۱۳۹۱ شهریور ۱۵, چهارشنبه

زیاده گوئی!



خانم «هُدی آقاسلطان»، همشیره مرحومه «ندا آقاسلطان» اخیراً در صفحه فیس بوک شان ذیل پوستری از پاسدار شهید «حسن تهرانی مقدم» افاضه کلام فرموده اند که:
««« این عکس رو چند روزه تو خیابون های تهران می بینم . می دونی خوبیش چیه ؟ اینه که این برادرها همون جایی نابود میشن که میشینن واسه نابودی بقیه نقشه میکشن ..... سردار این آرزوی بزرگت رو همراه با سنگدلیها و گناهات به زیر خروارها خاک بردی . می فهمی ؟ با خودت به گور بُردی.»»»

سرکار خانم هدا خانم (!) ظاهراً از هم دلی انقلاب با ایشان و خانواده ایشان بابت کشته شدن ناجوانمردانه! همشیره در یک توطئه کثیف خارجی سوء برداشت کرده و تصور فرموده اند از خون بناحق ریخته شده همشیره می توانند رانت جوئی و زیاده گوئی فرمایند.
دوستان ایشان به ایشان گوشزد شوند انقلاب اسلامی ایران در کارنامه عملی خود سابقه بی شمار جوانان رشید و دلیری را تحفظ کرده که جان عزیز خود را فدیه مانائی و ماندگاری انقلاب و اسلام و نظام برآمده از آن انقلاب و اسلام کرده اند. علی رغم این، خون چنان دلاوران شهیدی ارزنی مصونیت به خانواده آن عزیزان نداده و نمی دهد تا با اعتبار فرزند و پدر و مادر و همسر و برادر و ایضاً همشیره شهید بودن، بتوانند جسارت و اسائه ادب به سرحدات و مقدسات و دفینه های انقلاب اسلامی کنند.
انقلاب ایران نشان داده آیت الله منتظری هم که باشی که عمرت را وقف انقلاب کنی و فرزندت شهید انقلاب شود اما بمجرد کسب جراحت از ناحیه ساده اندیشی ایشان انقلاب با همه اعتبار و اقتدارش از روی ایشان می گذرد!
هدا خانم!
حد خود را محترم بدار و بیش از آن پاسدار حرمت شهدای گرانقدر این انقلاب باش. در غیر این صورت انقلاب برای گذشتن از شما نیز که متاسفانه فاقد سایز نیز هستید(!) فاقد تعلل است.

۱۴ نظر:

ناشناس گفت...

من در عجب هستم که این سازمان اطلاعات عریض و طویل فوق بشری ما که هر فتنه ای رو چه زیر زمین چه در اسمان به راحتی خنثی می کنه ولی هنوز یه قاتل کثیف و بی سروپا رو نتونسته پیدا بکنه.حالا ما دم خر.. رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس؟

ehsan گفت...

مي گذرد كاروان ، روي گل ارغـــــــوان
قافله سالار آن ، ســــــــرو شهيد جوان
درغم اين عاشقان،چشم فلك خون فشان
داغ جدايي به دل ، آتش حسرت به جان
خورشيدي ، تابيدي ، اي شهيـــد
در دلـها جاويدي ، اي شهيـــد

ناشناس گفت...

آقای داریوش عزیز ،،، مشکله اساسی‌ِ شما این هست که می‌خواهید از روی همه چیز و همه کس بگذارید که به اعتقادات خودتون برسید و چیزی که اعتقاد شما و افکار شما را در دنیای کنونی‌ منزوی کرده همین آئین مرده پرستی شماست که برای ثبات اعتقادت شما وجودش ملزم است و چون فانی است، دیر و زود دارد ولی‌ سوخت و سوز ندارد. مطمئن باشید این مطلب عین حقیقست چون شما را ناراحت و برافروخته می‌کند.

ناشناس گفت...

شما ساندیس ات را به گفته دوستان اصفهانی خُنُک بزن!!! شاد شی! عالم و آدم میدونند ندا رو یک بسیجی کوردل مانند تو کشت!!! بسیجی واقعی همت بود و باکری !!!نه سردارهای امروزی سپاه که دستشون تا آرنج تو خون مردمشون غرق شده و کثافت از سر و روشون میباره!!!

ناشناس گفت...

با سلام خدمت دوست به ظاهر گرامی چند سئوال از حضورتان داشتم هر چند میدانم که من را چون به مثابه امثال تو فکر نمیکنم منافق و خیانتکار میدانی.
1-چه کسی به شما این حق رو داده که این انقلاب رو متعلق به خودتون بدونید و هر کس خارج از خط فکری شما کلامی بر زبان براند خونش هلال است و باید از بین برود عزیزم دوره جنگ و جدل گذشته وقتی با حرف میشه کاری رو ازپیش برد چماق چرا؟
2-این انقلاب بعد از گذشت 33 سال برای مردم جز فقر و فلاکت و گرونی افسار گسیخته و قطع رابطه با تمامی کشورهای دنیا چه چیزی داشته؟
3- رهبر همیشه در سخنانش از دشمن یاد میکند ولی به زعم من دشمن اصلی این مردم و آب و خاک خود رهبر و همپالکی های ایشان است که کشور رو غارت میکنند و سعی میکنید کشش ندهیدخدا وکیلی دشمن اصلی چه کسی است؟

ت و گفت...

انقلاب غلط کرد !
انقلاب هیچ غلطی نمی تواند بکند !
برای رسیدن به آزادی بار دیگر از انقلاب عبور خواهیم کرد.

زمانه کشتن به بهانه دین و بهانه شدن دیدن برای قدرت و ثروت به سر رسیده برادر انقلابی من. این روزها در دل فرزندان همان انقلاب ، فریاد مرگ بر خامنه ای ، مرگ بر ولایت فقیه و حکومت اسلامی را نمی توانی بشنوی ؟ کمی با تاکسی در شهر چرخی بزن خواهی شنید. ما نه منافقیم نه مزدور این دولت و آن دولت (هرجند شما ها مزدور روسیه و سوریه هستید و ننگ بر خائنین به ایران) ما فرزندان پدرانی هستیم که در انقلاب مبارزه کردن و در جبهه نیز جنگیدن.

این که هر کس با شما مخالفت کند به راحتی ممکن است کشته شود حال چه قبلا از مهره های خودتان باشد چه از توده مردم نه نشانه حقانیت و صلابت شما که بزرگترین دلیل بر دیکتاتوری و جنایت کار بودن شماست.

حرف هدا ، ندا و... حرف بسیاری از ماست ، می خواهی همه ما را بکشی ؟ فقط لحظه ای به این فکر کن اگر روزی تو هم به هر دلیلی حکومت موجود را نخواهی بپذیری چگونه باید اعتراض کنی تا به تو انگ نزنند واعدامت نکنند ؟ فقط لحظه ای فکر کن.

تنها و تنها این نگاه امنیتی به مخالفان مخصوص کشورهای دیکتاتوری است و تنها در این کشورهاست که عکس سران مملکت در کوی برزن به وفور و در ابعاد ساختمانها به مردم تذکر می دهد که " ما مراقب شما هستیم!"

روزی اگر تو به دست من بیفتی و من در قدرت باشم آرزو می کنم انقدر انسان باشم که مثل تو با تو برخورد نکنم و تو هم احساس آزادی کنی و من هم.

ناشناس گفت...

vaghean gheyafash mesleh shetan ast !!!be vojdan haghnashnas kasef

ناشناس گفت...

همسران شهيد باكري و همت بعد از پر كشيدن ندا به منزل ايشان رفتند و گفتند كه ما رو از خود بدانيد همسران ما رفتند براي دفاع از ناموس . شهيد نشدند كه ناموس ما اين شكلي خونش رو زمين بريزه . ما اومديم بگيم كه خواست ما و انها اين نبود .
حالا اقاي محترم شما از داشته هاي خودت بگو . بنده خودم رو همه جوره مديون خون همه شهدا ميدونم . شهداي ما براي حفظ ايران و خاكش شهيد شدن نه واسه شاخ و شونه كشيدن . روح همه شهدا شاد و شما هرگز نميتونن دلاوري هاي ايشان رو به نفع خودتوم مصادره كنيد .

m گفت...

in be estela !!! khanom ? nemedanad ageh in shahedaneh azez nabodand cheh bar sareh in mamlekat meamad ???? feker konam bayad agseh sarbazhayeh amreka -engeles esrael ra megozash dr safeh fes bookash !!!! ahmagh nadan

ناشناس گفت...

rohash shad hef az in rshed mardan ke barayeh amneyateh che adamhayi janeshan ra az dast medahand roheshn shad , omedvaram hamentor ke delemoon ra sozandi khoda delat ra besozanad

Iranutopia گفت...

جمهوری اسلامی تا کی به شما ماموریت داده تا در آمریکا بمانید؟

حیف هست ولایت مداری چون سرکار در آمریکا زندگی کند و وطن از شما بهره نبرد.

دست سعید حاجتی رو هم بگیرید و برگردین و خود را فدای ولایت کنید.

امام خامنه ای به شما اندیشمندان و متفکران سایبری نیاز دارد.

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

من گفت...

بعضی ها از لج جمهوری اسلامی حاضرند تبدیل به کثیف ترین هیولاهای روی زمین بشوند.

نوش جان هدا خانم.

ناشناس گفت...

تشکر آقای سجادی. قلم شما بسیار قوی و نافذ هست. عصبانیت این جماعت اسهالی از شما به همین خاطر هست که گفتار و نوشتار شما دقیقا مانند تیری در قلب سیاه ضد انقلاب فرو میره

Unknown گفت...

آقای سجادی عزیز سلام
پاسخ کوبنده ی شما را در برابر عقده های درونی خانم خود فروخته خواندم
بسیار هم لذت بردم
اما در خصوص آن ناشناسی که گفت ندا را یک نفر کوردل بسیجی کشت این را میگویم: اولاً بسیجیان کور دل نیستند بلکه منافقین کور دل هستند ثانیاً بسیج نیازی به کشتن یک نفر بی نام و نشان ندارد اگر هم بخواهد بکشد میرود صاحب کتاب آیات شیطانی را به درک واصل میکند ثالثاً شمایی که از مرحومه ندا خانم آقا سلطان ناراحتید چرا برایش در سالمرگش، مراسم ترحیم نمیگیرد و یاد و خاطره اش را زنده نگه نمیدارید اگر در ایران مشکل دارید چرا در آمریکا یا انگلیس یا در سرزمین اشغالی چنین نمیکنید
رابعاً ندا خانم آقا سلطان که هیچ خیلی از کشته شدگان از جمله خواهر زاده آقای موسوی را چه کسی کشتند؟ چرا برای ایشان هم مراسم ترحیم گرفته نمیشود یا حداقل در سالگرد فتنه ی عظیم 88 که بهایی ها و سلطنت طلبان و اصلاح طلبان و اسرائیلی ها و آمریکایی ها و انگلیسی ها و عربها و تکفیری ها بانی آن بودند در خارج از کشور یادی از آنها نمیکنید؟