۱۳۹۰ آذر ۱۹, شنبه

گندآب

سبزها به هزار و یک دلیل قابل شماتت و حائز کراهت اند!
یکی از آن دلائل نگاه متفرعنانه و غرور خودبرتر بین شان است که بشدت مشمئز کننده است.
عکس بالا یکی از مجموعه عکس هائی است که بعد از اغتشاشات تهران در سال 88 توسط سبزها و کلاً مخالفان احمدی نژاد بارها در سایت های اینترنتی و به نشانه تحقیر احمدی نژاد دانلود و منتشر شد.
عکس مزبور برجسته ترین سند از بی صلاحیتی و عقب ماندگی ذهنی  و اختلال روانی ناشرین چنان عکسی است. این که عکس مزبور متضمن اهانتی به احمدی نژاد هست یا نه موضوع این نوشته نیست. نویسنده علاقه ای هم به دفاع از ایشان در این مکان نداشته و ایشان و شیدائیان ایشان به اندازه کافی توان و امکانات برای دفاع از وی دارند. اما آنچه که برای امثال بنده اهمیت دارد آن است که هر چند هدف صانعان و ناشران این عکس تحقیر احمدی نژاد بوده اما به قطع و یقین ایشان در اولویت در حال نشان دادن ذات پلید و نژادپرستانه خود می باشند که در چنان ذاتی صرف سیاه پوست بودن و ایضاً فقیر بودن یعنی حقیر و پست و دنی بودن و با چنین نگاهی طبیعی خواهد بود جماعت فقیر و ایضاً تیره پوست به زعم ایشان تعلق به نژاد دون و پست و رذلی دارد که اسباب چندش آوری ایشان را فراهم می آورند! تا جائی که برای بیان شدت کراهت خود از کسی مانند محمود احمدی نژاد به خود این اجازه را می دهند تا با تشبه وی به بخشی از انسان ها که ذاتاً سیاه پوست اند ایشان را منفور نشان دهند و در واقع بیماری خود را اثبات نمایند.
بر همین اساس است که چنین عکسی را قبل از آنکه بتوان عکسی اهانت آمیز یا تحقیر کننده احمدی نژاد دانست می توان از آن و به درستی توهین و تحقیر میلیون ها انسانی را استنباط کرد که در انسانیت هیچ تفاوتی با دیگران جز رنگ پوست و ایضاً فقد حساب بانکی ندارند!
طرفه آنکه همین جماعت که سیاهان و آفریقائیان و و ایضاً مستمندان را قشر ذلیل و پست تلقی می کنند کمتر به این نکته توجه می کنند که ایشان در تقسیم بندی نژاد پرستان سرآمد جهان از جمله آمریکا و اروپا بعضاً به چشم سفلگانی جهان سومی و قابل ترحم نگریسته می شوند که در بلاد غرب و توسط «برادر بزرگ تر» یا همان میزبانان به وضوح و زشت ترین و عریان ترین شکل ممکن تحقیر شده و می شوند و حداکثر خیلی هم که میزبانان بخواهند با ایشان انسان دوستانه برخورد کنند یا مانند زمان پهلوی ها بابت افتخار حضورشان در ایران از حکومت مسلط بر این متوحشین!!! حق توحش می گرفتند و یا آنکه در حال حاضر و در مقام میزبانی از همان به زعم ایشان «متوحشین» نگاه شان به مشارالیها در مقام مهاجرانی قابل ترحم است که شایسته آنند تا اربابان در مقام رعیت نوازی دست تفقد خود را بر سر و گوش ایشان کشیده و اجازه پلکیدن در سایه الطاف ملوکانه خود در رعیت کده شان را به آن رعایای متوحش بدهند. رعایا نیز در مقام سالوسی و سپاسگذاری مُبدل به خانه زادانی شده اند که از تو سری ارباب هم حظ ذهنی می برند!!!
قبلاً این بحث را از نگاهی دیگر در پست داوری های لغزنده مطرح کرده بودم.

تکرار
ثبت نام تا آخر دسامبر
دوستانی که لطف کرده اند و از طریق ارسال ایمیل خواستار برخورداری از حق اشتراک بمنظور دریافت مقالات اینجانب شده اند ضمن تشکر از ایشان به اطلاع می رساند تا پایان ماه دسامبر فرصت ثبت نام را تنظیم کرده ام. لذا این دوستان اجازه فرمایند بعد از این تاریخ و ثبت نام احتمالی دیگر علاقه مندان جزئیات را خدمت شان ایمیل خواهم کرد. در ضمن مجدد یادآوری می کنم آبونمان مزبور صرفاً شامل دوستان در خارج از ایران است.
آدرس ایمیل اینجانب جهت ثبت نام علاقه مندان
dariushsajjadi@yahoo.com
سابقه مطلب را می توانید در پست «
من اشتباهی هستم» ملاحظه فرمائید:
http://sokhand.blogspot.com/2011/11/blog-post_25.html 

۸ نظر:

ناشناس گفت...

من یک سوال از شما دارم شما اگر یک عدد بادام تلخ بخورید میگید همه بادام ها تلخن و یا اگر یک ظرف ماست ترش به شما بدهند پس تمام ماست های دنیا ترشن واقعا تفکر شما بدینگونه هست که بیکباره بر تمامی مردمی که از نمادی برای پیوند خود واعلام موجودیت خود استفاده میکنن بدونه اندکی تفکر و نعمل میتازید همه انها را به یک چوب میزنید درست هست که در این طرح گرافیکی سازنده اثر مواردی که شما اعلام میکنید رو یا در نظر نگرفته و یا با تفکرات نژادپرستانه این کارو کرده(فرض محال که محال نیست)ولی چه ربطی به کل یک جماعت دارد

سید اصغر گفت...

سجادی تو همون خائنی نیستی که توی شبکه هما کار می کردی آخرش هم آمریکایی ها درش را تخته کردند!!!!!!!!
حالا اینجا داری لجن پراکنی می کنی؟

مانی ب. گفت...

ذهنیت شخصی که آن عکس را درست کرده است، البته قابل نکوهش است. ذهنیتی بیمار، سطحی و عوامانه.
اما ذهنیت شما که با توسل به این موضوع از «سبزها» حرف می زنید، اگر هرزه تر و مشمئزکننده تر از او نباشد، دست کمی از آن ندارد.
او فقط بی شعور است. شما بی وجدانید.

سپهر گفت...

آقای سجادی متاسفانه سما هم به هزاران دلیل قابل شماتتین وقتی خواننده ای را مبتذل می خوانید و حتی جای خدا می نشینید که ای کاش بعضی ها به دنیا نمی یامدند یا همه را به یک چوب میرانید و صفت سبز ها را به همه می چسبانید انگار شما هم یاد گرفته اید که مخالفان حکومت جمهوری اسلامی راسلطنت طلب منافق آشوبگر کافر مشرک و البته سبزززززز بخوانید این رسمش نیست!

عسگری گفت...

قبل التحریر: دوستان کامنت گذار فوق! لطفا ابتدا یک قرص آرامبخش مصرف کنید و بعد به اظهارنظر بپردازید.

به نظر من نگاه جناب سجادی از یک زاویه حرف درستی است اما از جانب دیگر باید گفت مشکل سبزها با رنگ و رخسار و ترکیبات فیزیکی رئیس جمهور نیست چراکه اگر او اصلاح طلب می بود مشاهده می کردید که چطور در مدح همین ظاهر نازیبا چکامه می سرودند. مقصر هم سبزهایند و هم احمدی نژاد که از همان ابتدا با زبان تمسخر و نمک برزخم پاشیدن و ول گویی و پررو نمایی ریاست خویش را آغاز نمود. از نظر سبزها وجود احمدی نژاد مثل فحش خواهرومادر به کل زحمات دوم خردادی ها بود و آبشخور این قبیل عکسها بر مبنای عکس العمل است نه عمل. اما اکنون احمدی نژاد و یاران انحرافی اش هویت دیگری دارند و در نظر سبزها کمرنگ تر شده اند و طرف مقابل آنان کلیت امنیتی و نظامی حکومت شده است و حوادثی که که در این چند ماهه رخ داده است و در آینده رخ خواهد داد ... اما درس اخلاق در هر زمان قابل یادآوری است مثل اخلاق ناصری.

ناشناس گفت...

از آنجا که اکثریت جماعت سبز از مشاهده این عکس خرکیف شده اند پس ادعای آقای سجادی در موردشان از جهاتی درست می باشد

ناشناس گفت...

zendeh bad ahmadi nejad ke olgoash balal habashi) ast)
va serateh har 2 zeba va sotodani

ma be estela zebahayeh khaen be vatan va eslam ra ham dedem <<<<<<

ناشناس گفت...

آقاي سخن يادتون نيست كه علم الهدي امام جمعه مشهد از تريبون ننال جمعه أوباما رو كاكا سياه ناميد اون موقع شما كجا بوديد كه از اجداد و خود أوباما دفاع كنيد؟؟؟؟!!!!! يكي از آرزوهاي من اين هست كه روزي رو در رو با شما بحث كنم در مورد تك تك اين خزعبلاتتون