۱۳۹۵ آبان ۲۰, پنجشنبه

کاسه های داغ تر از آش!



آقای زیباکلام متعاقب جدیدترین واریته و دلقک بازی برند شده بنام «خودشان» ضمن نرده نوردی بمنظور لگد نکردن پرچم آمریکا (اینجا) با ایضاحی رفتار مزبور را ناشی از احترامش به مردم آمریکا قلمداد کرده و فرموده اند:
پرچم یک کشور را آتش زدن و لگد کردن خطا هست و توهین به آن ملت محسوب می شود.
(اظهارات زیباکلام را اینجا ببینید)

مزید اطلاع کلیه زیباکلامان مزبور و در تعقیب پست پیشینم دال بر آمریکا نشناسی غالب کارشناسان ایرانی (اینجا) خدمت آن بزرگواران محترم عارضم!

خیر دوستان عزیز!
متاسفانه شناخت تان از آمریکا و آمریکائیان و فرهنگ آمریکائی به غایت نحیف است.
احترام و پرچم و افتخار و عرق ملی نزد آمریکائیان با آنچه شمایان مراد می فرمائید متفاوت است.
بقول «ریچارد نیکسون» در آمریکا پول همه چیز نیست بلکه تنها چیز است. لذا پرچم و شرف و ملیت و کذا و کذا جملگی ذیل مناسبات پول سالارانه آمریکائی معنا می شوند.
بدین اعتبار زیباکلامان مزبور چندان دلنگران بی احترامی به پرچم آمریکا نباشند.
نشان به آن نشان که همین روز گذشته و همان آمریکائیان مزبور رغم استنباط و شناخت رقیق «زیباکلامان مزبور» در اعتراض به ریاست جمهوری ترامپ «پرچم» کشور خود را سوزاندند (عکس ضمیمه) و برخلاف تصور آن بخش از ایرانیان «آمریکائی تر از آمریکائیان» هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاد و زندگی کماکان در آمریکا ادامه دارد!
آقایان فراموش کرده اند که سال ۵۸ بالاتر از آتش زدن پرچم آمریکا این سفارت خانه ایشان بود که در تهران توسط دانشجویان تسخیر شد و دیپلمات های شان ۴۴۴ روز بازداشت شدند و زمین و زمان به فریاد درآمد که ایهاالناس به داد برسید و چه نشسته اید که برخلاف کنوانسیون وین به منزلت و شخصیت و اعتبار سفارت آمریکا که حکم خاک آمریکا را دارد بی احترامی شد! اما ندیدند یا خود را به ندیدن می زنند که همان آمریکائی که می فرمودند در ماجرای اشغال سفارت مورد بی احترامی قرار گرفته چگونه ۶ سال بعد دزدانه رابرت مک فارلین مشاور امنیت ملی رئیس جمهورشان را با هیاتی همراه و با اسم مستعار و کیک و بستنی به ایران فرستادند تا از مملکتی که متهم به بی احترامی به ایشان بوده تکدی محبت و مساعدت بمنظور آزادی گروگان های شان در لبنان نمایند!
حکایت ایشان حکایت کاسه های داغ تر از آش است!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

بنده به عنوان یک ایرانی حق دارم ازعملکرد احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور مملکت خود انتقاد یا حتی توهین کنم. اما آنجلا مرکل باید فقط آنچه راکه درنامه احمدی نژاد نوشته شده بود از نظر خود مردود اعلام میکرد . پاره کردن و به سطل آشغال انداختن آن ازسوی یک بیگانه توهین به همه ما ایرانیان است . دنیای سیاست به مانند روابط اجتماعی در درجه اول تجارت و تشریک مساعی است نه رفاقت . درصورت درک وهمفکری به رفاقت ودوستی تبدیل میشود . از آنرو دوستی و دشمنی وجود ندارد . همانطور که بنده با شخصیت بقال سرمحل کاری ندارم . من صرفا" یک خریدارهستم و او فروشنده . در مورد ماجرای سفر رابرت مک فارلین به ایران هم بازنده ما بودیم . بجای استفاده از این فرصت جهت بدست آوردن سلاحهای مورد نیازدرجنگ ، پاسخ رد داده و بجای خوردن کیک کلیدی جام زهر سرکشیدیم . متاسفانه حمله به سفارتخانه ها هم از زمان حمله به سفارت آمریکا به صورت یک سنت زشت درایران تبدیل شده . حمله به سفارت آلمان در پی صدور رای دادگاه میکونوس برلین ، حمله به سفارت انگلیس و حمله به سفارت و کنسولگری عربستان .

ناشناس گفت...

خب خوبه پرچم کشورت رو جلو روت لگد مال کنن آقای سجادی . فکر نکنم . شما هم نباید بکنید . به آقای زیبا کلام می گویید دلقک ؟ دلقک که شمایید آقا له له می زنید برای مصاحبه با بی بی سی فارسی و آن وقت آن را هجو می کنید. در غرب و در آزادی بیشتر از این جا زندگی می کنید و آن جا را به سخره می گیرید . نکنید این دلقک بازی ها را آقای سجادی . درست نیست .

ناشناس گفت...

شما اصلا مطلب بالا رو خونده ای؟
اگر خوانده بودی، متوجه می شدید که نویسنده، از چه چیزی انتقاد می کند