۱۳۹۵ شهریور ۱۹, جمعه

بادیگارد از ترس ترور یا مردم!


اظهارات سردار «امیرعلی حاجی زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به آن بخش از نقطه نظرات حیرت آور «هاشمی رفسنجانی» دائر بر «بی نیازی به قوای نظامی جهت ارتقاء وضعیت اقتصادی کشور» برخوردار از ظرافتی نه چندان پنهان بود.
وقتی «سردار» به زبان طعنه و بدون اشاره مستقیم به هاشمی رفسنجانی می گویند:
«آنها که می‌گویند اگر نیروی نظامی نداشتیم وضع مان خوب بود اگر جرأت دارند چند روز بدون محافظ تردد کنند بعد بگویند کشور نیروی نظامی نمی‌خواهد»
فی الواقع اشاره «سردار» به حراست از شخصیت های نظام توسط حلقه محافظان مسلح است که بازگشت به دهه نخست انقلاب اسلامی و متعاقب بالا گرفتن ترور پایوران نظام توسط گروهک تروریستی مسعود رجوی دارد.
رویکردی که منجر به ایجاد یگان حفاظت انصار المهدی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد تا بدانوسیله مسئولین بلند پایه کشور را بمنظور تامین جانی در حلقه امنیتی محافظان شخصی مسلح قرار دهند که تاکنون نیز این روند ادامه دارد.

علی ایحال نکته ظریف در طعنه سردار آنجاست که به صنعت ایهام در حال دادن این گوشزد به آقای هاشمی رفسنجانی است که اگر زمانی در حلقه حراست بمنظور مصون ماندن از گزند تروریست های رجوی بوده اید اکنون اگر جرات دارید چند روز بدون محافظ به میان «مردم» بیآئید تا اینک از نوع استقبال «مردم» مطلع شوید!

هیچ نظری موجود نیست: