۱۳۹۲ مرداد ۷, دوشنبه

واعظان مذبذب!







واعظان کین جلوه بر محراب و منبر می کنند
چون به خلوت می روند، آن کار دیگر می کنند

آیت الله خامنه ای روز یک شنبه ششم مرداد (92) در بخشی از صحبت های خود با دانشجویان مدعو اظهار داشت:
«چرا و به چه دلیل مدعیان تقلب در انتخابات 88 برای مواجهه با مسئله، به خیابان‌ها اردوکشی کردند!؟ ... بارها و بارها این سؤال را نه در مجامع عمومی بلکه به شکلی که قابل پاسخ دادن باشد مطرح کرده ایم پس چرا جواب نمی دهند، چرا عذرخواهی نمی کنند؟ در جلسات خصوصی می گویند تقلبی رخ نداده بود، پس به چه علت کشور را دچار آن ضایعات کردید و به لبه پرتگاه بردید؟»
با توجه به این که تنها جلسه منحصربفرد و اعلام شده از نشست رهبری با منسوبان به ماجرای تقلب در سال 88 ناظر بر جلسه ای است که روزنامه اعتماد در مورخه 30 بهمن خبر آن را داد مبنی بر آنکه:
«مجيد انصاری، عبدالواحد موسوی لاری و اسحاق جهانگيری با آیت‌الله خامنه‌ای ملاقات کرده‌اند و به گفته مجيد انصاری در این دیدار در رابطه با مسائل کلی کشور صحبت کرديم و ملاقات بسيار خوبی بود که درباره جزييات آن فعلا حرفی نمی‌زنيم».
بنابر این و علی القاعده ضمیر اشاره رهبری ناظر بر «جلسه مزبور» و اظهارات «آقایان مزبور» می تواند باشد.
اکنون جای این صراحت و شفافیت است که چرا آقایان در خلوت و جلوت دو گانه اند علی الخصوص جناب انصاری که در دوسیه خود به کثرت سابقه موذی گرئی را با برجستگی به یادگار گذاشته اند!؟ (اینجا)

علی ایحال و مطابق همان خبر روزنامه اعتماد «موسوی لاری» نيز در مورد نشست خود با رهبری به اعتماد گفته بود:
«درباره بيان جزييات اين ديدار بايد مشورت‌هايی صورت گيرد و پس از آن می‌توان جزييات را در اختيار رسانه‌ها قرار داد.»
لذا اکنون و با گوشزد رهبری آیا وقت آن نرسیده تا «میهمانان مزبور» جزئیات آن ملاقات را در اختیار رسانه ها بگذارند تا در عین اطلاع رسانی به عامه توقع رهبری را نیز مرتفع کرده باشند!!!؟

هیچ نظری موجود نیست: