۱۳۹۰ آذر ۱۳, یکشنبه

دوستانه با خوئینی ها!


جناب آقای حجت الاسلام موسوی خوئینی ها
طعنه معنا دار و بعضاً زشت جنابعالی به آیت الله جنتی و دائم الوجود خواندن ایشان و ابراز این لطیفه که «دو چیز در این دنیا باقی می ماند: یکی نام نیک و دیگر آیت الله جتنی» ! به هیچ وجه در شان و شایسته یک روحانی متخلق به سلوک اسلامی نیست آن هم روحانی که سالها در مقام لیدری «جناح خط امام» سرآمد اخلاق بوده اند. جسارت بیان این تذکر را از آن جهت بر خود فرض می دانم که شخصاً نیز وقتی جناب آقای محمود احمدی نژاد در آغاز دوران ریاست جمهوری خود بی اخلاقانه آرزوی مرگ برای «آریل شارون» در بستر احتضار افتاده کرد هر چند ارزنی در سابقه جنایتکارانه این سفاک نمی توان تردیدی روا داشت اما ذیل مقاله «آقای رئیس جمهور شما حق ندارید» صراحتاً و به سهم خود به ایشان گوشزد کردم:
جنابعالی تحت هيچ شرايطی حق نداريد در تمشيت ملکداری خود ميراث خمينی را ناديده بگيريد ... ظاهراً عنايت نداريد نگاه خمينی و پيروان خمينی هرگز آغشته به نفرت نبود.
جناب آقای خوئینی ها:
خانم زهرا اشراقی تعریف کردند که وقتی با شنیدن خبر فوت محمدضا پهلوی سراسیمه و خوشحال و به نیت شاد کردن مرحوم امام نزد ایشان خبر بردند ضمن شماتت شدن توسط ایشان این شعر معروف سعدی را برای نوه خود بازخوانی کردند:
ای دوست بر جنازه دشمن چو بگذری. شادی مکن که بر تو همین ماجرا رود

با این تفصیل آیا نباید طول عمر آیت الله جنتی ولو آنکه با ایشان اختلاف سلیقه سیاسی عمیق هم داشته باشیم را صرفاً مشیت خداوند تلقی کرده و غیر مستقیم طلب مرگ برای ایشان نکرده یا طول عمر مشارالیه را آن هم توسط یک روحانی خوش نام و سابقه به تمسخر بگیریم!
با این تفاصیل آیا باید در فردای فوت ایشان به خانواده وی تسلیت گفت و به جنابعالی تبریک!

جناب خوئینی ها
قواعد رقابت سیاسی در دایره فرزندان متخلق به اخلاق و پیروان خط امام بیرون از نفرت و شیدائی های این چنینی است.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

جناب آقای سجادی سلام
با اینکه این طعنه و لطیفه ی آقای خوئینی ها رو نمی پسندم اما زیاد هم بدم نیآمد. نظرم تقریبا یه جورایی مثل نظر شما در مورد اشغال سفارت انگلیسه.
اما محض مزاح و طعنه اگه من بجای ایشان بودم در پاسختان امروزی تر می نوشتم: پ نه پ می گفتم "من نمی دانم چه اشکالی داشت اگر برخی اساساً به دنیا نمی آمدند!!!!؟"
بعلاوه آنکه منظورم عمر ایشان نبوده که دائم الوجودن بلکه منظور اصلیم این است که از این موهبت دائم الوجودی استفاده برده و نام نیکی از خود بجا بگذارند نه نام آیت الله جنتی !

در ضمن آقای سجادی عزیز
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند ...
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند

ممنونم.
saeed1800