۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۵, چهارشنبه

فرعون کوچک!



علی احمدی، وزیر پیشین کابینه احمدی‌نژاد و نامزد انتخابات آتی ریاست‌جمهوری طی مصاحبه با خبرگزاری فارس ابراز داشته:
زمانی که دولت نهم در حال پایان بود و می‌خواستند دولت دهم را تشکیل بدهند، بین دو نماز به آقای احمدی‌نژاد گفتم بهتر است این افراد که گزینه فعلی دولت برای ریاست‌جمهوری هستند (مشائی) در کابینه نباشند، چرا که هزینه‌هایی برای دولت ایجاد خواهند کرد اما بین دو نماز آقای احمدی‌نژاد پرسید: ذکرت را گفتی، گفتم بله، گفت شما دیگر در کابینه نباشید(!!!)
آقای احمدی اگر این روایت صحت دارد:
اولاً چرا تاکنون آن را پنهان نگاه داشته بودید؟ این یک تفرعن مذموم و غیر قابل اغماض است و باید با قاطعیت نسبت به آن برخورد می کردید.
ثانیاً شما نه زبان تان الکن بوده و نه دست تان فلج و اخلاقاً و شرعاً موظف بودید با پشت دست محکم در دهان کسی که چنین جسارتی را کرده زده و به ایشان نهیب می زدید که تصور کرده اید زمان فتحعلی شاه قاجاره که بتوانید چنین متفرعنانه از قدرتی که بصورت امانت به شما واگذار شده به صرف یک توصیه نسبت به «نور چشمی تان» چنین سوء استفاده هائی کنید؟
جناب احمدی ایراد اصلی قبل از احمدی نژاد به جنابعالی باز می گردد که از توان درک ماهیت انقلاب اسلامی عاجز مانده اید!
ما و شما و ملت ایران با رهبری خمینی انقلاب کردیم تا پس از این بتوانیم در مقابل چنین خلقیات و روحیات شاهنشاهانه ای ایستاده و متخلقین به چنین اوصاف شیطانی را با لگد از کرسی های قدرت دور کنیم.
بر همین اساس است که معتقدم «ولایت فقیه» سدی در مقابل جاه طلبی هاشمی بود و پناهی برای دریده نشدن خاتمی و ترمزی در مقابل دیکتاتوری احمدی نژاد.

هیچ نظری موجود نیست: