۱۳۹۲ مرداد ۱۷, پنجشنبه

شهید واکسن نیست تا قداست را منتقل کند!


سرکار خانم امیرانی همسر شهید «حمید باکری» در خبطی مجدد سفره دل نزد اجنبی باز کرده و در مصاحبه با «روزنت» به آن بخش از اظهارات رهبری ایران که «رفتار مدعیان تقلب و شهرآشوبان سال 88 را نانجیبانه توصیف کردند» معترض شده و با استنباط شخصی از ضمیر اشاره رهبری نسبت به موسوی و کروبی به طعنه پرسیده اند:
«آیا ایستادن کنار مردم نانجیبی است؟»

سرکار خانم امیرانی!
اولاً انتصاب نسبی به شهید متضمن انتقال قداست از آن دردانه ها به منسوبان ایشان نیست و اخذ اعتبار از شهید در گرو فهم آرمان و پیروی از مشی شهید است.
ثانیاً مطمئن نیستم انگشت اشاره رهبری نسبت به نانجیبان ناظر بر آقایان موسوی و کروبی بود اما مطمئنم باز کردن سفره دل نزد رسانه ای که با مدیریت و تلاش گروه تروریستی رجوی علم شد و پرونده کاری اش مملو از اهانت و ناسزا و تحقیر باکری و باکری ها و اسلام باکری ها و امام باکری ها و انقلاب باکری ها بوده و هست عین نانجیبی و لگدمال کردن اعتبار شهید باکری و باکری هاست!
پیشتر نیز (بسیجی واقعی) خدمت تان معروض داشته بودم:
«... آیا عنایت دارید که مصاحبه شما با «سیاه نامه روزنت» آب سردی بود بر پیکر همه هم سنگران «باکری»!؟ آیا قبل از گله به نامحرم بردن نیم نگاهی به نویسندگان آن «ضاله نامه» کردید که با کسانی درد دل می کنید که تا پیش از این آب دهان نجس خود را بر صورت مطهر و پاک باکری و امثال باکری ها می انداختند و از خود پرسیدید اینک چه اتفاقی افتاده که ایشان سنگ صبور شما شده اند!؟»
سرکار خانم امیرانی با دستمال نجس نمی توان شیشه کثیف را پالود!
دادن مصاحبه به رسانه «ضد شهید» ریختن اعتبار شهید پای علف های هرز و دادن مشروعیت و برسمیت شناختن ایشان به بهای چوب حراج زدن به اعتبار و قداست و مشروعیت شهید است!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

شما هم که جمع بستید . از کجا معلوم همه هم سنگران دی روز مخالفان امروز نباشند .
خیر آقا این حرف شما مغلطه است .

ناشناس گفت...

ببینید چه گفته نه اینکه کجا گفته . تا وقتی در مملکت اینهمه سانسور و سرکوب است چه انتظاری از این زن رنج کشیده دارید ....
اگر انصاف به خرج دهید این شیرزن ایران را می ستایید نه اینکه این ادبیات نابجا را نسبت به ایشان به کار برید .
درود بر این شیرزن که در هر شرایطی کنار مردم حق جو و حق گوست .
شما چرا فکر میکنید نانجیب گفتن از طرف رهبر متوجه کسی غیر از آقایان موسوی و کهروبی است .
نحوه و انگیزه شما از حکومت پر اشکال و طالم ایران عجیب و غیرقابل توجیه است

ناشناس گفت...

سلام
شهید باکری واسه اسلام و جمهوری اسلامی و ولایت فقیه جون خودشو داد حالا ببین خانواده ش به کجا رسیدن! واقعا با خودشون چی فکر کردن؟!دردناکه