۱۳۹۵ آبان ۷, جمعه

خودسری ممدوح!



ماجرای «سعید طوسی» و اتهامات وارده به مشارالیه و روند بررسی پروند مربوطه، یکی از شایسته ترین موارد لازم برای خودسری افرادی است که پیش از این وقت و بی وقت دست به واکنش های خودسرانه و اعتراضی بابت مواردی معتنابه و قابل مناقشه زده بودند و می زنند.
روی سخنم با دوستانی است که درست یا غلط بارها و به بهانه تضعیف نظام و توهین به اسلام و اهانت به مقدسات و دهان کجی به انقلاب غیرت مندانه دست به تجمعات خودجوش و معترضانه و خود سرانه زده اند.
روی سخنم با برادران ارزشی است که خودسرانه سخنرانی علی مطهری در شیراز را منکوب مشت ها و آجرهای خیراندیشانه شان کردند!
روی سخنم با امام جمعه محترم مشهد و دغدغه قابل احترام ایشان بابت ترویج فساد از جوار برگزاری کنسرت در مشهد مقدس است.
روی سخنم با امام جمعه محترم قم و دغدغه قابل تقدیر ایشان بابت فعل حرام در کنسرت برگزار شده در قم مقدس است.
برادران محترم و مراجع معظم ـ در پرونده «سعید طوسی» و حسب اظهارات شاکیان با رسانه های خارجی ظاهراً تا اینجای ماجرا با یک بیمار جنسی مبتلا به «سادومازوخیزم بدخیم» مواجهیم که متاسفانه خود را پشت تبحر در قرائت کلام الله استتار کرده.
بیرون از داوری نهائی و تا محرز شدن یا نشدن اتهام و اتهامات متهم مزبور، اکنون این بر عهده شما برادران ارزشی است تا ابتکار عمل را از دست آن لکاته های رسانه ای خارج از کشور خارج کرده و خود را در خط مقدم متقاضیان و معترضان به پرونده مزبور قرار دهید.
هر اندازه خود سری های پیشین تان محل مناقشه بود این بار خودسری تان محل تمجید است.
خودسری کنید!‍ و علم دروغین «اخلاق و عدالت» را از دست آن «مزبله های خبری» بیرون کشیده و جلوتر از دیگران عدلیه نظام را برای احقاق حق و اعاده حیثیت از قربانی یا قربانیان ماجرا تحت فشار قرار دهید.
خودسری این بارتان ضامن صداقت تان و لازمه صیانت از نظام تان است.
اگر لازم شد شب و روز مقابل عدلیه نظام تجمع مدنی و معترضانه کنید تا در غیبت تان حرامیان آنسوی مرز نتوانند تزویر خود را پشت تظاهر به «گردش آزاد اطلاعات» و «شانتاژ خبری» پنهان کنند و ادای صاحب صلاحیتی درآورند.
هر اندازه خود سری های پیشین تان مذموم بود مطمئن باشید این خودسری بکفایت ممدوح است!

۵ نظر:

ناشناس گفت...

جناب سجادی
با سلام
از اعتقادات و اطلاعات دینی حضرتعالی بسی بعید است که اتهامی را که هنوز ثابت نشده را محرز انگاشته‌اید و علاوه بر آن متهم را (که ظاهرا برای او قرار منع تعقیب هم صادر شده) صرفا بر اساس غوغای رسانه‌ای غرب، به صفت سادومازوخیسم، آن هم از نوع بدخیم، نواخته‌اید. مشی و منش اسلام در این موارد کاملا خلاف آنچه جنابعالی در پیش گرفته‌اید است. اگر به آیه‌ی إفک مراجعه فرمایید میبینید که توقع اسلام در مواجهه با این‌گونه تهمتها این است که برعکس، بر اساس حسن ظن رفتار کنیم و برادر دینی خود را تا زمانی که ادله‌ای جز شایعات نداریم، از این‌گونه اتهامات مبرا بدانیم.
امید است که با تصحیح نظر خود، قدمی در جهت مشی اسلام بردارید.

داریوش سجّادی گفت...

با سلام متقابل
اولا با صحه بر دغدغه ارزشمند جنابعالی مبنی بر حسن ظن لاکن برای بنده در غائله به وجود آمده حفظ آبروی نظام در مقابل غوغای رسانه های لکاته غربی مهم تر است خصوصا آنکه شاکیان ضد انقلاب نیستند و جملگی مذهبی و اهل قرآنند و در مصاحبه هایشان موارد شنیعی از تفخیذ و مطالبه مفعولیت از جانب متهم را در گفتگو با رادیو فردا و صدای آمریکا مطرح کرده ند که اینها فکت های مهم روان شناختی از متهم را در اختیار می گذارد

Unknown گفت...

سلام. معمولا از مطالبتان استفاده می کنم اما به نظرم بهتر بود می فرمودید که جامعه مذهبی و قرآنی کشور باید خواستار پیگیری جدی پرونده شده، تاجایی که اگر لازم شد تجمع و راهپیمایی برگزار کند تا این تصور ایجاد نشود که حتی در صورت احراز مجرم بودن فرد نیز ایشان به دلیل تعصبات صنفی و قبیله ای از وی حمایت خواهند کرد.
البته شاید منظور شما هم همین بوده اما از ظاهر متن غیر از این بر می آید.

با تشکر از مطالب عموما ارزشمندتان

ناشناس گفت...

امثال سعید طوسی را میتوان فراوان یافت . خاطره ای خود اینجانب در زمانی که در هامبورگ آلمان زندگی میکردم دارم . شبی در مسجد ایرانیان ، جوانی قرآن را با صوتی بسیار زیبا قرائت و قدری هم پیرامون شخصیت حضرت علی ( ع ) صحبت کرد . بعد از ظهر همان روز در منزل یکی از دوستان پای منقل نشسته و یک لول تریاک را بطور کامل دود کرد ! فقط نکته مهم این است که اینگونه افراد نباید بقول معروف بالا آمده و وارد نظام شوند تا لطمه هائی به مانند عمل ناشایست چند سال پیش یکی از سفرای ایران در برزیل به حیثیت مملکت وارد کنند .

ناشناس گفت...

جناب سجادی واقعا تعجب کردم و بسیار امیدوار شدم که برای اولین بار مطلبی عقلانی و قابل دفاع از شما مشاهده کردم