۱۳۹۵ آبان ۱۳, پنجشنبه

اشغال سفارت آمریکا و آمریکا ستیزی!



فهم برخی از خانم ها و آقایان هم وطن از اشغال سفارت آمریکا در ۵۸ آن است که اشتباه کردیم و باعث شدیم از این طریق از چشم شهلا و قد رعنای آمریکا بیفتیم!
لیــــدیز اند جنتلمنآن عزیز (!) متوجه نیستند مملکت راقیة ایالات متحده موسوم به آمریکا اساساً شما را نمی بینه!
یعنی شما رو در اندازه و شایسته دیدن نمی دونه و لیاقتی برای دیده شدنتون قائل نیست!
نه این که با شما مساله داشته باشه. اساساُ برای ایالات متحده موسوم به آمریکا و موجودیتی بنام آمریکائی بین ایرانی و افغانی و پاکستانی و هندوستانی و عربستانی و مصرستانی و تاجیکستانی و مالزیائی و ویتنامی و بنگلادشی و آسیائی و ایضاْ آفریقائی! تفاوتی وجود نداره و سر جمع و به اعتبار طبع متفرعنانه و روحیات خود بزرگ بینانه اش جملگی را مشتی کله مشکی و بربر و عقب افتاده می دونه که باید تحمل تون کرد و مدیریت تون کرد و آدم تون کرد!
تنها چیزی که در این میون فرق داره اینه که اگه پول داشته باشین اون وقت در حد خر کردنتون و بمنظور چپو کردنتون باهاتون نایس میشن و احترام تون می کنن و رو زانوهاش میشونن! تا هم عقده حقارت شما و نیازتون به احترام گذاشته شدن رو تامین کنن و در کنارش دارائی هاتون رو بالا بکشن!
آن دسته از خانم ها و آقایان نیز که دچار توهم شده و میگن استکبار ستیزی بلاوجه انقلاب اسلامی اسباب بی وقعی کدخدا به ایرانیان شد اجازه دهید خیال تان را راحت کنم و خدمتان معروض دارم تا چنانچه همین امروز نیز تمام قد مراتب غلط کردم خود را در پیشگاه تمامیت آن انانیت افسار گسیخته ارائه فرموده و برای بقای عمرش و استعلای وجود ذی جودش روزانه ۱۷ رکعت نماز شکر بخوانید باز هم افاقه نکرده و در دیکشنری آمریکائی دیده شدن تناسب با شدت و ضریب «گاو نه من شیرده شدن» شما دارد!
دیگه از «شاه سابقتون» رام تر و مطیع تر و آمریکا نستیز تر که نمیشید!
تا پول داشت و وفور داشت، بهش دسته می ذاشتن و براش نوشابه باز می کردن و «کینگ آف دکینگ» به خیکش می بستن و هم زمان هم برای دادن افتخار حضورشون و تشریف فرما شدنشون به سرزمین آریائی ازش بابت ملت بربرش(!) حق توحش کاپیتولاسیونی می گرفتن بعد هم در اوج ناسپاسی و بعد از آن همه سال آمریکا ناستیزی و آمریکا نوازی وقتی اعلی حضرت خورد به بحران و اسیر گردباد انقلاب شد و دست کمک به طرف عزیزان آمریکائیش دراز کرد لامروت ها آنقدر معرفت نداشتن که به پاس عمری خوش خرامی پناهش دهند و با محترمانه ترین شکل ممکن به مقصد خانه آخرتش در مصر از کشورشان اخراجش کردند!
بدین اعتبار خانم ها و آقایان محترم!
تا اطلاع ثانوی «آسوده بخوابید» که اساساً چه با آمریکا ستیزی یا بدون آمریکا ستیزی و چه با اشغال سفارت یا بدون اشغال سفارت، بود و نبودتان در منظر کدخدا علی السویه است بجز میزان حجمینگی نقدینگی تان و گشاده خرجی تان در زمین جناب آقای کدخدا و متابعت تان از فرمایشات جناب آقای کدخدا!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

بفرمائید ما خودمان بعد ازچهاردهه انقلاب با حکومتی شدیدا" ضدآمریکائی که به تعبیر داریوش همایون برروی استخوانهای هزاران قربانی هم بنا شده ، چه مدینه فاضله ای را با میلیاردها دلار درآمد نفتی مخصوصا" دردوران احمدی نژاد ساختیم ؟! بجز فقروفلاکت و بدبختی ورکود اقتصادی که بنده درآخرین سفر خود به ایران آنرا به وضوح مشاهده کردم . بهترین مغزهای ما ازجمله خود شما شیطان بزرگ را بهترین مکان برای شکوفا کردن استعدادهای خود می یابند . مگر میان خود ما ایرانیان مخصوصا" در خارج ازکشور صداقت ، محبت ، دوستی ، خیرخواهی و وفارداری وجود دارد ، که ما چنین چیزی را از بیگانگان طلب کنیم ؟! بازهم گل به جمال آمریکا که پیشرفته ترین سلاحهای خود را با وضع قانونی در دوران نیکسون به ما فروخت تا هنوزهم بعد ازچهاردهه ازحریم هوائی و مرزی خودمان دفاع کنیم . بجای سپاه پاسداران ، سپاه دانش را ایجاد کرد تا بلکه سربازان باسوادمان بجای پاسداری از حریم ولایت فقیه در روستاها سواد بیآموزند . لبنیات پاک را بنیان گذاشت . تابهترین شیروکره و بستنی را ایرانیان با کارودسترنج خودشان ونه وارد کردن قاچاق که هم اکنون رایج شده ، میل بفرمایند . آیا حمله به سفارت بی دفاع یک کشورخارجی فرهنگ واحترام به قوانین بین الملل بود؟

داریوش سجّادی گفت...

حالا شما نیز احترام به قوانین بین الملل و حمله به سفارت بی دفاع یک کشور خارجی را خیلی هم جدی نگیرید. آنهائی که ۳ دهه است برای تکدر خاطر عزیز دیپلمات های نجیب آمریکائی بابت اشغال سفارت شان توسط چند جوان دانشجو در سال ۵۸ به پهنای صورت اشک می ریزند خوب است بدانند وقتی کنسولگری ایران مورد تعرض قرار می گیرد آن هم نه توسط چند جوان دانشجو بلکه از جانب ارتش ایالات متحده آمریکا آن هم نه از طریق بالا رفتن از دیوار سفارت بلکه با نشاندن هلیکوپتر جنگی ارتش ایالات متحده بر سقف کنسولگری ایران در اربیل عراق و رُبایش بیش از یک ساله 5 دیپلمات ایران از آن کنسولگری و مصادره اسناد آن مرکز، نه دبیر کل سازمان ملل متحد فریاد اعتراضی می کشد و نه شورای امنیت بلافاصله با تشکیل جلسه اضطراری و صدور بیانیه این اقدام را محکوم می کند و نه اتحادیه اروپا سفرای خود را احضار می کنند و نه بنده و امثال بنده نه سامع نیم اکتاو صوت و نه ناظر نیم خط نوشته در اعتراض به این بی حرمتی آشکار به کنوانسیون وین توسط لگالیست های محترم نشدیم!!!! خیر قربان ساز دست کدخدا است هر جور دلش بخاد می زنه و شمایان را چوب و رخت شبانی فرفته است!

ناشناس گفت...

احسنت به این حواب به ناشناس
شیر پاک مادرت نوش جانت که همچین فرزند حق گوئ پرورانده