۱۳۹۵ آبان ۲۳, یکشنبه

ماتادور!


الهه جنگ عنوان پُستی بود که ۲۳ روز قبل از انتخابات آمریکا منتشر کردم و طی آن مردم ایران را هشدار دادم تا در صورت پیروزی «هیلاری کلینتون» غفلت را کنار گذاشته و در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ عطای یک رئیس جمهور حقوقدان اما منفعل را به لقایش بخشیده و این بار یک «گلادیاتور» را به میدان بفرستند.
هشداردهندگی انتخاب شدن کلینتون نیز از این بابت بود که پیروزی هیلاری معادل روی کار آمدن منسجم ترین و قدرتمند ترین تیم جنگ سالاران در کاخ سفید معنا می شد که از منتهی الیه سرمایه داران صهیونیستی منهتن تا هیولاهای افراطی اسرائیل و نئاندرتال های ریاض و تراست های تسلیحاتی را شامل می شدند که وجه مشترک شان هم قسم بودن شان در خصومت با ایران بود!
اکنون با مرتفع شدن «خطر هیلاری» و روی کار آمدن «ترامپ» همان هشدار اما بنوعی دیگر مسموع است.
عطف به روحیات و خُلقیات و خصوصیات نامتعارف ترامپ این بار ایرانیان موظفند با لحاظ هشیاری و فراست بجای «گلادیاتور» یک «ماتادور» را در اردیبهشت ۹۶ به میدان بفرستند.
قدر مسلم مهار این هُلشتاین وحشی، ماتادوری چالاک و توانمند را می طلبد تا با تبحر و تسلط در میدان بتواند در مقابل آن مهابت افسار گسیخته، میدان داری و رمه بانی کند.
روحانی فاقد چابکی و دلیری توام با تیزپائی در چنین همآوردی است.
روحانی به تعبیر «حسن مدرس» شمشیر مُرصعی است که به کار مراسم بزم و سلام می آید! مملکت در آوردگاه ۹۶ محتاج شمشیر بُرّنده و فولادی است.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

مثلا میرسلیم :)