۱۳۹۲ تیر ۷, جمعه

Son of a Bitch


بارها در مقالات خود متذکر این واقعیت بوده و هستم که بر خلاف دیپلماسی آمریکا نسبت به ایران که رندی منحصربفرد خود را دارد دولتمردان اسرائیل نشان داده اند، بقا و تداوم حضور سیاسی یک چهره تندرو و نامتعارف در راس قوه اجرائی ایران را فرصت مغتنمی می دانند تا بدآن وسیله و با توسل به مواضع و اظهارات غیرمسئولانه و ماجراجویانه اش بستر سیاسی مناسب برای پنهان کردن تبهکاری های خود و کسب موقعیت برتر در کریدورهای سیاسی نظام بین الملل را فراهم آورند.
شب گذشته به اصرار یکی از دوستان در یک نشست فرهنگی شرکت کردم که میزبان یک پیرمرد محترم (!) آمریکائی ـ فرانسوی یهودی «اسرائیلوفیل» بود که در همان نیم ساعت اول نشست با ایشان جر و بحثم شد چرا که گاله دهان مبارک شان را به قاعده باز نکرد و به منتخب ملت ایران اسائه ادب کرد.
خرسندم که برای اولین بار دهانم را با فحشی آمریکائی (Son of a Bitch) ـ با پوزش از بازگوئی آن ـ در دفاع از منتخب ملت ایران باز کردم و آن نشست را بعد از شستن تمام قد میزبان محترم (!!!) ترک کردم! هر چند خود به جناب روحانی رای نداده و کماکان از منتقدان ایشان خواهم بود.
آقای روحانی مطمئن باشید در خارج از کشور با حفظ انتقادات نسبت به شما هم زمان سنگر دفاع از شما در مقابل صهیونیست ها و دیگر دشمنان ملت ایران را نیز ترک نخواهیم کرد. با این امید که طرفداران شما نیز حرمت رقبای انتخاباتی شما را بجا آورند

۳ نظر:

ناشناس گفت...

zendeh bashe razmande
dede vaghte be shoma megoyam razmandeh yane che....
akh........... ke man devaneh hamen akhlaghat hastam bacheh lote
zendeh bashe lote
man ham mesleh khodat hastam hr koja hagh bashad man az on posht=ebane mekonam farghe nadarad ke moredeh alagheh man bashad ya na
be khatereh hamen akhjaghat khele dostetan daram

m گفت...

ba shoma mofegham
vaghean inha haramzadeh hastand
ke intoor keneh mardomeh iran ra darand

محمد امین حسن پور گفت...

با سلام
واقعا جای ام خالی بوده وقتی داشتید عبارت مذکور را خطاب به آن صهیونیست می گفتید.
خسته باشید.