۱۳۹۵ مهر ۲۱, چهارشنبه

کمدی کلاسیک اپوزیسیون!



شخصاً و کراراً بر این واقعیت انگشت تاکید گذاشته ام که یکی از شانس های جمهوری اسلامی در خارج از کشور برخورداریش از مشنگ ترین نحله های اپوزیسیونی است که قبل از آنکه اپوزیسیون باشند با ماسک سیاست اهتمام و اشتغال به فعل شریف تجارت دارند!
(نگاه کنید به اپوزیسیون تاجر)
بر همین روال دارالمجانین اپوزیسیون خارج از ایران بار دیگر از جدیدترین ورژن کمدی کلاسیک خود با نام «شهرام سبزواری» پرده برداری کرد!
پدیده مُحیرالعقولی که مطابق ادعای خودش طی مصاحبه با سایت مسعود بهنود (گویا نیوز) کارمند امنیتی بخش حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی با نیم دوجین مسئولیت های فوق حرفه ای و امنیتی دیگر در سازمان های امنیتی ایران بوده که بعد از ۱۵ سال اشتغال در ارگان های امنیتی یک شبه خواب نما شده و فهمیده رژیم جمهوری اسلامی خیلی ضد مردمی است و پس از آنکه با استعفایش موافقت نشده با نقشه ای فوق حرفه ای موفق به فرار از ایران و الحاق به اسلاف قبلی خود در دارالمجانین اپوزیسیون خارج از کشور شده اند.
سبزواری مزبور، در مصاحبه خود بمنظور اثبات ماهیت ضد مردمی رژیم حاکم بر ایران دست به افشاگری از فعالیت های امنیتی ماموران خفیه نظام علیه مردم زده و در مقام اثبات به یک مورد بسیار مهم تحت عنوان «پروژه پردیسان» اشاره کرده که طی آن حفاظت اطلاعات جمهوری اسلامی برای کنترل مردم در جامعه دستگاه های شنودی در نقاط مختلف از جمله پارک پردیسان که در سال 84 به مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان خریداری شد، نصب کرد تا مکالمات شهروندان را شنود کند و به واسطه آن زندگی آنها را تحت کنترل بگیرند و اگر کسی برخوردی مغایر با نظام داشت دستگیر و مجازات شود.
عطف به افشاگری تحیُرآور فوق، گریزی از این واقعیت نمی توان داشت که سبزواری مزبور اصل جنسه!
یک نفر به این روان شاد نورسیده بفرماید:
دلبندم! درست آمدی! اونجائی که دنبالش می گشتی همین جاست و آدرس را درست آمدی و خوش آمدی!
فقط کمی برای افشاگری های بعدی به خودت وقت بده و با چند نفر این کاره که پیش از شما در خارج از کشور اپوزیسیون شده اند مشورت کن تا افشاگری های تان «افشاگری تر» باشد!
به این ماجرائی که در نخستین افشاگری تان فرمایش فرمودید می گویند «توهم در سطح لالیگا»!
آخر برادر نسبتاً محترم دیگر هر نوباوه ای هم در ایران می داند که شهروندان در آن مملکت در ابراز نقطه نظرات منتقدانه و معترضانه و حتی براندازانه شان آنقدر بی تکلف و بدون لکنت و بی پروایند که در تمامی معابر عمومی و خصوصی و اتوبوس ها و متروها و امکنه فروش و مراکز تفریح و فراغت تا صفحات مجازی و تلگرام و اینستاگرام و فیس بوک و توئیتر و فلان و فلان و کذا و کذا سفره دلشان باز است!

بدین منوال «عزیز دل برادر!» دستگاه های امنیتی دیگر چه نیازی به ابتیاع و نصب شنود یک میلیاردی در پارک پردیسان دارد!؟
علی ایحال شما کارتان را بکنید. درست آمده اید!

هیچ نظری موجود نیست: