۱۳۹۱ مرداد ۲۷, جمعه

آپارتاید عاطفی!

((هشدار ـ فیلم موجود در این پست بشدت خشن است و دیدن آن توصیه نمی شود))



بعد از کشته شدن «ندا آقاسلطان» در خلال ناآرامی های تهران در سال 88 فیلم جان باختن وی به سرعت بر روی رسانه های مجازی و بعد از آن و برخلاف قوانین ژورنالیسم بین الملل که رسانه ها را از پخش تصاویر خشن و اشاعه دهنده خشونت منع کرده در حجم و مقیاسی عظیم بر روی آنتن عموم رسانه های تصویری جهان رفت با این توجیه که ارزش خبری این فیلم تا حدی بالا بود که اجازه چشم پوشی از قوانین ژورنالیسم را به ارباب جراید می داد!
بعد از آن بود که «باراک اوباما» نیز چندین بار مستقیم و غیر مستقیم با اشاره به صحنه جان باختن «آقاسلطان» در مقام «کدخدای خیراندیش دهکده» برآمد و ضمن متهم کردن جمهوری اسلامی به کشتن «آقاسلطان» برای ایران خط و نشان کشید و مبشر صلح و دوستی و ضرورت رعایت حقوق بشر و دمکراسی در ایران شد!!!
اما اکنون که اوضاع در خاورمیانه بر علیه ساختار قدیمی و ظالمانه و «آمریکا ساخت» این منطقه به هم ریخته، برادر اوباما و متحدین نازک دل ایشان در اروپا ارزنی خاطر شان بابت نقض حقوق بشر توسط نیروهای تحت امرشان مکدر نمی شود!
فیلم موجود در این پست یکی از وحشیانه ترین رفتارهای نیروهای تحت حمایت آمریکا و انگلستان در سوریه است که در مقابل دوربین یکی از حامیان بشار اسد را سر می برند اما از بخت بد و برخلاف مورد «آقا سلطان» این فیلم که ارزش خبری اش بمراتب بیشتر از مورد «آقا سلطان» است اما ظاهراً مورد پسند خبری اربابان جراید غرب قرار نگرفت!!! و نتوانست مانند «ندا آقاسلطان» از شبکه های خبری CNN و BBC و العربیه و الجزیره و فاکس نیوز و ABC سر در آورد!!!
(به دوستانی که روحیه ای عاطفی دارند شدیداً توصیه می کنم از دیدن این فیلم و همچنین فیلم ذیل این مطلب پرهیز کنند. صحنه ها بسیار خشن است)
آیا روح لطیف پرزیدنت اوباما و آن علیا مخدره منسوب ایشان در وزارت خارجه که اخیراً و به اتفاق وزیر خارجه انگلستان فرمودند حمایت مالی و تسلیحاتی خود از مخالفان حکومت در سوریه را افزایش می دهیم (!) این بار نمی توانست همچون مورد «آقاسلطان» مکدر شود و ترش رویانه تروریست های تحت امر خود را پشت دستی بزنند که دیگر از این کارهای «بد» نکنند!!!

تیرباران وحشیانه یکی از حامیان بشار اسد توسط تروریست های تحت حمایت آمریکا و انگلستان




۷ نظر:

m گفت...

vaghti in sahneh-h ra mebenam beshtar o beshtar khodayeh mehrban ra shokr mekonam ke dr shologhehayeh iran dasteh emameh zama ra balayeh sareh mardom negah dasht va zod toteh amrekai esraeli ra be mardomeh haghjo fahman ba komakeh emam khamenei vagarna iran 100 barabar badtar az soreh meshod khoday shokrat be khatereh dadaneh in bozorg mardeh iran
velayateh faghe
khodayah shokrat va omedvaram be tamameh mardomeh haghjoyeh jahan khoda komak konad amen

m گفت...

ey vay ey vay!!!!!!! khoda !!! mordam!!!! khoda !!!kojayi!!!!!!!! khoda!!!!!!! aman az dasteh in adameh 2 pa ke cheh nemikonad az sangdeli o ghesavat khodayah!!!!!!!!!!!!!!!! komak khodayah khodat be dademan beres

ناشناس گفت...

aghayeh sahabi be man begoyed chera ma in sahneh-h ra dr oropa 0 AMREKA nemebinem chera??? vaghehan chera????????????

ناشناس گفت...

khodaya vaghean in ensan ast ke darad in kar ra mekonad aya?? MARG BAR AMEKA O ESRAEL O ENGELES O TAMAMEH JENAYAT-KARAN DONYA

ناشناس گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=I9nAuJ2cKho&feature=plcp

ناشناس گفت...

eydeh shoma mobarak
bashad
omedvaram emameh khobih har cheh zodtar beyayad ke degar shahedeh in jenayat-h o sahneh-h nabashem

ناشناس گفت...

از کجای فیلم ادعای شما ثابت میشود؟از کجا معلوم که اینها لباس شخصی های طرفدار اسد نباشند که انقلابیون را می کشند؟