۱۳۹۲ مرداد ۱۰, پنجشنبه

از «واترگیت» تا «میرحسین گیت»!



تقلب در انتخابات ریاست جمهوری و کشف تقلب در انتخابات ریاست جمهوری در عالی ترین نمونه ماجرای «واترگیت» را متبادر به ذهن می کند که طی آن با مساعی جمیله خبرنگاران واشنگتن پست (باب وودوارد ـ برنشتاین) و خاصه خرجی معاون وقت FBI (مارک فلت) عرصه آن چنان بر «ریچارد نیکسون» تنگ شد که چاره ای جز استعفا برایش باقی نماند.
اظهارات اخیر «احمد توکلی» در مصاحبه با روزنامه اعتماد و بیان جزئیاتی جدید از بی اعتباری ادعای تقلب در انتخابات سال 88 موید این واقعیت است که «منار دُزدان» قبل از کندن چاه دست به رُبایش منار زده بودند! والی کیست که معترف به این واقعیت نباشد که برای اثبات تقلب همانند ماجرای واترگیت:
دلائل قوی بــاید و معنـــوی
نه رگهای گردن به حجت قوی
آنان که اهل تقلب اند بهتر از دیگران می دانند متقلب در تقلب تنها دنبال نمره قبولی است و با توجه به شناخت معلم از «فقد استعدادش» بی عقلی نکرده و برای «20» تقلب نمی کند تا جهدش بی اجر بماند و زحمتش بی ثمر!
با گذشت 4 سال از ماجرای تقلب سال 88 و ادعای جابجائی 11 میلیون رای شهروندان هنوز هیچ کدام از مدعیان از ادله ای مانند قطع پیامک و حضور الهام در میتینگ احمدی نژاد و حمایت جنتی و ... قدمی بالاتر نگذاشته اند.
واقعیت نچندان پنهان سال 88 آن بود که جماعتی بدلیل نفرت از «احمدی نژاد» تحت هیچ شرایطی نمی خواستند و نمی توانستند باور کنند وی پیروز انتخابات است هم چنان که نمی خواستند و نمی توانستند باور کنند «میرحسین» پیروز انتخابات نیست.
در این میان «سایه نشینان نچندان پنهان» !!! نیز با سوار شدن بر این موج نفرت ماهی مُراد خود را از غائله گرفتند.


۸ نظر:

ناشناس گفت...

استدلال شما جناب آقای سجادی بسیار خام است . اظهار فضل جناب عالی در مورد نبوغ و استعداد حضرات آقایان موسی و کروبی درمورد تقلب بی ادبی و سالوسی شما را نشان می دهد . یک کلمه در این همه مدت شجاعت نداشته اید آقا که بنویسید آن ها را آزاد کنند تا بتوانند دلایل خود را بیان کنند . آن ها در حصر گذاشته اید و نقش حسین را در کربلای 88 برای خود انتخاب کرده اید . خجالت هم خوب چیزی ست .

ناشناس گفت...

انصاف داشته باشید، همین هایی که نام بردید شاید دلیل متقن نباشند اما بابت همینها باید با آقایان الهام و جنتی جواب پس دهند چون خلاف قانون بوده رفتارشان و در ضمن تا وقتی دادگاهی برگزار نشده و میرحسین"به قول شما گیت" فرصت دفاع از خود را نیافته من و شما حق نداریم اتهام وارد کنیم. همین حبس بی محاکمه خودش نمایانگر ترس عده ای از برگزاری دادگاه است.

ناشناس گفت...

فقط برای این می نویسم که برخی فکر نکنند حرف های بی اساس و سندشان جایی در میان عقلا دارد.
این آقایان اگر کمی انصاف داشتند (نمی گویم دین) و اگر کمی وطن دوست بودند (نمی گویم اسلام دوست) و اگر کمی وجدان داشتند (نمی گویم عدالت) این خیانت را به کشور نمی کردند و علم باطل تقلب را بلند نمی کردند.
خدا ازشان نگذرد که آبرو و شرف مملکتی را بر باد دادند به خاطر میل و هوسشان و چقدر آسیب اقتصادی و اجتماعی زدند به کل کشور و مردمش به خاطر جناح بازی و هوس بازی های شان.
در راه عدالت و شرافت ثابت قدم باشید آقای سجادی.

ناشناس گفت...

And this great overviews of the 88 Election by Edward Herman (of Herman and Chomsky):

http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/2009/575-iran-riding-the-qgreen-waveq-at-the-campaign-for-peace-and-democracy-and-beyond-part-1.html

ناشناس گفت...

The question is that in a system that the Vice President (Aghazadeh), the speaker of Majlis (Larijani), the head of Expediency Council (Rafsanjani), and many other countless Government employees supported Mousavi, how can the supporters of Ahmadi Nejad move (or change, or add) 10 million votes, and no one discovers the mechanism of such an act.

ناشناس گفت...

keneh omare ya shotore shoma bekhan (rafsanjane) baeseh in hameh khesarat shod khoda azash nagzarad ke in hameh khesarat be bar avardand faghat be khatereh nefrat az mardeh shojaeh iran
AHMADE NEJAD
esmash dr tarekheh iran ta abad khahad mand ba tamameh keneh-h

ناشناس گفت...

خیلی ممنون از روشنگری تان. متاسفانه واقعیت همین است که گفته اید ولی خیلی از معترضین بخاطر کینه به احمدی نژاد و هزینه هایی که در سال88 پرداختند، نمی خواهند این را باور کنند.

ناشناس گفت...

انتخابات دو مرحله ای می شد. تمام نامزدها حتی محسن رضایی اعتقادشان این بود که این تعداد رای به صندوق ها ریخته نشده.

معصومه