 سال صحت پیروزی احمدی نژاد و سلامت انتخابات توسط یکی از اصلی ترین سایت های مدعی تقلب (بازتاب) از طریق نشر این خبر اعلام شد! و مطابق این خبر با فرض تقلب ادعائی باز هم این احمدی نژاد بوده که با برخورداری از 16 میلیون رای در مقابل آرای 13 میلیونی موسوی رئیس جمهور قانونی ایران شده.
دوم آنکه در حساس ترین مقطع در ایام انتخابات ریاست جمهوری که «پدرخوانده» به شدت محتاج سایت پر مخاطبی مانند «بازتاب» بود این سایت توسط بلاهت مسئولین اش و به دست خود و با افتادن در تله رقیب با انتشار این خبر جعلی به راحتی حربه قانونی توقیف موجه خود توسط مراجع قضائی را با کمترین هزینه فراهم کرد و به محاق رفت! و دو ماه بعد نیز «برادران» صادقی بازداشت موقت شده را با خنده ای معنادار و طبعاً بدون ضرورت صدور «کیفر خواست» آزاد و روانه منزل کردند!
اکنون هم در کمال بی آزرمی مسئول بازی خورده بازتاب را بعد از آن آبرو ریزی در مصاحبه مفتخر به عنوان «اشتهار به افشاگری» وصف و تبلیغ می کنند!!!


۱ نظر:

ناشناس گفت...

اگر ۱۶ بود به دور دوم میرفت چون کمتر از ۵۰ درصد میشد و در دور دوم عمده آرای کروبی و رضایی که مخالف احمدی نژاد بودند انور میرفت و ایشان بازنده!