۱۳۹۲ شهریور ۵, سه‌شنبه

راه رفتن روی اعصاب!


اظهار تاسف و ضرورت برخورد نظامی با دولت سوریه به اتهام اثبات نشده استفاده از سلاح شیمیائی توسط «چاگ هگل» وزیر دفاع آمریکا بمثابه راه رفتن بر روی اعصاب مخاطب است.
هر چند نفس همین اتهام به اندازه کافی مضحک هست و دولتمردان سوریه تا آن اندازه برخوردار از آی کیو هستند که بدانند استفاده از سلاح شیمیائی آن هم در موقعیت تفوق نظامی بر تروریست ها و در زمان حضور کارشناسان سازمان ملل خود زنی است.
اما اشک تمساح آمریکائیان بابت استفاده از سلاح شیمیائی در دمشق از آن جهت اعصاب کش است که هنوز 48 ساعت از افشاگری نشریه «فارین‌پالیسی» از اسناد فوق سری «سیا» نگذشته که در آن مشخص شد آمریکا به صدام برای حمله شیمیایی به ایران امداد رسانی داشته!
ظاهراً جگر دولتمردان آمریکائی از کشته شدن سوری ها با سارین کباب می شود و هم زمان از پر پر شدن ایرانی ها و کردها در حلبچه به وجد می آیند!
تف به دغل بازی تان آقای هیگل!
جناب آقای هیگل
با توجه به راحت شدن خیال تان از تکلیف دولت مصر بعد از کودتا و ایجاد فراغت برای تعیین تکلیف نهائی بحران سوریه و اعمال فشار نهائی بر ایران خصوصاً بعد از روی کار آمدن دکتر روحانی و ترجمه غلط چنین انتخابی در کاخ سفید به اثرگذار بودن تحریم ها جهت فشار بیشتر بر ایران، با توجه به جمیع این داده ها شما راحت باشید و کار خودتان را بکنید.
می خواهید با حمله نظامی، بحران سوریه را بنفع اسرائیل و عربستان حل کرده و فشار را بر ایران بیشتر کنید چرا دیگر مخاطب را احمق فرض کرده و به دروغ تظاهر به ضجه مویه برای کشته شدگان شیمیائی در دمشق می فرمائید
مستدعی است ارزنی شعور هم برای مخاطب قائل شوید ـ لطفاً !!!




۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام استاد
اگر میشه لطف کنید
درباره ارتباط بین "ترجمه غلط انتخابات ایران" و "جنگ افروزی علیه سوریه"
بیشتر توضیح بدین.
ممنون

داریوش سجّادی گفت...

آمریکا از طریق تشدید تحریم های اقتصادی علیه ایران و بویژه با اظهار نظر های سیاستمدارانی مانند هاشمی که مدام رویکرد خارجی ایران در دوره قبل را در ایام انتخابات زیر سوال می برد و از آن تعبیر به کله شقی می کرد در مجموع این روند منجر به آن شد که آمریکائیان نتیجه انتخابات را اثرگذاری تحریم ها و ترس مردم و پناه بردن به روحانی جهت سازش با آمریکا معنا کند بر همین اساس فضا را مناسب فرض می کند که حال که به زعم خود «ایرانیان ترسیده اند» بهترین موقع برای فشار بیشتر بر ایشان جهت اخذ امتیاز است و فشار بر سوریه یکی از همین عرصه ها جهت تنگ تر کردم عرصه به ایران است

mo گفت...

merse ostadeh azezam
hr koja ke hagh bashad shma onja hozor dared
sarvareh shohada negahdaretan bashad az doshmana netan
dosetan daram zeyad be khatereh haghgoyetan
zendeh bashed razmandeh moghaveh be osol