۱۳۹۲ تیر ۴, سه‌شنبه

نعل وارونه انصاری!



هر چند شخصاً و به سهم خود مایلم بحث انتخابات را مختومه کنم اما دوستان نمی گذارند!!!
از جمله آقای مجید انصاری در مراسم تجلیل از دکتر عارف فرمودند:
«تدبیر مقام معظم رهبری برای خلق حماسه انتخابات تعیین کننده بود و اقدام ایشان در صدور بخش نامه به نیروهای مسلح برای عدم دخالت در انتخابات و دستور اکید به ائمه جمعه برای استفاده نکردن از این تریبون به نفع جریانی خاص، نقشی تعیین کننده در خلق این انتخابات پر شکوه داشت ... با این وجود نیاز مبرم وجود دارد که قانون انتخابات اصلاح شود و نظام انتخابات های کشور نظام مند شود تا دیگر مهندسی انتخابات غیر ممکن باشد.»
جناب انصاری ظاهراً مایلند نعل وارونه بزنند!
واقع آن است انتخابات اخیر مهندسی شده بود اما نه در داخل بلکه این واشنگتن بود که چند ماه جلوتر از طریق تنگ کردن حلقه تحریم های اقتصادی فلج کننده در حال مهندسی انتخابات بود تا ضمن رساندن آستانه تحمل ایرانیان به مرز «غلط کردم» در ضمیر ناخود آگاه ایشان ضرورت بازگشت «منجی» برای بازتولید مناسبات بالنسبه بهتر در دوران وی را تداعی کنند و نتیجه انتخابات را تضمین و تعیین کنند!
توضیح مُکفی را پیش تر در مقاله «گلوله های کاغذی» داده ام.

جناب انصاری؛ مهندسی اصلی انتخابات عملیات «غلط کردم» بود که با رد صلاحیت سنجیده هاشمی رفسنجانی کل پروژه به هم ریخت!

۴ نظر:

ناشناس گفت...

واقعا اصلاح طلبا حرفاشون خسته کننده شده نمیدونم چجور روشون میشه از تقلب حرف بزنن...

آخه شما که مثل ما به قانون گریزی احمدی نژاد نقد دارید چجور میشه اینقدر به مطالبات غیر قانونی خود بافشاری میکنید

ناشناس گفت...

khoda be dadeh rahbar beresad.... baz inha amadad. ya emameh zaman de dademan beresssssssssssssssssssssssss

ناشناس گفت...

شما در یاد داشت های پایینی نوشته اید آقا که موسوی آدم بی سیاستی ست و بیاید ار اکبر هاشمی یاد بگیرد و بیاموزد سیاست را که هاشمی امروز پیروز شده است چون روحانی رای آورده و حالا انکار میکنید و می گویید با رد صلاحیت هاشمی دشمن شکست خورده است . این مغلطه است آقا .

داریوش سجّادی گفت...

مغلطه نیست. در سیاست سیاستمدار باید اهل نسبیت باشد و بر این اساس هاشمی در پروژه کلانش که ریاست حمهوری خودش بود شکست خورد و این بنفع نظام تمام شد اما بازی را ادامه داد و مایوس نشد و به یک پیروزی نسبی رسید (ریاست جمهوری یک متحد ولو کم فروغ اش)