۱۳۹۶ اردیبهشت ۳۰, شنبه

خیر آقای روحانی شما رئیس جمهور من نیستید!



پیغام تلویزیونی حجت الاسلام حسن روحانی بمناسبت پیروزی اش در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم برخوردار از فرازی مناقشه آمیز بود که برای منقح ماندن تاریخ از شوائب و بستن راه دغل بازی رذائل ایضاحی توام با شماتت را می طلبد تا در فردائی محتمل از شدائد جای گلایه ای نماند.

آقای روحانی در مبتدای سخنان مزبور می فرمایند:

امروز انتخابات پایان یافته و من رئیس‌جمهور همه ملت ایران و حتی کسانی که مخالف سیاست‌هایم بوده‌اند، هستم؛ من دست یاری و دوستی خود را به‌سوی همه اقشار مردم دراز می‌کنم.

هر چند به صفت ظاهر این بخش از اظهارات روحانی می تواند حاکی از حسن نیت و وسعت نظر مشارالیه باشد اما چون کلام روحانی از دل برنمی آید لاجرم به دل نیز نمی نشیند.

خیر آقای روحانی.

میخانه اگر ساقی صاحب نظری داشت ــ می خوردن و مستی ره و رسم دگری داشت! راه قلندری را شنیده اید اما چون روال آن را نیآموخته اید لاجرم نه بیان تان مسموع است و نه مرام تان مفهوم و قابل وثوق!

این کمال بی آزرمی است که در ایام رقابت های انتخابات، سفید چشمی کنید و به ثمن بخس همه محکمات و مسلمات و مفاخر و مواضع قابل افتخار و استناد انقلاب و نظام را برای مانائی در قدرت و خوشآمد و دلربائی و رای ربائی مشتی رجاله به لجن بکشید و در فردای پیروزی به برکت بسیج آن «آرای کثیف» با نگاه مستقیم به دوربین تلویزیون مخاطب خود را سفیه انگاشته و از موضع قلندرانه تواضع فروشی فرمائید!

خیر جناب روحانی

خلعت این تواضع و کسوت آن مقام با چنان ترفند و چنین فرآیندی بر قامت ناراست تان زار می زند!

این کمال بی آزرمی است که در پروای شکست در انتخابات و در شهوت نشست بر کرسی صدارت اصول فروشانه آرای خود را از بازار سیاه سیاست ابتیاع فرمائید.

جناب روحانی

جهدتان در استیفای قدرت شاید ماجور باشد اما قطعا سلوک ناپاک تان ماذون نیست!

براستی پس از سالها تظاهر به قلندری تا این اندازه بی تاب ماندگاری در آن ساختمان منحوسه بودید تا مُحیلانه شعله های سرکش اشتیاق ماندن تان در قدرت را با هیمه شرف فروشی، گدازان نگاه دارید؟

نگاهی به راه طی شده خود در رقابت های انتخابات بیاندازید و پشت سر خود را ببینید که چه دسته گل هائی به آب دادید؟

قدرت را بُردید اما اخلاق را باختید ـ معظم له!

سرهنگ نیستید اما حقوق دان هم نیستید و تنها مشاطه ای توانائيد که گندم نمایانه جو فروشی کردید و با شاذیات و شطحیات خود از میانه مشتی جوان هیجان زده که ابجدهای سیاست را نیز نابلدند و از عمق طایفه اتینا، بمنظور فتح پاستور یارگیری کردید.

ارزش اش را داشت آقای رئیس جمهور!؟

می ارزید و می صرفید تا اخلاق و شرافت را فدیه مانانی خود در قدرت کنید!؟

می ارزید و می صرفید تا برای مانائی در قدرت متوسل به آرای کثیف شده و با پنجه کشیدن بر سیمای قهرمانانه نیروهای توانمند سپاه ایشان را متهم به موشک بازی برای تحقیر آن برجام بد فرجام کنید؟

می ارزید و می صرفید تا مانائی در قدرت را به بهای دفاع از کثیف ترین نحله های تروریستی بدسابقه در کشور ابتیاع فرموده و رقیب تان را متهم به خشونت و سرزنش بابت اعدام آن اشرار وطن فروش و قاتل نمائید؟

نشستن بر کرسی ریاست تا این اندازه نزدتان شوق آور است که برایش حاضر شدید تمام اتهامات ۳۸ سال گذشته غربی ها علیه ایران را شخصا برسمیت شناخته و عهده داری کنید تا مفلوکانه بتوانید آرای کثیف ترین اقشار معاند با کلیت نظام را سریز در سبد آرای خود کنید؟

خسته نباشید آقای روحانی!

جهدتان ماجور. موفق شدید. اکنون ولو به بهای آرای کثیف و ناخن کشیدن بر سیمای نظام مجدد رئیس جمهورید!

اما مستدعی است به ثمن بخس خود را رئیس جمهور همه ملت ایران اطلاق نفرمائید.

لااقل رئیس جمهور بنده و امثال بنده نیستید آقای فریدون!

خیر آقای روحانی!

فرزندان خمینی همان هائی اند که از مولایشان آموختند خلافت به اندازه عطسه بزی نیز نزد خلیفه شان ارزش ندارد جز آنکه از آن طریق بتواند حق مظلومی را از حلقوم ظالمی بیرون کشد.

خیر آقای رئیس جمهور!

شما نبُردید. باختید. همه چیزتان را باختید. هم اعتبار و گذشته انقلابی تان را باختید و هم اخلاق و مرام و معنویت را واگذار کردید و از این جا به بعد سهم بنده و امثال بنده از ۴ سال آینده حضور جنابعالی در کرسی قدرت، تیز چشمی و تیز چنگالی است.

اکنون که خود را وام دار اقشار اتینا کردید و با مدیونی به کثیف ترین آرای متصور وارد کاخ ریاست جمهوری شدید مطمئن باشید نسبت تان با فرزندان انقلاب نسبت انذار و تبشیر است.

فرزندان انقلاب تیزچشمانه ۴ سال آینده را در کمین تان خواهند بود تا در این ۴ سال پر حادثه چنانچه قدمی کج خلاف اهداف و آرمان های امام و انقلاب بردارید بدون ملاحظه راست تان کنند.

آقای روحانی!

هنرنمائی علی نصیریان هنرمند برجسته سینمای ایران در اثر ارزشمند سربداران مصداقی است پر شماتت از وضعیت مبتلابه و خود خواسته و خود ساخته «جنابعالی» آنجا که مُحیلانه و در کسوت قاضی شارع پای چوبه اعدام ۱۵ تن مدعی شیخ حسن بودن اشعار داشت:

اگر شیخ حسن در میان این ۱۵ تن بود که مُرد! اگر نبود دیگر شیخ نیست که ۱۵ تن را فدیه خود کرد!

آری جناب آقای روحانی!

این تقدیر خود خواسته شما نیزهست! اگر پذیرفتید تا مانائی در قدرت را به بهای زیر سوال بردن همه گذشته قابل افتخار انقلاب و ناخن کشیدن بر سیمای مفاخر و ذبح محکمات و مسلمات انقلاب تحصیل کنید! در آن صورت جنابعالی نیز دیگر شیخ نیستید که اخلاق را فدیه جاه جوئی و قدرت طلبی خود کردید!

داریوش سجادی

۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

شما روتون نمیشه بگید...این یه کودتا بود...تقلب شده....
چی شده که حالا رأی مردم، رأی کثیف شده ولی قبلأ نبود...
شما ها و وابستگان همفکر به شما که چمبره زدند و مملکت رو اسیری گرفتین... روزی نه چندان دور به تاریخ، با بدنامی، خواهید پیوست...

ناشناس گفت...

مملکت را آقایان روحانی و جهانگیری به اسیری گرفتند که بی آزرمانه ملتشان را از حمله ی دشمن هراساندند تا رای ربایی کنند.

ناشناس گفت...

شما با این شدت از روحانی رد صلاحیت میکنید . حال آنکه باید از شورای نگهبان رصد صلاحیت کرد که صلاحیت دهها حقوقدان و نخبه های تحصیل کرده ما در علوم سیاسی و روابط بین الملل را یک شبه رد صلاحیت کرد !!!؟

ناشناس گفت...

ولی من به عنوان یک عضو هیات علمی با افتخار به روحانی رای دادم و شک ندارم پیروزی رئیسی که فاقد کمترین تجربه مدیریتی و دارای سابقه خشونت طلبی و و تحجر گرایی است مغایر با منافع ملی ایران بود . آقای سجادی یک ابر تحلیلها و پیشگویی های چند روز اخیرتان را مرور کنید تا ببینید چقدر با واقعیتهای ایران بیگانه اید

ناشناس گفت...

جسارتا فقط این دوره مردم ترسیدن و رای ربایی شد ؟؟ تو مملکتی که حزب آزاد و واقعی وجود نداره , انتخاباتش هم یه نمایش بیشتر نیست .

ناشناس گفت...

چنگ و دندان نشان داده ای، ای دین فروش فاحشه قدرت و پول بیت المال. میدانیم دلت میخواهد جنگ شود و تحریم بیشتر تا راه جنایات و دزدی های امثال تو باز شود! لعنت خدا و رسول بر تو و "رهبر" ضد اسلام و خدای تو.

كامبيز خان گفت...

ناشناس نازنين، اين چه ادبيات ناهنجارى است كه هموطن خودرا با ان مى نوازيد. بياييد كاستى ها و خوبى ها را باهم ببينيم و عبرت بگيريم. ترديد دارم رئيس جمهور محترم هم خود را معصوم بداند.ب راى انتقاد نيازى به فحاشى نيست. زبان منطقى بسيار موثر تَر است. ايام بكام.

ناشناس گفت...

سابقه مدیریت آقای روحانی چه بود؟؟
تحجرگرایی؟؟ آقای روحانی که به زور بر سر خانمهای ارتش حجاب کرد متحجر نیست؟ آنموقع حتی قانونی در این زمینه نبود و صرفا سلیقه شخصی و خودشیرینی بود.
اگر آنچه شما از آن به خشونت طلبی یاد میکنید وجود نداشت الان جمهوری اسلامی وجود خارجی نداشت که آقای روحانی بخواهد نامزد انتخاباتش شود و شما نیز به رای دادن به او افتخار کنید.

ناشناس گفت...

ادب مرد به ز دولت او

ناشناس گفت...

آخه شما چقدر دو رو هستین ! یعنی نگران این هستین که چرا حجاب اجباری شد ؟ مخالف حجاب اجباری هستین ؟ مخالف اجرای شریعت اسلامی هستین ؟

ناشناس گفت...

حقیر مخالف اجرای احکام اسلامی نیستم، بحث بر سر چگونگی اجرا است.

شما هنوز تفاوت میان "اجبار" و "الزام قانون" را در نوشته ی بالا متوجه نشده اید.
وقتی در سال 60، قانون مجازات در مجلس شورای ملی تصویب شد، رعایت حجاب شرعی از لحاظ قانونی الزام آور شد.
آقای روحانی، زمانی به اجبار بر سر کارکنان زن ارتش حجاب کردند که اصلا مصوبه ای در این باره وجود نداشت.
هر شخصی حتی جناب شیخ حسن روحانی حق دارد که با حجاب شرعی مخالف یا موافق باشد؛ اما حقیر آنقدر ساده لوح نیستم که چنین مدعایی را از کسانی بپذیرم که زمانی افراط ها در این گونه مسایل کردند و حال بدون ابراز پشیمانی و معذرت از گذشته میخواهند رنگ عوض کنند و انتظار دارند که ما نیز حرفشان را بپذیریم.
بدون تعارف باید گفت که این دورویی و نفاق است نه آنچه که شما ما را بدان متهم می کنید.
ایکاش مانند محمدنوریزاد بودند که از گذشته خود ابراز ندامت کرد و بعد نظرش عوض شد؛ اما آقایان حرفشان را سال به سال 180 درجه عوض می کنند و دریغ از یک ابراز ندامت از گذشته.
دورویی را آقای جهانگیری انجام دادند که وقیحانه به تعرض به سفارت عربستان سعودی اعتراض میکنند و آن را زیر سوال میبرند ولی فراموش میکنند که جناح متبوعه اش از دیوار سفارت ایالات متحده بالارفتند و گروگان گرفتند و 444 روز طولش دادند و آخرش هم با مذاکره ای شکست خورده همچون برجام تمامش کردند.
وقتی ما از دیوار سفارت خارجی بالا برویم می شود عمل انقلابی و منطبق با منافع ملی؛ اما اگر دیگران این کار را بکنند می شود عملی ضدمنافع ملی. این نفاق است.

ناشناس گفت...

آیا درست است که به فردی که نمیشناسید، بدین راحتی تهمت دورویی بزنید؟؟؟
این اعتدال است؟؟

ناشناس گفت...

اون داستان اجبار حجاب در ارتش هم روحانی مجری اوامر مراجع قم و روحانیون از جمله خود خمینی بود نه اینکه سر خود کاری کنه... اگه مخالف حجابی که هیچ اما اگه موافق حجابی باید دستبوس روحانی هم باشید که چنین کاری کرده نه نصفه نیمه ژست آزاد اندیشی بگیری...