۱۳۹۰ آذر ۱۳, یکشنبه

جنگل نامرئی!

به حُرمت ایام مُحرم، این نوحه لطیف را به مُحبان حسین ابن علی (ع) تقدیم می کنم.
جماعت سکولار این نوحه را با دقت هم خوب ببینند و هم خوب بشنوند! شوربختانه و علی رغم میل تان اینها اکثریت ملت ایرانند. نه آنچه شما در شانزلیزه و پیکادلی و بورلی هیز و ونک به بالای تهران می جوئید!




۷ نظر:

ناشناس گفت...

میگه: در سرزمینی که همین دو سال پیش شبنم ها در روز عاشورا نه در کربلا که در همین تهران به دست جائران به قتل رسیدند، در سرزمینی که هاله سحابی هایش زیر تابوت پدر با لگد کشته شدند، در سرزمینی که نسرین ستوده هایش هنوز به جرم دفاع از حق در زندانند، در سرزمینی که حاکمانشان یزیدانند، گریه بر مصایب امام حسین خنده دار است. هر آن که برای مظلومیت حسین در 1400 سال پیش می گرید و شهیدان روزگار خود را به فراموشی سپرده ، هر کس که از کربلا می گوید و کهریزک را فراموش کرده، هر کس که عاشورای 1400 سال پیش را به یاد می آورد و عاشورای 88 را از یاد برده است به امام حسین ارجاع می دهم وقتی که گفت : اگر دین ندارید ، آزاده باشید و می گویم: اگر دین دارید، آزاده باشید! اگر قلبتان برای آزادی و آزادگی می تپد نزدیک تر بیایید، شهیدان ما ، آزادگان ما ، قهرمانان ما، همان هایی هستند که در زندان ها ، در تبعید ، در حصر ، تنهایشان گذاشتیم و زیر خاک رهایشان کردیم.

Ebrahim گفت...

هر کس که عاشورایی شد الزاما طرفدار نظام جور و ستم ولایت نیست.
این مراسم عمری هزار ساله دارد. ربطی به نظام حاکم هم ندارد.

ناشناس گفت...

در سرزمینی که همین دو سال پیش به اسم سبز نبوی اما به رسم سبز اموی بر امت حسین و علمدار حسین زمان شوریدند!
در سرزمینی که همین دو سال پیش در ظهر عاشورا به حمایت نه کاخ سبز دمشق که کاخ سفیدشان در ظهر عاشورا خندیدند و رقصیدند! در سرزمینی که با نقاب سبز در ظهر عاشورا قران را نه بر سر نیزه که در آتش سوزاندند!
در سرزمینی که یاران حسین زمان مقابل کوفیان سبز ایستادند و این بار حسین شان را تنها نگذاشتند و به درستی هیهات منه ذلت سر دادند

حامد گفت...

هیهات مناالذله و عزاداری عاشورا در این هزارو چهارصد سال از گردنه های سختی گذشته و سالم مانده است و هیچ ربطی هم به سیاست بازی های زمانه خود نداشته است. البته طرز تفکر چپی فرد ناشناسی هم که فرموده اند "دین دارید، آزاده باشید" نوعی استفاده سیاسی چند روزه از واقعه کربلا را پیشنهاد می کند.آقا یا خانم ناشناس، قهرمانان شما همه سکولار هستند و متاسفانه ما اینقدر عقلمان می رسد که اگر از نظام موجود راضی نیستیم آنرا به دست سکولار ها ندهیم که دشمن دین هستند.دیری است که این مساله برای ما واضح شده که سکولاریسم همان جریان نفاق است که با ظاهر فردی کردن دین که بالذاته امری اجتماعی است در صدد حذف آن از جامعه است. متاسفم که باید عرض کنم مومن دوبار از یک سوراخ گزیده نمی شود. ما یک بار حدود یک دهه پیش گول این حرف های زیبا را خوردیم و درسمان را گرفتیم.

ناشناس گفت...

با سلام

جناب سجادی! این ها چه ارتباطی باحمایت از نظام داره برادر؟ من از بچگی تو همین هیئت ها که شما میگین اکثریت هستند بودم. خیلی هاشون دلشون خونه. بله اگه حکومت با دستاویز کردن همین اعتقادات دوام بیاره ولی دلیلی برای صحت گفته شما نیست. ضمنا لطف کنید و بگید که از کجا مطمئن هستید که این ها اکثریت ملت هستند؟! شما هم که مثل سبزها دجار خود همه بینی شدید؟

ناشناس گفت...

mersi nashenaseh azez(matneh 3) gol gofte hagh goftei azezam ajrat ba emam hosen

ناشناس گفت...

agh ya khanom ke matneh 3 ra neveshti be nazareh man 1 nabegheh hasti hkeli ghshang javabeh ham vazn dadi ahsand be to emam hosen yarat hagh negahdarat