۱۳۹۲ خرداد ۲۹, چهارشنبه

هشدار!!!



جناب آقای روحانی
رئیس جمهور منتخب و محترم
روز گذشته در خلال شادی های طبیعی مردم بعد از موفقیت تیم ملی فوتبال ایران به بازی های جام جهانی شعاری زشت توسط قلیلی سر داده شد با این مضمون:
بدون هیچ دلیلی ـ خاک تو سر جلیلی
آقای روحانی به شما هشدار می دهم! بعد از این شعار سکوتی سرد و سنگین از جانب بدنه مردمی جبهه اصولگرایان بوضوح شنیده شد! سکوتی که در صورتی که جنابعالی حاذقانه نسبت به این شعار و شعارهای مشابه واکنش نشان ندهید استعداد آن را دارد تا آن سکوت ساکن را با قدرتی شگرف و سریع مبدل به نفرت و خشمی فعال کرده و برخلاف امیدهای موجود برای فردائی توام با هم دلی بار دیگر جامعه در عمق آتش نقار و نفاق و بددلی و درگیری فرو رود.
جناب روحانی
به آن بخش از حامیان افراطی و بد دهان تان گوشزد کنید رقابت های انتخاباتی را فراموش کنند اما یک چیز را هرگز فراموش نکنند و آن این که «جلیلی» و امثال جلیلی بازماندگان نسل جنگی هستند که الی الابد در مقام دردانه های کشور در کانون محبت و عشق و علاقه ایرانیان قرار دارند.
نگذارید نسل جنگ و بدنه اجتماعی اصولگرایان با چنین شعارهای سخیفی از آمدن شما احساس نارفیقی کنند.



۹ نظر:

ناشناس گفت...

dostash daram
ama khele mazlom ast
khob be- akhlagh too in goroh ke chezeh ajebe nest motasefaneh hamen jpre hr cheh deleshan bekhahad megoyand motasefaneh

ناشناس گفت...

در بازی انتخابات پیش رو که مردم این بار هم به بازی گرفته شدند این جور شعارها که چیزی نیست . حاکمیت با خودش می گوید شما بیاین وسط که بمب خورد زمین به ما نخوره به هر کی خورد خورد . یکیش بدون هیچ دلیلی خورده به سعید جلیلی . وقتی حاکمیت می توانست خیلی مشروع ریاست جمهوری میر حسین موسوی را بپذیرد اما خواست تا حکومت و قدرت را یک دست کند قکر نمی کرد زور آمریکا کار به دستش بدهد .

ناشناس گفت...

با سلام. در صفحه ی فیس بوکم بازنشر دادم. با تشکر

ناشناس گفت...

باز هم بحث تقلب؟ شما هنوز توی چهار سال پیش گیر کرده اید؟ ادعادی تقلب را دیربازی است دیگر خود مخترعین اش هم مطرح نمی کنند. حکایت بخشیدن خان و نبخشیدن خان زاده هاست

Kambiz Khan گفت...

Whoever came with that stupid slogan has no connection with Iran and its people. What amazes me is the type of people who are so devoted to west's hegemonic aims! As for the last election All evidence indicates there was no fiddling of votes 8 years ago. Our fellow countryman should take a step back and think without prejudice. Don't forget the first step to defeat your enemy is to be factual about is strengths and weaknesses,!

ناشناس گفت...

جناب آقای نویسنده که از اخلاق دم میزنی دو نکته:
یکی اینکه شعاری که گفتی بیشتر به تفکر و منش امثال جلیلی برمیگردد که مردم خسته شده اند از این نوع تفکر
دوم مطلب قبلی که در مورد هاشمی گذاشتی رعایت اخلاق است؟ مگر هاشمی از نیروهای ارزشی انقلاب نیست؟ زمانی که هاشمی توی زندان شاه بوده است جلیلی یه قل دو قل بازی میکرده
لطفا دست بردارید از سیاست یک بام و دو هوا

محمد امین حسن پور گفت...

آیا جلیلی سنش به مبارزه با شاه قد می داد و مبارزه نکرد؟ اونهایی که سنشون به جنگیدن در مقابل عراق قد می داد و نجنگیدند را چه می گویی. همانها که فقط عکس یادگاری با لباس رزم را گرفتد و خیال رزمنده بودن برشان داشته.
تفکر و منش امثال جلیلی چیست؟ اینکه نباید به غرب باج داد. اینکه نباید ذره ای از حقوق حقه ی خود عقب نشینی کرد. مردم از اینها خسته شده اند؟
خواهش می کنم از طرف خودمون حرف بزنیم نه از طرف مردم.

Unknown گفت...

من متوجه نشدم _یا شاید هم خنگ تشریف دارم_ این شعار و البته شعارهای تند تری که سر داده شد چطوری پیوند دادی به حسن روحانی؟

مردم از صعود فوتبال ریختند بیرون و جشن گرفتند و یه عده هم این شعار را دادند چه ربطی به روحانی داره؟ چرا شما مثلا از قالیباف نخواستید که چنین شعاری را محکوم کنه؟
اقای سجادی انچه که مردم توی دلشون هست و قدرت و یا جرات بروز انرا ندارند نه رزمندگی و شهامت امثال جلیلی است که تفکری خودکامگی امثال شما و اقای جلیلی است که بی هیچ دلیلی !! خاک تو سرشون میکنند
شما نمیخواهید بفهمید که مشکل از کجاست اقای جلیلی و امثالهم به ارزشهایی همچون ازادی و شادی و... اعتقادی ندارند پس این شعار دلیلی دارد شما هم به جای تفسیر وارونه از قضایا و اسیر شدن در ارمانهای کودکانه بهتر است کمی در بین مردم باشی عقاید انها را بشنوی و یاد بگیری که عقاید دیگران هم محترم است شاید دلایلش را بفهمی

ناشناس گفت...

in shoar aslan bidadl nist.beshnavid:

https://www.youtube.com/watch?v=29P1RpsXhws&list=PL5D14E49E792B2B9B